Dan zet je de tv toch gewoon op RTL 5quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja is wel leuk, hun commentaar en de beelden.
en met idolsquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
met voetbalvrouwen deden ze dat wel, en met jensen ook dacht ik?
Als Huub maar van de hitlist af is dan...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat begrijp ik ook niet, alsof Brian dat wat kan schelen. En het zou Huub toch niets moeten uitmaken wat Brian zijn reactie daarop is.
Beetje naief van Huub want Hans denkt er toch wel het zijne van en niet in het voordeel van Huub. Nee, ik kan geen gedachten lezen, maar het lijkt me duidelijk dat Hans Huub maar een pisventje vindt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jawel, hij wil Brian even laten voelen dat er totaal geen problemen zijn tussen hem en Hans na gisteren. Dit, omdat hij vermoed dat in Brian z'n hoofd zit dat Hans een ontzettende hekel aan Huub heeft. Een soort van "lekker puh" van Huub in de richting van Brian dus....
En het ego van Bwian en Amanda ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zijn iig wel gesprekken.
Bij Huub eindigt het al snel in ongelijkwaardige eindeloze monologen, waarbij hij nauwelijks luistert naar wat Claire te zeggen heeft.
En nu kan hij weinig anders dan als een zielig mannetje met een stomme trui en een boekje op de bank te gaan liggen.
In de hoop symphatiestemmen te winnen natuurlijk.
Ik zal lachen als dat mannetje volgende week donderdag met lege handen staat.
Zo iemand verdient het niet om te winnen, zijn ego moet een lesje nederigheid geleerd worden.
Huub is niet naief, dat mannetje weet precies wat hij doet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:55 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Toch zie ik liever dat naïeve van Huub dan dat gluiperige van Brian.
Ja hoor, dat tegengas heeft mij in het verleden meer dan eens er op gewezen dat ik poste vanuit een tunneltje, en ik vind dat ik daar nu uit benquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Hetgeen veronderstelt dat we dat uit onszelf niet kunnen of doen? Misschien is het wel allemaal zo simpel als het is
Wat zou het gevolg zijn: géén film of een andere film.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:59 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap heeft voor vanavond tv tijd aangevraagd voor een film die er pas morgen op komt..
Als Huub daar echt op staat dan is ie er met dit telefoontje vast niet vanafquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Huub maar van de hitlist af is dan...
op een dodenlijst staan in de onderwereld is geen lolletje..
Soms kunnen ze best wel lief spelen samenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk ook niemand om mee te praten... en niet voor het eerst. Daarnaast blijft Huub altijd netjes, hij is niet rancuneus.
Ja, alsof Hans ook maar iets om nietszeggend Huubje geeft. Hij ziet die hele Huub totaal niet staan, die stelt geen moer voor voor hem. Dat Huub bang voor Hans is, is dan weer een tweede....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:58 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als Huub maar van de hitlist af is dan...
op een dodenlijst staan in de onderwereld is geen lolletje..
Wat denk je, zou het beter gaan tussen die twee als Amanda er niet zou zitten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms kunnen ze best wel lief spelen samen
[ afbeelding ]
Denk et niet..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je, zou het beter gaan tussen die twee als Amanda er niet zou zitten?
Judas in het grijs.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Soms kunnen ze best wel lief spelen samen
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat denk je, zou het beter gaan tussen die twee als Amanda er niet zou zitten?
Ja, in deze fase wel, dat denk ik ook. Maar in het algemeen... Amanda met haar toeter en haar haatzaaierij? Zóu een verschil hebben kunnen maken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:03 schreef mounirk het volgende:
[..]
Denk et niet..
Dan zou jaap er tussen staan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |