I know nooooothing.quote:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef farscapevr6 het volgende:
goed om te zien dat er peter60 steeds meer genegeerd wordt hij begint steeds overspannener te posten, hehehe
(he bah eigenlijk reageer ik nu zelf op em:( )
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:33 schreef Dementor het volgende:
Het is net een vlieg hij bzzzzzt om je hoofd heen en af en toe geef je eens een tik.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know nooooothing.
Leuk om te zien hoe Jaap en Huub reageren op de beelden van A en B....
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
Bartquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of een puppy, je trapt hem weg maar hij komt steeds weer terug. Van wie is deze quote?
U gaat door voor de koelkast, samen met Mootsquote:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goedquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:31 schreef Ziet het volgende:
dat gesjor aan die jurk moet amanda toch ook opvallen....
Over dat Brian de winnaar zou worden?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef JEEtjuuh het volgende:
hebben jaap en huub nu ook gezien dat maasland zich versprak?
Wat zei ze precies dan??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Dementor het volgende:
[..]
Over dat Brian de winnaar zou worden?
Ja.
Oud en 2e hands. maar hij doet het nog wel hoor, als je hem echt nodig hebt gun ik hem aan jouquote:
Jij luistert echt naar die ratten hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:37 schreef Lobasca het volgende:
Die anaalsnol kijkt alleen naar dr matten : "mijn Haar (????!!!!!!) zat best goed![]()
![]()
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:38 schreef Dementor het volgende:
Hoeveel maanden heeft Claire daar nou gezeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |