Waar en hoeveel?quote:Op zondag 18 mei 2008 23:03 schreef Sackboy het volgende:
Eindelijk de triggers kunnen bestellen!
[ afbeelding ]
Bij hmv.com. Je moet wel een creditcard hebben en ze zijn niet goedkoop (16 euro incl verzenden voor 4 triggers). Maar ik heb het er voor overquote:
Ik wist dat je die ging postenquote:
Ik vind dat mensen maar liggen bokken over de ergonomie van de PS controller -tvpquote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
Dat mensen problemen met de triggers hebbenheb deze dingen al een langs zien komen,
vraag me af of het nou zo veel voordeel oplevert
Het gaat niet om voordeel opleveren. Ik vind de triggers van de PS3 controller gewoon niet prettig, vooral bij racegames. En iedereen die deze opzet-triggers gekocht heeft is er zeer enthousiast over.quote:Op maandag 19 mei 2008 10:13 schreef ikookhier het volgende:
Dat mensen problemen met de triggers hebbenheb deze dingen al een langs zien komen,
vraag me af of het nou zo veel voordeel oplevert
Je bent niet de enigequote:Op maandag 19 mei 2008 10:43 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
Ik betrap mezelf er vaak op dat ik de L2 en R2 knoppen onbewust een klein beetje ingedrukt houd.
Hij heeft engels inderdaad goed onder de kniequote:Op zondag 18 mei 2008 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Killzone 2: Sony Gamers' Day 08: Story and Gameplay
Hij praat ook bijna niet met een accent. Netjes hoor!
gebruik dan ook de koppeling tussen je bank en paypalquote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
Dat probleem heb ik helemaal niet. Ik koop gewoon iets met paypal en pp schrijft het een week later automatisch van mijn bankrekening af. Dat hele gedoe met overschrijven van geld van je bankrekening naar je pp rekening omzeil je dan.quote:Op maandag 19 mei 2008 18:22 schreef DooD het volgende:
Wat een veel grotere ramp is dat de MGS4 LE nog steeds nergens te bestellen is en dat paypal rete lang doet om geld over te schrijven vanaf mijn bankrekening, waardoor ik nog steeds geen dual shock 3 kan bestellen in Amerika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |