quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:14 schreef Madelieve het volgende:Buiwkie, mooi buiwkie

! Mag ik dan vragen wat je eerst en nu weegt? Want je ziet er inderdaad heel slank uit!
Mijn meisje ligt af en toe met haar kont links te duwen en af en toe rechts en dat zorgt voor rare uitstulpingen in mijn buik

!
Hahaha dat laatste doet mijn dochter ook, vooral als ik onder de douche in de badkuip ligt, water en warmte vind ze volgens mij wel lekker, ze zal aan het geluid van de stralen ook wel gewent zijn nu.
Ze liget verder met haar hoofd echt in mijn schede en haar voeten voel ik eigenlijk altijd rechts onder mijn ribben en aan de zijkant, soms kan ik dr even vastpakken

Ik woog voor de zwangerschap 63 kilo bij 1.82 en nu weeg ik ongeveer 85 kilo......
Ik was ook wel heeeel slank, niet overal even strak maar wel slank echt een maatje 36.
Ach, ik zit er niet meer zo mee, in het begin vond ik het wel echt heel erg om uit mijn kleding te groeien maar zodra je dat hebt aangepast en denkt aan dat wat in je groeit, mijn droom, helemaal omdat t allemaal medisch ging, kan t me echt niet boeie.
En t kon ook wel wat extra spek gebruiken....

Straks lekker spporten en de boel wat strak trainen en dan vind ik t wel prima, t hoeft er ook echt niet allemaal meer vanaf. Mijn vriend wil dat niet eens, ook hij vind het fijn te zien dat ik wat spek om t lijf heb.