Dank jequote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
SPOILERclass="spoiler">9.0
quote:Snowboarden in Unreal Tournament III op de PS3
Half-Life, Quake en Unreal Tournament staan al jaren bekend als de grootste, modificeerbare games tot dusver. Unreal Tournament III maakt ook ditmaal haar naam grotendeels waar want er is weer een nieuwe modificatie verschenen, welke ook op de PlayStation bespeeld kan worden. Het gaat om een snowboard mod waarin je in een map kunt gaan boarden naar beneden en verschillende tricks kunt uithalen. De video beneden laat een leuke preview hiervan zien. De software kun je hier downloaden en op je PS3 installeren.
Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb nog geen PS3 spellen bij Gamehubs besteld, maar je krijgt waarschijnlijk de Asia versie toegestuurd. Deze zijn vrijwel altijd in het Engels te spelen. Enige versies die je moet ontwijken zijn Japanse en Koreaanse versies, die hebben vaak geen Engelse taaloptie. Maar Gamehubs heeft altijd Asia versies, en soms PAL.
De boekjes lees ik nooitquote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:34 schreef Govinda het volgende:
[..]
Waar je wel even aan moet denken is dat het boekje in sommige asia versies niet in het engels is en dat sommige games regio gebonden updates hebben.
nee hoor, las op forums dat ze ziich juist richten op europese markt, dus europa versiesquote:Op zaterdag 24 mei 2008 00:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Voorbeelden te over:quote:Op zaterdag 24 mei 2008 09:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
De boekjes lees ik nooit
Regiogebonden updates lijkt me sterk![]()
Was om aan te geven dat asia versies wel degelijk kunnen verschillen met eu, los van welke versie gamehubs heeft.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 11:16 schreef jorienvdherik het volgende:
maar gamehubs richt zich dus op europa met europese versies
Zet mijn naam er ook maar in hoor, mijn nick op het PS3 network is ook JSlavenburgquote:OP/PS3
Uit FOK!wiki
Ga naar: navigatie, zoeken
Vanwege aanhoudende spam heb ik deze pagina beveiligd. Mail naar Slarioux als je deze pagina wilt wijzigen.
Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink meequote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
Ik weet het niet hoor Jorien, volgens mij zijn het toch echt Asian versies, tenzij anders aangegeven in de betreffende productbeschrijving. Dat is ook wat ik steeds voorbij zie komen in de chat room daar.
GTA IV was dan ook een uitzondering. Net als GRiD.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 14:42 schreef Moe_Szyslak het volgende:
[..]
Ik lees in de feedback dat ze een Region 2 versie van GTA4 verstuurden. Maar ik heb ze al een berichtje gestuurd. Ik hoor het vanzelf. Ik laat het hier dan ook nog wel ff weten. Hij kost daar namelijk maar 41,99 dus daar bespaar je flink mee
Lalz, waarom geen 80gb?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 juni heb ik m'n PS3. 40gig versie met Rumblepads voor 250 euro.
Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen.
Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Lalz, waarom geen 80gb?
Kun je wel geen EU DVD's en PS2 games doen ({)
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelenquote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Omdat 40 genoeg is. Kan er later zelf wel meer in hangen, if needed.
Koop sowieso alleen een ps3 voor MGS, Tekken en God of War. MP games speel ik op de X360.
Rest boeit mij niet echt nog. Misschien Uncharted ooit nog een keer.
Films kijk ik niet op een console en ps2 games speel ik niet meer.
Rumblepad ftw wel.
Want die shitload aan toptitles op de ps2 zijn idd het spelen niet meer waard of wat ?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelen
Ja, want je hebt niets aan upscaling...quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er nog mensen zijn die PS2 games er op willen spelen
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3quote:Op zaterdag 24 mei 2008 16:03 schreef Dr.Daggla het volgende:
3 juni heb ik m'n PS3. 40gig versie met Rumblepads voor 250 euro.
Toch fijn, als een groot deel van je collega's in NYC zitten. Voor een pak stroopwafels wordt er een meegenomen.
Niet GTA4?quote:Op zaterdag 24 mei 2008 19:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht? Daggla aan de PS3![]()
MGS 4 is voor mij ook dé reden waarom ik niet langer kon wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |