Ik kom snel weer eens langs om buiken te vergelijkenquote:
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef DevilsChase het volgende:
Aan alle kanten? Nou dankje he hahaha. Ik heb nog steeds een taille hoor en van de achterkant zie je het niet eens
Nee joh, het is nu nog vnml door uitgezette darmen enzo. En mn eigen speklaagje.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe het dan Ingrid!!!
KD, had je bij je eerste ook zo'n forse buik? Heb je daar nog een foto van?
Niet zo groot, maar bij Demi lag de placenta aan de voorkant dus drukte het geheel naar binnen zeg maar en groeide ik ook meer in de breedtequote:Op dinsdag 27 mei 2008 13:09 schreef RockabeIIa het volgende:
Doe het dan Ingrid!!!
KD, had je bij je eerste ook zo'n forse buik? Heb je daar nog een foto van?
Bedoeld BE niet zo, je hebt nu een toeter van voren en het is ook goed bedeeld van achteren.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:07 schreef DevilsChase het volgende:
Aan alle kanten? Nou dankje he hahaha. Ik heb nog steeds een taille hoor en van de achterkant zie je het niet eens
Dat is waar.... ik wacht morgen eerst de echo af... als die goed is, laat ik Peaceman morgenavond een foto maken..quote:Op woensdag 28 mei 2008 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
Het is misschien zowiezo leuk als je elke week een foto maakt van je buik Diaan?! Dan kan je zien hoe je buikkie groeit en het is leuk voor later.
Marie gefeliciteerd met jullie aankoop, een digitale camera is nooit weg, zeker straks als die kleine er is
Ben benieuwd naar alle nieuwe buikjes die hier komen
Ja, daarom vond ik hem ook zo leukquote:Op woensdag 28 mei 2008 15:02 schreef mrien het volgende:
Tja, ik vind die wel grappig om te maken, zo zie je het zelf natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |