Disana je zegt het weer helemaal goed ik snap ook niet waar HN de brutaliteit vandaan haalt om zo uit te vallen hij moet Huub excuus maken ipv anders omquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Netjes van Huub dat hij Hans geeft wat hij nodig heeft, maar wat mij betreft had het niet gehoeven. Hans begaf zich op Huubs terrein (De Kooi), niet Huub op Hans' terrein (de vechtsport).
En het was nog een dubbel ook, uit het gesprek kon je opmaken dat Huub gisteren ook al excuses had gemaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Soms moet je ook gewoon denken,' De cholera met je!'
Ik vind dus ook dat zo'n stuk tuig geen excuses verdient en dat het andersom had moeten zijn.
Ben ik met je eens, alleen was Huub daar niet bij want die zat beneden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Plus dat die Hans Brian verschrikkelijk zat op te jutten, dus Hans had ook wel even zijn excuus daarvoor kunnen maken tegen Huub, het was echt niet normaal wat hij allemaal zei. En dat voor een partijtje "sparren" , ik vraag me af wat hij zou zeggen als iemand een écht gevecht gaat doen..
Er zijn vele invalshoeken, maar ook tuig doet soms goede dingen en goede mensen slechte dingen....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Soms moet je ook gewoon denken,' De cholera met je!'
Ik vind dus ook dat zo'n stuk tuig geen excuses verdient en dat het andersom had moeten zijn.
Die man heeft alleen maar blood and honor in zijn ogen. Zijn sport, zijn jongens, zijn heilige graal. Die kan dat helemaal niet zien zoals wij dat van een afstandje wel kunnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Disana je zegt het weer helemaal goed ik snap ook niet waar HN de brutaliteit vandaan haalt om zo uit te vallen hij moet Huub excuus maken ipv anders om
Vind je??quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:42 schreef lunareclipse het volgende:
Tjonge, wat maakt iederen zich weer druk!!
Het gaat er mij om of de kern goed of slecht is, als de kern goed is en iemand haalt foute dingen uit bestaat er nog een kans dat diegene tot inkeer komt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er zijn vele invalshoeken, maar ook tuig doet soms goede dingen en goede mensen slechte dingen....
Hij heeft een keer tegen Brian gezegd: Ik motiveer mijn vechters altijd voordat ze de ring ingaan en zeg dingen als:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:35 schreef -Blurk- het volgende:
Plus dat die Hans Brian verschrikkelijk zat op te jutten, dus Hans had ook wel even zijn excuus daarvoor kunnen maken tegen Huub, het was echt niet normaal wat hij allemaal zei. En dat voor een partijtje "sparren" , ik vraag me af wat hij zou zeggen als iemand een écht gevecht gaat doen..
Je vergeet de invloed van achter.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid:
1. Huub neemt gretig de uitnodiging aan om te sparren en begeeft zich willens en wetens op andermans terrein. Dat is fout één van Huub
2. Er worden allerlei mensen ingeschakeld om het tot een goed einde te brengen. Op het laatste moment zet Huub iedereen te kakken omdat hij zonodig de ring als podium wil kiezen voor zijn statement. Dat is fout twee, immers hij laat iedereen voor niets opdraven
3. Dat statement is dan ook nog ter meerdere glorie van zichzelf, geen enkele keer zegt hij dat dom is geweest (zie punt 1), nee hij kiest het om Brian de les te lezen terwijl hij zelf door eigen ego in een foute positie is geraakt. Dat doet hij op een zodanige manier dat hij diverse mensen schoffeert (zie punt 2) en dat het kwaad bloed zet. Fout nummer drie van Huub.
Van een enorme win-win moet hij nu nederig excuus aanbieden aan Hans....
Dat klopt, een onbekende variabele....dat maakt het ook zo kut om oordelen te vellen. We doen het hier maar met wat we zien en wat we denken te zien..... en af toe bedenken we de invloed van de FEBO erbijquote:
Gaat best lekker toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:48 schreef TiNo_Flo het volgende:
Brian gaat nu voor het eerst met echte platen draaien, dat wordt lachen
En maar al te vaak laten bepaalde users die invloed helemaal weg.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat klopt, een onbekende variabele....dat maakt het ook zo kut om oordelen te vellen. We doen het hier maar met wat we zien en wat we denken te zien..... en af toe bedenken we de invloed van de FEBO erbij
Punt 1, Huub was absoluut niet gretig, schrok zich rot toen hij het op de agenda zag staan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog maar even voor de duidelijkheid:
1. Huub neemt gretig de uitnodiging aan om te sparren en begeeft zich willens en wetens op andermans terrein. Dat is fout één van Huub
2. Er worden allerlei mensen ingeschakeld om het tot een goed einde te brengen. Op het laatste moment zet Huub iedereen te kakken omdat hij zonodig de ring als podium wil kiezen voor zijn statement. Dat is fout twee, immers hij laat iedereen voor niets opdraven
3. Dat statement is dan ook nog ter meerdere glorie van zichzelf, geen enkele keer zegt hij dat dom is geweest (zie punt 1), nee hij kiest het om Brian de les te lezen terwijl hij zelf door eigen ego in een foute positie is geraakt. Dat doet hij op een zodanige manier dat hij diverse mensen schoffeert (zie punt 2) en dat het kwaad bloed zet. Fout nummer drie van Huub.
Van een enorme win-win moet hij nu nederig excuus aanbieden aan Hans....
Ok, maar dat voordeel van de twijfel geldt dan hopelijk ook voor alle bewoners?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
En maar al te vaak laten bepaalde users die invloed helemaal weg.
Ook ik vergeet wel eens dat achter de boel script en bespreekt, maar om blind uit te gaan van een totale passieve houding van achter in deze gaat mij te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |