Zal wel weer aardappelsaus worden, jammie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef Kaat38 het volgende:
Ze doet er al 5 minuten over om de pasta onder water te krijgen en nu de saus nog!
dat hoop ik met je meequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die pisnicht wegblijft, echt waar. Ik ben hem net zo zat als Brian en Amanda.
Neen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen die lappen tekst met eigen visie achterwege blijven? Dank u!
ik heb ook een dochter van 20, snap werkelijk niet dat meiden van die leeftijd en jongens ook overigens niet kunnen koken, super hoef je het niet te kunnen, ben zelf niet eens een topkokkin maar al op zeer vroege leeftijd heb ik het haar geleerd wat heel leuk is om te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik lach me al weer rot, dat kind kan echt niet koken.
Ik begin het ook wat zat te worden hoor. Je kunt nog dagen doorgaan over Huub en Hondenkop maar dat is inmiddels behoorlijk OT.quote:
Nope.....commentaar op streams, jeweets......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen die lappen tekst met eigen visie achterwege blijven? Dank u!
Liever wel..ik lees elke dag dezelfde meningen, ik weet het onderhand wel.quote:
Wat gaat er nog meer door de spaghetti?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Amanda is in gevecht met de blikjes tomatenpuree. Wat een zooitje.
Ze hebben toch daarvoor de boodschappen opgeruimd!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ze doet een poging tot koken en nogal logisch dat je een kapotgevallen glas opruimt, op aandringen van Brian, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda gaat dus weer koken, dan was het vlees van een uur geleden dus het voorgerecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |