Er was idd iemand met een pistool op dr buik getatoeerd, en dat zag er heel bijzonder uit bij een hoogzwangere vrouwquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:26 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Wat een mooie buikies allemaal! Wat ik me afvraag.... ik heb er geloof ik een paar gezien met tattoo. Rekt dat nou niet verschrikkelijk uit en hoe blijft ie na de bevalling?
Ja Rocka, doe eens laten zien?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:40 schreef DaviniaHR het volgende:
Hoe eea is teruggeplooid weet ik echter niet.
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:10 schreef RockabeIIa het volgende:
Beef, je kunt te ver gaan he! Als je niet oppast eet ik je op!
Bij me eerste ook mooi rond, maar lang niet zo groot hihiquote:Op dinsdag 24 juni 2008 14:40 schreef beefcake het volgende:
Lovely hij is groot![]()
Was je met je eerst ook zo? Hij is mooi rond trouwens
Ik had bij Sara echt na 30 weken een enorme groeispurt, en op het laatst een megabuik. Ik zie het nu wel weer gebeuren hahahaquote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:55 schreef LovelyLady het volgende:
Dat begint een mooi buikje te worden Fuente, lief maar mooi zichtbaar al.
Straks krijg je echt zo'n groeispurt, als je dan elke week een foto maakt dan sta je er zelf versteld van.
Ik heb dat nu met mijn 2e zwangerschap wel gedaan, maar met de eerste niet en dat vond ik toch wel jammer.
KD mooie buik en zorg nu maar dat het de laatste is... we willen nu wel eens zien wat er al die tijd in heeft gerommeld
Maak je geen zorgen, kindjes van rokende vrouwen zijn meestal kleintjes...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
14 weken 6 dagen..
ik werd gisteren door familie van vriendlief gewaarschuwd dat ik wel eens een 8 of 9 ponder zou kunnen krijgen (en als ik kijk naar vriendlief, en zijn vader + zijn oom, twijfel ik er ook niet meer aan)
dat heb ik gezien aan mijn eerste.. toen moest ik ook ingeknipt worden.. en schei er nou eens over uit ajb!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:53 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, kindjes van rokende vrouwen zijn meestal kleintjes...
Volgens mij zag ik een keer zo'n foto hier. En toen ik vanochtend naar mijn schaduw keek, viel me op dat je al echt een klein buikje ziet.quote:
Zou je zeggen ja, maar het hoofdje ligt toch echt al benedenquote:
Dank je welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:09 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, je hebt een mooie buik maar damn, je haar! Dat vind ik echt een fantastische bos! En het glanst zo mooi
Ja toch wel he.quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:27 schreef freecell het volgende:
Ingrid: je hebt toch echt al een beginnend buikje hoor! Bij mij ging het in het begin heel snel, maar ik heb nu eigenlijk een heel klein buikje. Voor je het weet heb je een enorme buik
[
Hahaha dat laatste doet mijn dochter ook, vooral als ik onder de douche in de badkuip ligt, water en warmte vind ze volgens mij wel lekker, ze zal aan het geluid van de stralen ook wel gewent zijn nu.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef Madelieve het volgende:
Buiwkie, mooi buiwkie! Mag ik dan vragen wat je eerst en nu weegt? Want je ziet er inderdaad heel slank uit!
Mijn meisje ligt af en toe met haar kont links te duwen en af en toe rechts en dat zorgt voor rare uitstulpingen in mijn buik!
Ach, met gezondje kleintjes straks in onze armen.... we raken t wel weer kwijt!!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:28 schreef Madelieve het volgende:
O ja, ik begon al met 85... was voor ik zwanger werd behoorlijk aangekomen van 2 hormoonkuren. Gelukkig ben ik tot nu toe nog maar 10 kilo aangekomen, had inderdaad wel een beetje de zenuwen dat er misschien nog eens 25 zou bijkomen maar dat ga ik dus niet halen
... Het zal er om hangen of ik over de 100 heenga.. dat klinkt wel als heel veel in mijn oren...
ik heb vroeger ook altijd steil haar gehad, maar ook altijd kort, nu ik het laat groeien, lijkt er ineens slag in te komen.. kan dat kloppen??quote:Op woensdag 2 juli 2008 09:46 schreef RockabeIIa het volgende:
freecell, ik ben van stijl haar naar een bos krullen gegaan...Gekke hormonskies...
Vind t wel een mooie foto, maarze zeggen t vaak he.... Dat je met de tweede veel sneller groeit qua omvang!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:23 schreef DJMO het volgende:
ik heb nog een foto van mijn vorige zwangerschap .. ik durf hem gewoon haast niet te laten zien zo'n dikkerd was ik op het eind :x
en ik ben bang dat ik nu nog veel dikker ga worden
hahahaha, dankjequote:Op dinsdag 15 juli 2008 15:57 schreef freecell het volgende:
Whehe, toffe buik heb jij toch!
Al vanaf het begin zo'n mooi bolletje!
Dat wel jaquote:Op zondag 20 juli 2008 17:02 schreef DJMO het volgende:
je hebt grotere borsten !!!
Maak je geen zorgen: ik ook niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 17:09 schreef DJMO het volgende:
uhuh je ziet wel iets rondere vormen volgens mij, maar verder zie ik niet echt veel verschil
Er is 30 cm van mijn haar af, dus dat mijn haar korter is, klopt wel.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:06 schreef Marie79 het volgende:
Je haar is iets korter of heb je een staartje in ofzo?
En ik vind je buik wel een iets rondere vorm hebben hoor...
Eerst zien om dat te kunnen beoordelen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik/Djeez kan geen fatsoenlijke foto van mij maken.![]()
Nou heb ik ook niet zo'n mooie buik als jou Cattie, maar toch.
Zal straks eens kijken of die van gisteren gelukt is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:28 schreef cattie het volgende:
[..]
Eerst zien om dat te kunnen beoordelen!![]()
Gewoon een foto van de zijkant gaat toch wel? Mijn foto is ook niet briljant!
DJMO, dan ben ik benieuwd hoe je dacht dat ik er uit zou zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |