Ik kom snel weer eens langs om buiken te vergelijkenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef DevilsChase het volgende:
Aan alle kanten? Nou dankje he hahaha. Ik heb nog steeds een taille hoor en van de achterkant zie je het niet eens
Nee joh, het is nu nog vnml door uitgezette darmen enzo. En mn eigen speklaagje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe het dan Ingrid!!!
KD, had je bij je eerste ook zo'n forse buik? Heb je daar nog een foto van?
Niet zo groot, maar bij Demi lag de placenta aan de voorkant dus drukte het geheel naar binnen zeg maar en groeide ik ook meer in de breedtequote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe het dan Ingrid!!!
KD, had je bij je eerste ook zo'n forse buik? Heb je daar nog een foto van?
Bedoeld BE niet zo, je hebt nu een toeter van voren en het is ook goed bedeeld van achteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef DevilsChase het volgende:
Aan alle kanten? Nou dankje he hahaha. Ik heb nog steeds een taille hoor en van de achterkant zie je het niet eens
Dat is waar.... ik wacht morgen eerst de echo af... als die goed is, laat ik Peaceman morgenavond een foto maken..quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Het is misschien zowiezo leuk als je elke week een foto maakt van je buik Diaan?! Dan kan je zien hoe je buikkie groeit en het is leuk voor later.
Marie gefeliciteerd met jullie aankoop, een digitale camera is nooit weg, zeker straks als die kleine er is
Ben benieuwd naar alle nieuwe buikjes die hier komen
Ja, daarom vond ik hem ook zo leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:02 schreef mrien het volgende:
Tja, ik vind die wel grappig om te maken, zo zie je het zelf natuurlijk
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef texelonia het volgende:
Dat ernstige overgewicht zit in je haren denk ik hoor
Ja.. ik heb hem zojuist nog eens ingevuld.. met het gewicht van vóór de zwangerschap notabenequote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:18 schreef freecell het volgende:
Miss-Take, jij hebt echt geen "ernstig overgewicht" buik. Heb je de BMI meter wel goed ingevuld?
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:57 schreef texelonia het volgende:
Dat ernstige overgewicht zit in je haren denk ik hoor
Kleine bolling?quote:Op zondag 1 juni 2008 09:25 schreef mrien het volgende:![]()
Leuk Diaan!
Al een kleine bolling te zien, lief hoor!
Kun je straks goed vergelijken!!
Ik heb van mezelf ook wel een buikje, maar niet zóó erg.... mn taille is weg en het gedeelte boven de taille zet van voren uit....quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Kleine bolling?
Ik vind dat al een behoorlijk zwanger buikje! Zeker voor 7 weken!
quote:Op zondag 1 juni 2008 13:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Kleine bolling?
Ik vind dat al een behoorlijk zwanger buikje! Zeker voor 7 weken!
Mensen vragen er nog niet naar hoor.... nou ja, eentje dan wel Ik vind het zelf ook al wel een buikje en veel mensen weten al wel dat ik zwanger ben, hoef het gelukkig niet stil te houden. Ik kan mijn broeken ook al niet meer goed dicht krijgen en draag nu vooral leggings haha. Ik wil nog geen positiebroek kopenquote:Op maandag 2 juni 2008 08:51 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Ik vind het ook een flinke buik hoor hihihiIk neem aan dat het je niet zal lukken om het tot 12 wkn voor je omgeving stil te houden *pfieuw*
Je kan in ieder geval nog lang van je buik 'genieten'
Daar heb je helemaal gelijk inquote:Op dinsdag 3 juni 2008 09:59 schreef lunastar het volgende:
Je hoeft het ook niet te verbergen hé meid... je hebt er toch even op moeten wachten dan mag je toch al vlug met een bolle wordende buik mogen pronken hé...
dus gewoon van genieten...
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ahum, mijn eerste buikfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
7 weken en 6 dagen
Maar onder invloed van de zwangerschap kunnen de darmen uitzetten en wordt de buik dus al groter. Ook de baarmoeder wordt al wat groter waardoor het kan zijn dat je broeken al strakker zitten of niet meer dicht kunnen. En dan is de embryo inderdaad nog maar heel klein.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef logout het volgende:
[..]
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?
De buik is ook niet hard hoor... het is gewoon zacht behalve het stukje onder de borsten... Ik hoor wel vaker dat het bij een 2e ook sneller gaat...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:06 schreef logout het volgende:
[..]
hoe kan dat nou met 7/8 weken? Dan is de baby toch nog maar 1 of 2 cm groot ofzo?
Lukt niet. grrr.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:12 schreef bixister het volgende:
ingrid, misschien iets kleiner maken? niet de buik he, maar de foto.
wat grappig KD & lunastar, erg leuk gelukt allebei!
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 14:44 schreef Webkim het volgende:
Ik moet hier geloof ik wegblijven... Als ik al die mooie zwangerbuiken zie wil ik ook weer!![]()
Vreemd, ik zie ze hier wel..quote:
kan de kabel niet vindenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:08 schreef DJMO het volgende:
ik heb net mijn webcam geinstalleerd (digicam is verrot) zal zo ook eens een foto maken
Ja, nu zie ik ze wel! Mooie toeter!quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:25 schreef mrien het volgende:
[..]
Vreemd, ik zie ze hier wel..
Gewoon via photobucket geuploaded
dat vind ik een hele goeie ! ik wilde een tattoo op mijn hartstreek laten zetten, maar twijfelde ivm evt. borstvoeding geven. kan dat nou wel of niet?? ( niet dat ik nu nog een tattoo laat zetten, dat doe ik wel na de bevalling, maar gewoon voor de info)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:46 schreef Llewella het volgende:
De reden waarom ik mijn tattoo op m'n borst had laten zetten, dat rekt toch niet uit(M'n stiefmoeder al bezorgd vragend aan de verloskundige of ik wel melk kan geven zometeen
).
hoe meer zwangerschappen, hoe erger de toetakelingquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een mooie buikies allemaal! Wat ik me afvraag.... ik heb er geloof ik een paar gezien met tattoo. Rekt dat nou niet verschrikkelijk uit en hoe blijft ie na de bevalling?
dat wist ik rocka.. daarom wacht ik er nu ook minimaal een jaar mee, anders had ik hem voor mijn verjaardag gekregen van lief, maar nu dus een jaartje laterquote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Tattoos zetten als je zwanger bent of BV geeft is geen goed idee.
Ben gelijk gaan googlen maar heb amper wat kunnen vinden dus zou je misschien kunnen uitleggen waarom?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 23:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Tattoos zetten als je zwanger bent of BV geeft is geen goed idee.
Behalve die van mij, volgens mij worden ze juist kleinerquote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:52 schreef Anitra het volgende:
ehm dames borsten rekken wel uit![]()
Maar de tatoo op mijn borst (hij is vrij klein dus dat scheelt) ziet er nog mooi uit na zwangerschap.
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=697&start=0&st=0&sk=t&sd=aquote:Op zondag 22 juni 2008 08:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan googlen maar heb amper wat kunnen vinden dus zou je misschien kunnen uitleggen waarom?
Heb na de geboorte van mijn zoontje zijn naam op mijn arm laten tattoëren. Ik gaf toen nog BV, week later ben ik gestopt.
Blabla wat een mooie buik heb je toch
Llewella ook al zo´n mooie toeter![]()
quote:Op zondag 22 juni 2008 10:54 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=697&start=0&st=0&sk=t&sd=a
http://forum.tonsoftattoos.com/viewtopic.php?f=3&t=761&start=0&st=0&sk=t&sd=a&hilit=zwangerschap en deze heeft ook nog wel wat relevante informatie. Ajb!
Ik ben benieuwd of je het aangegeven hebt bij je tattoeerder dat je nog BV gaf. Wij zouden je dan ook niet tattoeeren. Je lichaam maakt zoveel endorfines (o.a. adrenaline) aan als je een tattoo laat zetten en dat komt ook in de moedermelk. Je baby krijgt dat ook binnen...
Nog meer redenen: wondjes gaan veel sneller gaan ontsteken en hebben veel langer nodig om te genezen. Hoe langer de genezing duurt hoe meer kans op ontstekingen en hoe minder goed het resultaat.quote:Op zondag 22 juni 2008 12:19 schreef S-A-I-N-T het volgende:
Tuurlijk kan ik wachten geen probleem maar ik vroeg het me af. Ik ga ook zeker geen risico nemen hoor.
Maar ik heb bij de tattoo die ik heb met Mara haar naam wel gevoed en die werd gewoon gezet. Wist toen niet dat dat niet goed was geen moment bijj nagedacht.
Nu wilde ik er een met Zoë haar naam erbij en was gewoon nieuwsgierig waarom het niet goed zou zijn.
Er was idd iemand met een pistool op dr buik getatoeerd, en dat zag er heel bijzonder uit bij een hoogzwangere vrouwquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een mooie buikies allemaal! Wat ik me afvraag.... ik heb er geloof ik een paar gezien met tattoo. Rekt dat nou niet verschrikkelijk uit en hoe blijft ie na de bevalling?
Ja Rocka, doe eens laten zien?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoe eea is teruggeplooid weet ik echter niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Beef, je kunt te ver gaan he! Als je niet oppast eet ik je op!
Bij me eerste ook mooi rond, maar lang niet zo groot hihiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:40 schreef beefcake het volgende:
Lovely hij is groot![]()
Was je met je eerst ook zo? Hij is mooi rond trouwens
Ik had bij Sara echt na 30 weken een enorme groeispurt, en op het laatst een megabuik. Ik zie het nu wel weer gebeuren hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dat begint een mooi buikje te worden Fuente, lief maar mooi zichtbaar al.
Straks krijg je echt zo'n groeispurt, als je dan elke week een foto maakt dan sta je er zelf versteld van.
Ik heb dat nu met mijn 2e zwangerschap wel gedaan, maar met de eerste niet en dat vond ik toch wel jammer.
KD mooie buik en zorg nu maar dat het de laatste is... we willen nu wel eens zien wat er al die tijd in heeft gerommeld
Maak je geen zorgen, kindjes van rokende vrouwen zijn meestal kleintjes...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
14 weken 6 dagen..
ik werd gisteren door familie van vriendlief gewaarschuwd dat ik wel eens een 8 of 9 ponder zou kunnen krijgen (en als ik kijk naar vriendlief, en zijn vader + zijn oom, twijfel ik er ook niet meer aan)
dat heb ik gezien aan mijn eerste.. toen moest ik ook ingeknipt worden.. en schei er nou eens over uit ajb!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, kindjes van rokende vrouwen zijn meestal kleintjes...
Volgens mij zag ik een keer zo'n foto hier. En toen ik vanochtend naar mijn schaduw keek, viel me op dat je al echt een klein buikje ziet.quote:
Zou je zeggen ja, maar het hoofdje ligt toch echt al benedenquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, je hebt een mooie buik maar damn, je haar! Dat vind ik echt een fantastische bos! En het glanst zo mooi
Ja toch wel he.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef freecell het volgende:
Ingrid: je hebt toch echt al een beginnend buikje hoor! Bij mij ging het in het begin heel snel, maar ik heb nu eigenlijk een heel klein buikje. Voor je het weet heb je een enorme buik
[
Hahaha dat laatste doet mijn dochter ook, vooral als ik onder de douche in de badkuip ligt, water en warmte vind ze volgens mij wel lekker, ze zal aan het geluid van de stralen ook wel gewent zijn nu.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef Madelieve het volgende:
Buiwkie, mooi buiwkie! Mag ik dan vragen wat je eerst en nu weegt? Want je ziet er inderdaad heel slank uit!
Mijn meisje ligt af en toe met haar kont links te duwen en af en toe rechts en dat zorgt voor rare uitstulpingen in mijn buik!
Ach, met gezondje kleintjes straks in onze armen.... we raken t wel weer kwijt!!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:28 schreef Madelieve het volgende:
O ja, ik begon al met 85... was voor ik zwanger werd behoorlijk aangekomen van 2 hormoonkuren. Gelukkig ben ik tot nu toe nog maar 10 kilo aangekomen, had inderdaad wel een beetje de zenuwen dat er misschien nog eens 25 zou bijkomen maar dat ga ik dus niet halen
... Het zal er om hangen of ik over de 100 heenga.. dat klinkt wel als heel veel in mijn oren...
ik heb vroeger ook altijd steil haar gehad, maar ook altijd kort, nu ik het laat groeien, lijkt er ineens slag in te komen.. kan dat kloppen??quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, ik ben van stijl haar naar een bos krullen gegaan...Gekke hormonskies...
Vind t wel een mooie foto, maarze zeggen t vaak he.... Dat je met de tweede veel sneller groeit qua omvang!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef DJMO het volgende:
ik heb nog een foto van mijn vorige zwangerschap .. ik durf hem gewoon haast niet te laten zien zo'n dikkerd was ik op het eind :x
en ik ben bang dat ik nu nog veel dikker ga worden
hahahaha, dankjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
Whehe, toffe buik heb jij toch!
Al vanaf het begin zo'n mooi bolletje!
Dat wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 17:02 schreef DJMO het volgende:
je hebt grotere borsten !!!
Maak je geen zorgen: ik ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:09 schreef DJMO het volgende:
uhuh je ziet wel iets rondere vormen volgens mij, maar verder zie ik niet echt veel verschil
Er is 30 cm van mijn haar af, dus dat mijn haar korter is, klopt wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef Marie79 het volgende:
Je haar is iets korter of heb je een staartje in ofzo?
En ik vind je buik wel een iets rondere vorm hebben hoor...
Eerst zien om dat te kunnen beoordelen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik/Djeez kan geen fatsoenlijke foto van mij maken.![]()
Nou heb ik ook niet zo'n mooie buik als jou Cattie, maar toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |