abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:38:42 #276
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58730061
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_58730073
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Netjes van Huub dat hij Hans geeft wat hij nodig heeft, maar wat mij betreft had het niet gehoeven. Hans begaf zich op Huubs terrein (De Kooi), niet Huub op Hans' terrein (de vechtsport).
Disana je zegt het weer helemaal goed ik snap ook niet waar HN de brutaliteit vandaan haalt om zo uit te vallen hij moet Huub excuus maken ipv anders om
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_58730080
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zo wat een activiteit.
pi_58730084
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Soms moet je ook gewoon denken,' De cholera met je!'

Ik vind dus ook dat zo'n stuk tuig geen excuses verdient en dat het andersom had moeten zijn.
En het was nog een dubbel ook, uit het gesprek kon je opmaken dat Huub gisteren ook al excuses had gemaakt.
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 18:40:26 #280
137949 Disana
pi_58730087
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Plus dat die Hans Brian verschrikkelijk zat op te jutten, dus Hans had ook wel even zijn excuus daarvoor kunnen maken tegen Huub, het was echt niet normaal wat hij allemaal zei. En dat voor een partijtje "sparren" , ik vraag me af wat hij zou zeggen als iemand een écht gevecht gaat doen..
Ben ik met je eens, alleen was Huub daar niet bij want die zat beneden.

Huub is feitelijk heel beschaafd. Je zag het ook bij Theo, die Amanda en Brian vriendelijk te woord stond als waren het zijn gelijken.
pi_58730094
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Soms moet je ook gewoon denken,' De cholera met je!'

Ik vind dus ook dat zo'n stuk tuig geen excuses verdient en dat het andersom had moeten zijn.
Er zijn vele invalshoeken, maar ook tuig doet soms goede dingen en goede mensen slechte dingen....
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 18:41:47 #282
137949 Disana
pi_58730104
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:39 schreef JEEtjuuh het volgende:

[..]

Disana je zegt het weer helemaal goed ik snap ook niet waar HN de brutaliteit vandaan haalt om zo uit te vallen hij moet Huub excuus maken ipv anders om
Die man heeft alleen maar blood and honor in zijn ogen. Zijn sport, zijn jongens, zijn heilige graal. Die kan dat helemaal niet zien zoals wij dat van een afstandje wel kunnen.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:42:22 #283
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_58730112
Tjonge, wat maakt iederen zich weer druk!!
pi_58730124
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:42 schreef lunareclipse het volgende:
Tjonge, wat maakt iederen zich weer druk!!
Vind je??
Go hard or go home
pi_58730132
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Er zijn vele invalshoeken, maar ook tuig doet soms goede dingen en goede mensen slechte dingen....
Het gaat er mij om of de kern goed of slecht is, als de kern goed is en iemand haalt foute dingen uit bestaat er nog een kans dat diegene tot inkeer komt.
Echter als de kern slecht is kan iemand als een god door het leven willen gaan echter verraden zijn of haar motieven zijn of haar ware aard.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:45:25 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58730145
Ik TVP wel in de volgende COS.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:46:44 #287
206714 lunareclipse
nooitmeerhaast
pi_58730160
Maakt iedereen zich maar druk!!!
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:46:44 #288
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58730161

De draaitafel ontmantelt
Musica Español
Come On
pi_58730162
Nog maar even voor de duidelijkheid:

1. Huub neemt gretig de uitnodiging aan om te sparren en begeeft zich willens en wetens op andermans terrein. Dat is fout één van Huub
2. Er worden allerlei mensen ingeschakeld om het tot een goed einde te brengen. Op het laatste moment zet Huub iedereen te kakken omdat hij zonodig de ring als podium wil kiezen voor zijn statement. Dat is fout twee, immers hij laat iedereen voor niets opdraven
3. Dat statement is dan ook nog ter meerdere glorie van zichzelf, geen enkele keer zegt hij dat dom is geweest (zie punt 1), nee hij kiest het om Brian de les te lezen terwijl hij zelf door eigen ego in een foute positie is geraakt. Dat doet hij op een zodanige manier dat hij diverse mensen schoffeert (zie punt 2) en dat het kwaad bloed zet. Fout nummer drie van Huub.

Van een enorme win-win moet hij nu nederig excuus aanbieden aan Hans....
  zaterdag 17 mei 2008 @ 18:47:47 #290
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_58730177

Aman leest : Van miljonair tot krantenjongen
Musica Español
Come On
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 18:48:33 #291
135305 beequeen
Lost.
pi_58730192
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:

Plus dat die Hans Brian verschrikkelijk zat op te jutten, dus Hans had ook wel even zijn excuus daarvoor kunnen maken tegen Huub, het was echt niet normaal wat hij allemaal zei. En dat voor een partijtje "sparren" , ik vraag me af wat hij zou zeggen als iemand een écht gevecht gaat doen..
Hij heeft een keer tegen Brian gezegd: Ik motiveer mijn vechters altijd voordat ze de ring ingaan en zeg dingen als:
"Zeg tegen je tegenstander dat zijn moeder een kankermongool is".

Wil je nog meer weten?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58730199
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:46 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
De draaitafel ontmantelt
Brian gaat nu voor het eerst met echte platen draaien, dat wordt lachen
pi_58730213
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

1. Huub neemt gretig de uitnodiging aan om te sparren en begeeft zich willens en wetens op andermans terrein. Dat is fout één van Huub
2. Er worden allerlei mensen ingeschakeld om het tot een goed einde te brengen. Op het laatste moment zet Huub iedereen te kakken omdat hij zonodig de ring als podium wil kiezen voor zijn statement. Dat is fout twee, immers hij laat iedereen voor niets opdraven
3. Dat statement is dan ook nog ter meerdere glorie van zichzelf, geen enkele keer zegt hij dat dom is geweest (zie punt 1), nee hij kiest het om Brian de les te lezen terwijl hij zelf door eigen ego in een foute positie is geraakt. Dat doet hij op een zodanige manier dat hij diverse mensen schoffeert (zie punt 2) en dat het kwaad bloed zet. Fout nummer drie van Huub.

Je vergeet de invloed van achter.
Hij heeft heel handig gebruik gemaakt van de deathtrap die Brian en consorten voor hem hebben open gezet, hij heeft op het laatste moment de boel omgedraaid en de val als wapen tegen Brian gebruikt.
Een meesterlijke zet, iets waar Brian te stom voor is.
pi_58730232
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:49 schreef Dementor het volgende:

[..]

Je vergeet de invloed van achter.
Dat klopt, een onbekende variabele....dat maakt het ook zo kut om oordelen te vellen. We doen het hier maar met wat we zien en wat we denken te zien..... en af toe bedenken we de invloed van de FEBO erbij
  † In Memoriam † zaterdag 17 mei 2008 @ 18:53:02 #295
135305 beequeen
Lost.
pi_58730244
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:48 schreef TiNo_Flo het volgende:

Brian gaat nu voor het eerst met echte platen draaien, dat wordt lachen
Gaat best lekker toch?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_58730246
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Dat klopt, een onbekende variabele....dat maakt het ook zo kut om oordelen te vellen. We doen het hier maar met wat we zien en wat we denken te zien..... en af toe bedenken we de invloed van de FEBO erbij
En maar al te vaak laten bepaalde users die invloed helemaal weg.
Ook ik vergeet wel eens dat achter de boel script en bespreekt, maar om blind uit te gaan van een totale passieve houding van achter in deze gaat mij te ver.
pi_58730261
pi_58730279
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

Punt 1, Huub was absoluut niet gretig, schrok zich rot toen hij het op de agenda zag staan.
Punt 2 Belachelijk dat ze al die mensen lieten komen voor een potje sparren, dat sloeg nergens op. Die mensen heeft Huub niet uigenodigd hoor.
Punt 3 Helemaal niet ter eer en meerdere glorie van zichzelf, hij had gewoon gelijk dat hij dit niet deed, je laat je toch niet verrot slaan door een door Hans Hondekop opgefokte Brian?

You're damned if you do and you're damned if you don't blijkbaar
pi_58730280
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:53 schreef beequeen het volgende:

[..]

Gaat best lekker toch?
En Uli dan ook nog bloedserieus: Je moet wel naar de beat luisteren
pi_58730283
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:

[..]

En maar al te vaak laten bepaalde users die invloed helemaal weg.
Ook ik vergeet wel eens dat achter de boel script en bespreekt, maar om blind uit te gaan van een totale passieve houding van achter in deze gaat mij te ver.
Ok, maar dat voordeel van de twijfel geldt dan hopelijk ook voor alle bewoners?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')