Als iemand weet wat verliezen is dan is Huub dat wel.... bijna anderhalf jaar moet hij tegen iedereen opboksen... als Brian ook maar een tiende voor zijn kiezen had gekregen dan was die gast allang helemaal geflipt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het was een sparren, een sparren in DGK. Het heeft dan ook niets met een officieel gevecht te maken maar eerder met dissen, alleen deze keer wel op het scherpst van de snede. En bij dissen is het meestal de bedoeling dat je er voordeel uit haalt zonder derden tekort te doen. Bij dissen is het zo dat je niet iedere dis tegen je kunt omzetten in winst voor jezelf, maar dat je soms je verlies moet nemen.
Deze dis van Brian, daar had Huub maximaal voordeel uit kunnen halen zowel bij weigering, verlies en winst van het sparren. Hij heeft dat niet goed genoeg uitgespeeld vind ik. Dat komt door z'n ego i.c.m. het niet willen verliezen. En daar ligt volgens mij de crux. Huub en verlies nemen liggen elkaar totaal niet. Hij zal koste wat het kost, ongeacht wie of wat hij er op dat moment bij moet halen, willen winnen.
Ik vind hem, naast alles wat ik ook van hem vind, een goed DGK speler, maar hij gaat af en toe veel te ver waardoor naar mijn smaak het verlies soms nog groter is dan het had hoeven te zijn.
Maar hey, het is maar net hoe je er naar kijkt, voel je niet gedist dus.....
Dan lees je toch gewoon niet meer?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Liever wel..ik lees elke dag dezelfde meningen, ik weet het onderhand wel.
*Ligt over de vloer van het lachen *quote:
Ik zie net garnalen tevoorschijn komen, die staan nu in een pan waterquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat er nog meer door de spaghetti?
Huh? Groente? Moet dat?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:08 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijft de groente? Beetje paprika's, ui, tomaten of zoiets?
Neem die laatste week toch streams joh, ter afsluiting....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat er nog meer door de spaghetti?
Kookt ie al? Nu leert Brain hoe ze een koekenpan moet schoonmaken, met een afwasborstelquote:
@Day.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:10 schreef Day het volgende:
Huh? Vanavond zouden er toch eeen aantal oudbewoners komen?
Huub had het volgens mij over morgen....... dus ik blijf hoop houden, dat mijn Syllie nog ff langskomtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:07 schreef -Blurk- het volgende:
Eigenlijk is het natuurlijk te gek voor woorden dat vanavond het geplande feestje met de oud-bewoners/miljonairs niet doorgaat omdat er niemand voor Brian komt.
Nog maar een paar dagen DGK en dan kunnen we de hele avond genieten van een stel onderuitgezakte mensen die tv kijken?
Meningen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon niet meer?
Als je geen meningen meer mag posten wordt het wel een erg saai boeltje hier.
Oh ja, dat is gezond genoeg, dat is groentequote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huh? Groente? Moet dat?Er zit toch al tomatenpuree door?
Denk dat ze 2 maanden geleden voor het eerst aardappels heeft afgegoten, afgieten is afgieten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:12 schreef Dementor het volgende:
Dellie gaat nu de spaghetti afgieten zonder zeef of vergiet.
Dat is het de laatste tijd regelmatig. Ik ben al aan mijn tiende scrollknop op mijn muis toe. Als ik elke dag dezelfde verhandelingen wil horen, neem ik wel een retourtje Hyde Park.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:10 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Dan lees je toch gewoon niet meer?
Als je geen meningen meer mag posten wordt het wel een erg saai boeltje hier.
en mijn Sylliequote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had het volgens mij over morgen....... dus ik blijf hoop houden, dat mijn Syllie nog ff langskomt
Ik heb er wel een gezien de vorige keer!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:13 schreef Deisyy het volgende:
Whahaha, Amanda giet de spaghetti af. Hebben ze geen vergiet ofzo?
En met de stroom meegaan is dan............?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meningen?![]()
Het tegen de stroom ingaan voor aandacht is geen mening
O, dat zou mooi zijn Desii, dat lijkt me leuk, vooral als ze állemaal komen, is leuk voor de streamers, al die oude bekenden terug te zien!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Huub had het volgens mij over morgen....... dus ik blijf hoop houden, dat mijn Syllie nog ff langskomt
Ah, je had het dus zojuist over mij, had ik het toch wel aardig begrepen......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:12 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Meningen?![]()
Het tegen de stroom ingaan voor aandacht is geen mening
Dat is op zich niet raar, die 600 dagen kun je het je laten welgevallen. Maar als je bedenkt hoeveel kooklessen die griet heeft gehad en van wie dan is het uiterst treurigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:09 schreef Dementor het volgende:
-knip-
600 dagen in luxe en dan nog niet kunnen koken.
thats what friends are for...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven....Amanda komt boven, ziet booschappen voor de deur staan en roept: BOODSCHAPPEN.
Loopt naar de Private en gaat bellen waar Ricardo blijft. Ze is te belazerd om iets op te ruimen.
Ricardo
Ooit heeft Amanda dat ook geweten, maar ja als er maar 3 dingen in het geheugen passen is dat snel vergetenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:16 schreef mounirk het volgende:
[..]
Ik heb er wel een gezien de vorige keer!
Jaap kan heel erg goed koken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:17 schreef mounirk het volgende:
Kan alleen Amanda koken van de 4?
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar dit wonder in de keuken. Nu moet ze een seconde plassen en we weten dat ze haar handen daarna nooit wast. Bon appetit.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:15 schreef JackyO het volgende:
Eerlijk is eerlijk Amanda krijgt het voor elkaar om zelfs een blikje tomatenpuree er smerig uit te laten zien.
Dat is ook een talent hoor.
Brian, Bana, Ricardo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ooit heeft Amanda dat ook geweten, maar ja als er maar 3 dingen in het geheugen passenis dat snel vergeten
VMBO hé....en dan ook nog niet afgemaakt geloof ik. Waar leren ze tegenwoordig nog iets over etenswaren....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is op zich niet raar, die 600 dagen kun je het je laten welgevallen. Maar als je bedenkt hoeveel kooklessen die griet heeft gehad en van wie dan is het uiterst treurig
Ik heb nog geen champignon voorbij zien komenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:17 schreef Copycat het volgende:
Spaghetti met tomatenpuree, champignons en garnalen?
Op z'n Amanda's klaargemaakt?
Dat wordt smullen.
Nmns: Ik blijf tot het bittere einde streamloos, heb ik besloten.
In haar geval bon appetiti!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar dit wonder in de keuken. Nu moet ze een seconde plassen en we weten dat ze haar handen daarna nooit wast. Bon appetit.
Yep, hij gaat de pasta met tomatenpuree mee eten, denk dat hij blij is als hij vrijdag normaal eten krijgt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef Marieke_B het volgende:
Gaat Huub ook zo meeeten?
Ik zie'm alleen maar lezen..heeftie überhaupt al gereageerd op de kookactiviteiten van B&A?
1. Hij slurpt de spaghetti naar binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat Jaap doet als hij aan tafel zit
En een ander leert het van moeders, maar eh, dat ligt in dit geval ook wat gevoeligquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
VMBO hé....en dan ook nog niet afgemaakt geloof ik. Waar leren ze tegenwoordig nog iets over etenswaren....
Als Jaap eet gaat het geluid hier uit....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
1. Hij slurpt de spaghetti naar binnen
2. tussendoor eet hij uit zijn neus
3. hij laat wat boeren
4. gaat terug naar kantoor.
His holynessquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
Brian wil geen spaggetti ...hij heeft niet zo'n honger na al dat vlees van net.
Daarom eet his holyness alleen scampies:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar dit wonder in de keuken. Nu moet ze een seconde plassen en we weten dat ze haar handen daarna nooit wast. Bon appetit.![]()
Misschien komt er straks nog postini.quote:
Amanda slurpt de helft van de slierten naar binnen en bijt vervolgens wat niet meer past door en spuugt het weer charmant terug op het bord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk maar even niet naar het eten van Brian en Amanda. Normaal voedsel naar binnen werken is al niet om aan te zien, laat staan spaghetti.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef MargrietV het volgende:
Het gajes eet weer onsmakelijk spagetti
Ik geef je groot gelijk maar Huub zn manier is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk maar even niet naar het eten van Brian en Amanda. Normaal voedsel naar binnen werken is al niet om aan te zien, laat staan spaghetti.
Ze hebben hem goed genaaid... met een dikke achterstand de finale in... zijn vrouw bij hem weggehaald en verstoken van sociale gespreken.... hoe maak je iemand kapot?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef beequeen het volgende:
Arme Huub, hij is zo lief om het op te eten.....ik vind het zielug.
*mute*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda slurpt de helft van de slierten naar binnen en bijt vervolgens wat niet meer past door en spuugt het weer charmant terug op het bord.
En afbijten en terugwerpen op het bord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef Verida het volgende:
Ik zit met stomme verbazing te kijken hoe Amanda dat bord spaghetti naar binnen werkt, een veel te volgeladen vork en wat er niet in een keer ingaat, gewoon naar binnen slurpen.
Zo enorm veel dat het bijna dagelijks op de agenda in Den Haag staat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:25 schreef Kaat38 het volgende:
Neemmijnietserieus: wat is er mis met VMBO?
Het is echt niet om aan te zien, op de Apenheul wordt er nog netter gegeten...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Amanda slurpt de helft van de slierten naar binnen en bijt vervolgens wat niet meer past door en spuugt het weer charmant terug op het bord.
Hij zit met zijn bord op schoot, dat eet wat moeilijk. Normaal gesproken is hij een van de netste eters aan tafel maar dat is ook niet zo moeilijk eigenlijk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef STAP01 het volgende:
Ik geef je groot gelijk maar Huub zn manier is ook niet om over naar huis te schrijven.![]()
Goed voor hem. Huub is ook niet een van de liefste geweest in het verleden tegenover de andere Miljonairs en/of gastenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben hem goed genaaid... met een dikke achterstand de finale in... zijn vrouw bij hem weggehaald en verstoken van sociale gespreken.... hoe maak je iemand kapot?
Nou word ik persoonlijk eigenlijk nooit opgewonden van kijken naar hoe iemand eet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Lobasca het volgende:
Je hebt toch al gegeten en gedronken als je dit ziet![]()
Sonja B. eat your heart out
Volgens mij is hij enorm gematst, hij zit er nog.....terwijl hij volgens de puntentelling weg had moeten zijn....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben hem goed genaaid... met een dikke achterstand de finale in... zijn vrouw bij hem weggehaald en verstoken van sociale gespreken.... hoe maak je iemand kapot?
Misschien lezen we binnenkort ook nog ergens "van miljonair tot stoephoer". Ik noem geen namenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gezellig met Dellie in een restaurant
Hij ontving toch informatie in txt bestanden op internet?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien lezen we binnenkort ook nog ergens "van miljonair tot stoephoer". Ik noem geen namen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |