Huub ziet de gouden kooi als een spel en gaat ervan uit dat de rest er hetzelfde over denkt. Daarom kan hij op een vriendelijke manier afscheid nemen van anderen (vergelijk het afscheid van Huub toen hij de kooi uit moest maar eens met dat van Natasia) en hoeft hij ook in interviews met media niet steeds af te geven op zijn medespelers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub is niet naief, dat mannetje weet precies wat hij doet.
Behalve als hij weer eens één van zijn driftaanvallen heeft, maar dankzij bescherming van de FEBO (alcoholverbod), blijft het bij > op Brian afrennen in de weet dat er beveiliging is om hem te beschermen >.
De manier waarop hij gisteren onder dat gevecht uitkwam, had hij de avond ervoor al met de FEBO voorbesproken. Dat was geen spontane aktie.
Huub weet precies wat hij doet.
Okee... misschien gaat het zo lopen. Maar ik vraag me af of Brian wel vindt dat hij zich kan veroorloven met zo'n fysieke krielkip als Huub om te gaan. Brian rent immers met de grote jongens, dat zag hij gisteren maar weer eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet.
Ze weten dat ze elkaars grootste concurrent zijn in dit spel.
Het zijn allebei haantjes die willen winnen.
En eigenlijk gaat het waarschijnlijk niet eens om het geld dat ze kunnen winnen. Want iedereen gaat met een lekker bedrag de poort uit.
Het gaat gewoon om het feit dat ze niet van elkaar willen verliezen.
Wel heb ik het idee dat zodra dit spel is afgelopen. En ze allebei even de tijd hebben gekregen om de haat naar elkaar van zich af te laten glijden. Dat ze dan door krijgen dat ze best wel samen door 1 deur kunnen.
Ik zou het ook wel heel mooi vinden als de oud-miljonairs ook een stem krijgen over wie dit spel gaat winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Huub ziet de gouden kooi als een spel en gaat ervan uit dat de rest er hetzelfde over denkt. Daarom kan hij op een vriendelijke manier afscheid nemen van anderen (vergelijk het afscheid van Huub toen hij de kooi uit moest maar eens met dat van Natasia) en hoeft hij ook in interviews met media niet steeds af te geven op zijn medespelers.
Het is veelzeggend dat diverse oud-spelers hun voorkeur voor Huub hebben uitgesproken, voor de andere spelers heb ik dat nog helemaal niet gehoord. Maar die oud-spelers kennen Huub vast niet zo goed als jij hem kent
Welke oud-spelers?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:10 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat diverse oud-spelers hun voorkeur voor Huub hebben uitgesproken, voor de andere spelers heb ik dat nog helemaal niet gehoord. Maar die oud-spelers kennen Huub vast niet zo goed als jij hem kent
Brian is ook een mannetje dat graag omgaat met mensen die in de aandacht staan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee... misschien gaat het zo lopen. Maar ik vraag me af of Brian wel vindt dat hij zich kan veroorloven met zo'n fysieke krielkip als Huub om te gaan. Brian rent immers met de grote jongens, dat zag hij gisteren maar weer eens.
Sylvia, Eric en Ilona hebben volgens mij echt uitgesproken dat ze voor Huub waren, praten in ieder geval heel positief over hem en wilden dacht ik ook contact met hem houden. Claire allicht ook, maar dat is wat te voor de hand liggend en die is pas net weg.quote:
Dat ligt aan je instellingen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:15 schreef mounirk het volgende:
[..]
Oja, shit vergeten.. Meestal zijn het ongeveer 10 pagina's
Rustig maarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer zo'n commercial op RTL5SMS...en maak kans op wat euries
Oh wat geinig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:21 schreef Kaat38 het volgende:
Geinig, amanda en brian krijgen wel de reclame te zien en japio en huub niet.
Dat lijkt me een súperplan Mazaru!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel heel mooi vinden als de oud-miljonairs ook een stem krijgen over wie dit spel gaat winnen.
Sylvia ligt voor de hand, Huub en zij mochten elkaar heel erg graag. Erik is een wannabee miljonair en onnavolgbaar. Die zit gewoon tegen Huub aan te hijgen terwijl Huub hem zeer misselijk behandeld heeft. Nena en Bart hebben geen uitspraken gedaan over wie er moest winnen. Het valt dus allemaal wel mee...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:18 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Sylvia, Eric en Ilona hebben volgens mij echt uitgesproken dat ze voor Huub waren, praten in ieder geval heel positief over hem en wilden dacht ik ook contact met hem houden. Claire allicht ook, maar dat is wat te voor de hand liggend en die is pas net weg.
Nena en Bart gingen op het moment dat ze de kooi uitgingen/-moesten heel vriendschappelijk met Huub om, dat was met Brian wel anders (Jaap en Amanda zaten er toen volgens mij nog geen van beiden in).
Ik denk van wel, Amanda haalt niet het goede bij Brian naar boven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, in deze fase wel, dat denk ik ook. Maar in het algemeen... Amanda met haar toeter en haar haatzaaierij? Zóu een verschil hebben kunnen maken.
Hoho, dat impliceert dat er veel goeds in Brian zitquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:24 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik denk van wel, Amanda haalt niet het goede bij Brian naar boven.
Ze gaven wel allebei hun contactpunten aan Huub en in het geval van Bart zat dat Brian niet lekker, want dat was aanvankelijk toch zijn maatje. Maar Bart moest aan het einde helemaal niets meer van Brian hebben en trok volop met Huub op.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sylvia ligt voor de hand, Huub en zij mochten elkaar heel erg graag. Erik is een wannabee miljonair en onnavolgbaar. Die zit gewoon tegen Huub aan te hijgen terwijl Huub hem zeer misselijk behandeld heeft. Nena en Bart hebben geen uitspraken gedaan over wie er moest winnen. Het valt dus allemaal wel mee...
sms niet naar 5656quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weer zo'n commercial op RTL5SMS...en maak kans op wat euries
Ik hoop dat de redactie dat ook vind.quote:
De enige waar Brian close mee was was Natasia..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ze gaven wel allebei hun contactpunten aan Huub en in het geval van Bart zat dat Brian niet lekker, want dat was aanvankelijk toch zijn maatje. Maar Bart moest aan het einde helemaal niets meer van Brian hebben en trok volop met Huub op.
Brian is ook niet leuk....je kunt niet lachen met hem. Met Huub kun je af en toe wél lachen. Dat is een groot verschil tussen die twee...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ze gaven wel allebei hun contactpunten aan Huub en in het geval van Bart zat dat Brian niet lekker, want dat was aanvankelijk toch zijn maatje. Maar Bart moest aan het einde helemaal niets meer van Brian hebben en trok volop met Huub op.
Krijgen ze niet want dan wint Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie dat ook vind.
En bovendien lijkt het me ook wel zo eerlijk.
Dat zegt namelijk ook iets over de menselijkheid waarmee de winnaar dit spel gespeeld heeft.
De oud-miljonairs weten precies hoe dit spel werkt. Ze hebben de tijd gehad om te zien hoe er gespeeld werd. Ze hebben het zelf meegemaakt. En ze hebben het van alle kanten kunnen bekijken. Ook vanuit de tijd dat ze er zelf in zaten, en ze het moesten hebben van de (meestal valse of in ieder geval partijdige) informatie die hen werd toegefluisterd.
Als er iemand een stem in de finale zou moeten hebben, dan zouden het de oud-miljonairs moeten zijn.
Don Quichot vocht tegen windmolensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer nietPraat me ff bij
Don kiehooteequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik gok VMBO?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wel een mlooie tekst: De wanen botsen op de feiten.....het lijkt DGK welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Quichot#Betekenis
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraalquote:
Die was, samen met twee collega's, al eerder aan de dijk gezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu voor die DJ die een weekje in DGK verbleef en uitzendingen maakte met die miljonairs....
Radiozender 100%NL zet dj's op straat
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraal
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef BarryK het volgende:
Nog de moeite waard om de streams aan te zetten?
Kun je wel koken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraal
Weekend-scriptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja de streams zijn momenteel ook zo boeiend hè!?
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja lekker is dat... hadden ze dat gisteren niet kunnen doen?! Nu heb ik 13 COSsen gemistquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend-scriptMaar niet lang meer
neurootjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Brian heeft echt een tic, hij ruikt eerst aan alles
hij ruikt aan het ijs, aan de blender enz.
Heel typisch....
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Heel typisch....
Aan Huub's onderbroek. Gedragen ook nog eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Heel typisch....
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over kruizen maar niet te spreken
gut ja, helemaaal vergeten Huub's onderbroekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over kruizen maar niet te spreken
Ik schat zo'n 80% van de rest ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Jaap geeft net toe dat de halve finale gescript was.
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zag je me niet staan bij die lantaarnpaal met mijn lapje? A la Lilly Marlene
Nieuwe matten? Ik herkende je niet!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zag je me niet staan bij die lantaarnpaal met mijn lapje? A la Lilly Marlene
Oordeel zelf:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?
Dat zeiden ze echtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Bwana........ is het goed als ik een lepeltje ga pakken?
[ afbeelding ]
Ohhhh Bwana...... niet slaan!! Ik heb geknoeid
[ afbeelding ]
Bwana... ik maak het weer mooi schoon hoor
[ afbeelding ]
Top relatiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Bwana........ is het goed als ik een lepeltje ga pakken?
[ afbeelding ]
Ohhhh Bwana...... niet slaan!! Ik heb geknoeid
[ afbeelding ]
Bwana... ik maak het weer mooi schoon hoor
[ afbeelding ]
Dan is de logische vervolgvraag: hoe weet hij dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
gut ja, helemaaal vergeten Huub's onderbroek![]()
![]()
en de diagnose, hij ruikt naar gonorroe
Ziet-ie eindelijk eens dat ze best objectief zijn bij de redactie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Ze krijgen de halve-finaleuitzending te zien. Huub zit meteen rechtop.
Ja natuurlijk, wat is nu tien gulden? Lily is wel goed, maar niet gek, die heeft ook haar bedrijfskostenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?
Hij vroeg het aan Ricardo en die bevestigde hetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan is de logische vervolgvraag: hoe weet hij dat?
Mooi zijn ze he? Ik was ze nooit, mijn haar ruikt als een varkensstal, maar de klanten vinden dat niet ergquote:
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?quote:
Nee ze lachten zo hard omdat Brian een heel grappig windje liet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?
Ja, van Brian zeker...lach mij altijd rot om die gast!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?
Die kerel heeft zelfreflectie sprookjes geschreven tijdens zijn studie en daar is het bij gebleven.quote:
Daar hoop je op, het is geen feit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:23 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en krijgt symphatiestemmen vanwege zijn donatie van 500.000 euro aan goede doelen.
Script.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian, Amanda en vooral Jaap hebben lol.
Huub probeert ruzie te zoeken en is chagrijnig.
Dat was al lang bepaald, doe niet zo triest.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Daar hebben we de kruiperige Huub die Claire smeekt alsjeblieft haar koffer te pakken.
Wat is het toch een zielig mannetje.
Toch klopt er geen hout van de volgorde tijdens de uitzending. Huub zei het net: Ik wist helemaal niet dat ik het laagst aantal punten had toen die koffer binnenkwam. Prutsers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:27 schreef Dementor het volgende:
Brian werd goed gek toen Jaap zei ik heb je op de laatste plek gezet
Ik zeg niksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was al lang bepaald, doe niet zo triest.
Héél zielig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:29 schreef Peter6000 het volgende:
Daar hebben we de kruiperige Huub die Claire smeekt alsjeblieft haar koffer te pakken.
Wat is het toch een zielig mannetje.
I know nooooothing.quote:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed om te zien dat er peter60 steeds meer genegeerd wordt hij begint steeds overspannener te posten, hehehe
(he bah eigenlijk reageer ik nu zelf op em:( )
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know nooooothing.
Leuk om te zien hoe Jaap en Huub reageren op de beelden van A en B....
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
U gaat door voor de koelkast, samen met Mootsquote:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
dat gesjor aan die jurk moet amanda toch ook opvallen....
Over dat Brian de winnaar zou worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jaap en huub nu ook gezien dat maasland zich versprak?
Wat zei ze precies dan??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Over dat Brian de winnaar zou worden?
Ja.
Oud en 2e hands. maar hij doet het nog wel hoor, als je hem echt nodig hebt gun ik hem aan jouquote:
Jij luistert echt naar die ratten hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel maanden heeft Claire daar nou gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |