Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:17 schreef LucasV het volgende:
tvp.
Ik ga de COS missen, de kooi nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ga de kooi toch wel een beetje missen denk ik.
jij speelt het spel ook niet al meer dan een jaar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, maar hij moest wel z'n excuus aanbieden tegen Hans, athans, hij vond dat hij dat moest doen.
't Is een beetje gemakkelijk om het van de zijkant allemaal te roepen, maar ik zou het in ieder geval niet zo hebben laten eindigen.
er wil nog wel eens een verschil zitten tussen de ene en de andere pagina. Is dit een gemiddelde tijd?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Voor mensen die graag van alles op de hoogte zijn, Huub doet ongeveer 23 seconden over het lezen van een pagina
Ik had het over mijzelfquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:30 schreef miesy het volgende:
[..]
jij speelt het spel ook niet al meer dan een jaar.
nogal makkelijk om dan vanuit je luie stoel te oordelen.
ik ook. maar ben ook heel blij dat het agelopen is. tis te frustrernd allemaal.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:29 schreef Dementor het volgende:
Ik ga de kooi toch wel een beetje missen denk ik.
Over drie pagina's....maar ik weet het lettertype niet...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:31 schreef Borga het volgende:
[..]
er wil nog wel eens een verschil zitten tussen de ene en de andere pagina. Is dit een gemiddelde tijd?
dat doen we allemaal, niet alleen mijn fok-broertjequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:30 schreef miesy het volgende:
[..]
jij speelt het spel ook niet al meer dan een jaar.
nogal makkelijk om dan vanuit je luie stoel te oordelen.
huub doet zo een beetje alles snel:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:Voor mensen die graag van alles op de hoogte zijn, Huub doet ongeveer 23 seconden over het lezen van een pagina
Hij heeft zich toch teruggetrokken...? Ik snap deze discussie dan ook niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren ergens in een posting dat het hem zou sieren als hij toe zou geven dat hij vanwege ego en een te grote mond in die situatie geraakt was en dat hij zich daarom zou terugtrekken. Dus, niet de bal bij de ander leggen, maar het bij zichzelf zoeken. Had hij van mij een dikke pluim gekregen,
is ook zo. vind het niet erg om dat toe te gevenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:34 schreef Desii het volgende:
[..]
dat doen we allemaal, niet alleen mijn fok-broertje
Ik ben van mening dat iemand die de vechtsport beoefend zich houdt aan regels. Een sparringpartij zoals die had moeten oplaatsvinden zou , lijkt mij, aan bepaalde voorwaarden moeten voldoen. De uitdager siert het mijn inziens niet als hij iemand uitdaagt die duidelijk in de betreffende catagorie sport minder presteert. Het feit dat Brian Huub heeft uitgedaagd zegt mij iets over de kracht die Brian zichzelf toebedeelt. Namelijk dat hij iemand nodig heeft die minstens 10 kilo lichter is en niet getraind. En dan verwacht je nog dat Huub zegt: nee sorry, ik denk dat ik dat niet aankan! Mensen komop zeg dit was op het moment dat de uitdaging werd geopperd een kansloos iets.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik schreef gisteren ergens in een posting dat het hem zou sieren als hij toe zou geven dat hij vanwege ego en een te grote mond in die situatie geraakt was en dat hij zich daarom zou terugtrekken. Dus, niet de bal bij de ander leggen, maar het bij zichzelf zoeken. Had hij van mij een dikke pluim gekregen,
Hij moest niet maar hij vond dat. En alleen om het zogenaamde tetteren. Hij sprak duidelijk uit dat het iets was tussen Brian en hemzelf. Ik kan alleen concluderen dat Hans gewoon te dom is om dat te begrijpen. Iets wat al begon met het buiten proporties opfokken van Brian. Het was toch een sparren?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tja, maar hij moest wel z'n excuus aanbieden tegen Hans, athans, hij vond dat hij dat moest doen.
't Is een beetje gemakkelijk om het van de zijkant allemaal te roepen, maar ik zou het in ieder geval niet zo hebben laten eindigen.
In het land van de blinden heeft Jaap the Puppetmaster één oog en is dus godquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij heeft zich toch teruggetrokken...? Ik snap deze discussie dan ook niet.
In mijn ogen was het allang duidelijk dat dit gevecht er nooit zou komen.
Soms staat een ego in de weg en soms helpt het je.
Om je bij voorbaat al terug te trekken en nergens aan te beginnen slaat nergens op. Deze show draait om het ego van Huub. Zijn ego dat keer op keer de bewoners weer uitlokt om hem te te vernederen, te breken of zogenaamde levenslessen te moeten bijbrengen. Het zegt meer over zijn tegenspelers dan over Huub. Die gaat gewoon zijn eigen gang. Probeert zijn voordeel te pakken en is niet te beroerd zijn fouten toe te geven aan de juiste mensen. Levenslessen bijbrengen? Who the fok denkt Brian wel niet wie hij is? God?![]()
![]()
En Held Huub is te dom om in te zien welke mensen zo dom zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Hij moest niet maar hij vond dat. En alleen om het zogenaamde tetteren. Hij sprak duidelijk uit dat het iets was tussen Brian en hemzelf. Ik kan alleen concluderen dat Hans gewoon te dom is om dat te begrijpen. Iets wat al begon met het buiten proporties opfokken van Brian. Het was toch een sparren?
hoe toepaselijkquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:47 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman leest : Van miljonair tot krantenjongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |