Wel een mlooie tekst: De wanen botsen op de feiten.....het lijkt DGK welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Don_Quichot#Betekenis
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraalquote:
Die was, samen met twee collega's, al eerder aan de dijk gezet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sneu voor die DJ die een weekje in DGK verbleef en uitzendingen maakte met die miljonairs....
Radiozender 100%NL zet dj's op straat
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraal
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:35 schreef BarryK het volgende:
Nog de moeite waard om de streams aan te zetten?
Kun je wel koken?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, heb op de lagere school matten en silliconen gekregen en sta nu met mijn laptop achter het Centraal
Weekend-scriptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:45 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Ja de streams zijn momenteel ook zo boeiend hè!?
Hahahahaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:38 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja lekker is dat... hadden ze dat gisteren niet kunnen doen?! Nu heb ik 13 COSsen gemistquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Weekend-scriptMaar niet lang meer
neurootjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Brian heeft echt een tic, hij ruikt eerst aan alles
hij ruikt aan het ijs, aan de blender enz.
Heel typisch....
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Heel typisch....
Aan Huub's onderbroek. Gedragen ook nog eens.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:51 schreef Verida het volgende:
Heel typisch....
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over kruizen maar niet te spreken
gut ja, helemaaal vergeten Huub's onderbroekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Over kruizen maar niet te spreken
Ik schat zo'n 80% van de rest ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:54 schreef Dementor het volgende:
Jaap geeft net toe dat de halve finale gescript was.
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zag je me niet staan bij die lantaarnpaal met mijn lapje? A la Lilly Marlene
Nieuwe matten? Ik herkende je niet!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:53 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Ja, zag je me niet staan bij die lantaarnpaal met mijn lapje? A la Lilly Marlene
Oordeel zelf:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?
Dat zeiden ze echtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Bwana........ is het goed als ik een lepeltje ga pakken?
[ afbeelding ]
Ohhhh Bwana...... niet slaan!! Ik heb geknoeid
[ afbeelding ]
Bwana... ik maak het weer mooi schoon hoor
[ afbeelding ]
Top relatiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:02 schreef mazaru het volgende:
Bwana........ is het goed als ik een lepeltje ga pakken?
[ afbeelding ]
Ohhhh Bwana...... niet slaan!! Ik heb geknoeid
[ afbeelding ]
Bwana... ik maak het weer mooi schoon hoor
[ afbeelding ]
Dan is de logische vervolgvraag: hoe weet hij dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Verida het volgende:
[..]
gut ja, helemaaal vergeten Huub's onderbroek![]()
![]()
en de diagnose, hij ruikt naar gonorroe
Ziet-ie eindelijk eens dat ze best objectief zijn bij de redactie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:06 schreef Disana het volgende:
Ze krijgen de halve-finaleuitzending te zien. Huub zit meteen rechtop.
Ja natuurlijk, wat is nu tien gulden? Lily is wel goed, maar niet gek, die heeft ook haar bedrijfskostenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Kijkt Lilly Marlene ook zo hooghartig als haar "tien goelde" wordt geboden?
Hij vroeg het aan Ricardo en die bevestigde hetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:08 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dan is de logische vervolgvraag: hoe weet hij dat?
Mooi zijn ze he? Ik was ze nooit, mijn haar ruikt als een varkensstal, maar de klanten vinden dat niet ergquote:
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?quote:
Nee ze lachten zo hard omdat Brian een heel grappig windje liet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heb ik de humor gemist tijdens de halve finale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |