Daar heeft ze hulpjes voor.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven....Amanda komt boven, ziet booschappen voor de deur staan en roept: BOODSCHAPPEN.
Loopt naar de Private en gaat bellen waar Ricardo blijft. Ze is te belazerd om iets op te ruimen.
Ricardo
Vanzelfsprekend ging alleen het feestje van A&B door,het was trouwens een reuze origineel idee, meiden uitnodigen om Huub te teasen en eventueel in de fout te laten gaan, dat is nog nooit eerder geprobeerdquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:49 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen donderdag na de halve finale kwamen Jaap en Huub op het idee van een oud-miljonairsfeestje voor vanavond.
Gistermiddag kwamen Brian en Amanda op het idee voor een meidenfeestje voor dezelfde avond.
Natuurlijk ging alleen het idee van Brian en Amanda door.
Ik begrijp dat ze vanavond gewoon weer tv gaan kijken
Hij is gewoon te naief.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:50 schreef Borga het volgende:
[..]
En Held Huub is te dom om in te zien welke mensen zo dom zijn.
Dan ben je net iets te vroeg met reageren - ik neem het niet snel op voor Amanda maar nu is ze aan het opruimen en veegt zelfs een kapot glas op dat per ongeluk op de grond viel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Het is toch niet te geloven....Amanda komt boven, ziet booschappen voor de deur staan en roept: BOODSCHAPPEN.
Loopt naar de Private en gaat bellen waar Ricardo blijft. Ze is te belazerd om iets op te ruimen.
Ricardo
dat kan je dat knuffeltje toch niet kwalijk nemen. Ze is toch op gegroeid met een butlert in huisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:51 schreef beequeen het volgende:
Ricardo
Dat vind jij misschien. Ik vind hem meer een puppet... een puppet van de Febo. Hij zal zijn spel wel goed spelen. Ik heb helemaal niets met die gast. Zo nu en dan een poging gedaan sympatie te voelen voor hem. Maar wat niet is dat is er niet. Er zijn maar enkele momenten geweest dat ik het gevoel kreeg de mens Jaap te zien. Verder vond ik hem maar een emotionele lafaard die constant weg loopt voor zijn menselijke zwakheden en zijn tekortkomen. Daarnaast vind ik het een parasiet van andermans emoties die dat wel durven. Jaap neemt veel maar geeft niets. Een betonnen muur die in stand gehouden wordt door acteurJaap en vreetJaap. Helaas.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:46 schreef Borga het volgende:
[..]
In het land van de blinden heeft Jaap the Puppetmaster één oog en is dus god
Hoe je het ook wil noemen, de uitkomst is gelijkquote:
Echt niet, ze doet een poging tot koken en nogal logisch dat je een kapotgevallen glas opruimt, op aandringen van Brian, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:53 schreef musicfreakyme het volgende:
Dan ben je net iets te vroeg met reageren - ik neem het niet snel op voor Amanda maar nu is ze aan het opruimen en veegt zelfs een kapot glas op dat per ongeluk op de grond viel.
Ik hoop toch zo dat die pisnicht wegblijft, echt waar. Ik ben hem net zo zat als Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:53 schreef Borga het volgende:
dat kan je dat knuffeltje toch niet kwalijk nemen. Ze is toch op gegroeid met een butlert in huis
En hij heet Retardo
Ja, het was een sparren, een sparren in DGK. Het heeft dan ook niets met een officieel gevecht te maken maar eerder met dissen, alleen deze keer wel op het scherpst van de snede. En bij dissen is het meestal de bedoeling dat je er voordeel uit haalt zonder derden tekort te doen. Bij dissen is het zo dat je niet iedere dis tegen je kunt omzetten in winst voor jezelf, maar dat je soms je verlies moet nemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij moest niet maar hij vond dat. En alleen om het zogenaamde tetteren. Hij sprak duidelijk uit dat het iets was tussen Brian en hemzelf. Ik kan alleen concluderen dat Hans gewoon te dom is om dat te begrijpen. Iets wat al begon met het buiten proporties opfokken van Brian. Het was toch een sparren?
Ah, daar ben je. Heb je het filmpje al gezien van Ilona waar ze zegt dat ze een levenslange zwijgplicht heeft?quote:
Vind ik ook, een laffe gozer en een parasiet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien. Ik vind hem meer een puppet... een puppet van de Febo. Hij zal zijn spel wel goed spelen. Ik heb helemaal niets met die gast. Zo nu en dan een poging gedaan sympatie te voelen voor hem. Maar wat niet is dat is er niet. Er zijn maar enkele momenten geweest dat ik het gevoel kreeg de mens Jaap te zien. Verder vond ik hem maar een emotionele lafaard die constant weg loopt voor zijn menselijke zwakheden en zijn tekortkomen. Daarnaast vind ik het een parasiet van andermans emoties die dat wel durven. Jaap neemt veel maar geeft niets. Een betonnen muur die in stand gehouden wordt door acteurJaap en vreetJaap. Helaas.
Ze doet er al 5 minuten over om de pasta onder water te krijgen en nu de saus nog!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:56 schreef Deisyy het volgende:
Leuk! Koken met Amanda, ik ga mijn streams aangooien
Bovendien zei ze toen ze de ossenhazen aan het bakken was dat ze hoopte dat Ricardo iets wist om te koken. Gelukkig komt die glibber iets later dan Amanda had gehoopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ze doet een poging tot koken en nogal logisch dat je een kapotgevallen glas opruimt, op aandringen van Brian, dat dan weer wel.
Eensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat vind jij misschien. Ik vind hem meer een puppet... een puppet van de Febo. Hij zal zijn spel wel goed spelen. Ik heb helemaal niets met die gast. Zo nu en dan een poging gedaan sympatie te voelen voor hem. Maar wat niet is dat is er niet. Er zijn maar enkele momenten geweest dat ik het gevoel kreeg de mens Jaap te zien. Verder vond ik hem maar een emotionele lafaard die constant weg loopt voor zijn menselijke zwakheden en zijn tekortkomen. Daarnaast vind ik het een parasiet van andermans emoties die dat wel durven. Jaap neemt veel maar geeft niets. Een betonnen muur die in stand gehouden wordt door acteurJaap en vreetJaap. Helaas.
Zal wel weer aardappelsaus worden, jammie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:00 schreef Kaat38 het volgende:
Ze doet er al 5 minuten over om de pasta onder water te krijgen en nu de saus nog!
dat hoop ik met je meequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die pisnicht wegblijft, echt waar. Ik ben hem net zo zat als Brian en Amanda.
Neen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen die lappen tekst met eigen visie achterwege blijven? Dank u!
ik heb ook een dochter van 20, snap werkelijk niet dat meiden van die leeftijd en jongens ook overigens niet kunnen koken, super hoef je het niet te kunnen, ben zelf niet eens een topkokkin maar al op zeer vroege leeftijd heb ik het haar geleerd wat heel leuk is om te doen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:01 schreef Dementor het volgende:
Ik lach me al weer rot, dat kind kan echt niet koken.
Ik begin het ook wat zat te worden hoor. Je kunt nog dagen doorgaan over Huub en Hondenkop maar dat is inmiddels behoorlijk OT.quote:
Nope.....commentaar op streams, jeweets......quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef Lobasca het volgende:
Kunnen die lappen tekst met eigen visie achterwege blijven? Dank u!
Liever wel..ik lees elke dag dezelfde meningen, ik weet het onderhand wel.quote:
Wat gaat er nog meer door de spaghetti?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
Amanda is in gevecht met de blikjes tomatenpuree. Wat een zooitje.
Ze hebben toch daarvoor de boodschappen opgeruimd!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt niet, ze doet een poging tot koken en nogal logisch dat je een kapotgevallen glas opruimt, op aandringen van Brian, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda gaat dus weer koken, dan was het vlees van een uur geleden dus het voorgerecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |