Bwian: Aman, dit echt is viessss, wil je stoer doen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:26 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Die wand zal Amanda regelmatig van heel dichtbij kunnen bekijken als Brian háár even test.
Als bijvoorbeeld de aardappelpasta weer eens mislukt is
Néé! Vanavond komen er toch oud-miljonairs?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan vanavond film kijken met nog maar 5 dagen te gaan?
Achter is knettergek.
Huub moet natuurlijk de schuld op zich nemen,want stel je voor dat het hokje de schuld krijgt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:24 schreef LucasV het volgende:
Huub belt Mr Endstra tape.
En het zegt nog méér over de Febo...Hoeveel duidelijker willen we het hebben dat Brian voorgetrokken wordt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:25 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mogen niet,omdat er waarschijnlijk niemand voor Brian is.Dat zegt toch aardig veel over Brian.
Of bij d'r foute vriendjesquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geld zat bij d'r familie (lees moeder en aanverwanten).
Nee die van Jaap spant nog steeds de kroon.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Is die net zo genant als die van Jaap toen?
Amanda wist niet hoe ze een rekening moest betalen .....of ze nog nooit gepint heeft weet ik nietquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Of bij d'r foute vriendjes, toen ze DGK inkwam vertelde ze al dat ze nooit kookte en dat ze altijd uit eten ging. Was zij het nou ook die nog nooit geld uit de muur had gehaald of was dat Nadia?
Oh gelukkig!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:29 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee die van Jaap spant nog steeds de kroon.
Oh ja, dat was hetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:30 schreef Liess het volgende:
[..]
Amanda wist niet hoe ze een rekening moest betalen .....of ze nog nooit gepint heeft weet ik niet
Minder, Huub kan zoiets veel beter dan Jaap. Jaap is wat onhandig. Maar Huub deed wel met zeer "gepaste" nederigheid.....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:29 schreef noekje het volgende:
[..]
Is die net zo genant als die van Jaap toen?
Is toch wel raar dat iedereen die daar gewoond heeft ,een hekel aan Brian heeft en op drie of vier na iedereen dol op Huub is.Hun zijn daar met Huub en Brian omgegaan en kennen ze nog beter dan wij.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:27 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
En het zegt nog méér over de Febo...Hoeveel duidelijker willen we het hebben dat Brian voorgetrokken wordt?
Nou Huub is zo langzamerhand zo buigzaam als een rietje, ze hebben hem alle kanten op gebogen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Soms kun je beter buigen dan breken.
Soms kun je nog beter eerst nadenken voordat "buigen of breken" aan de orde komtquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Soms kun je beter buigen dan breken.
Huub is de Koning van de Kooi, Jaap de hofnar.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:31 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Is toch wel raar dat iedereen die daar gewoond heeft ,een hekel aan Brian heeft en op drie of vier na iedereen dol op Huub is.Hun zijn daar met Huub en Brian omgegaan en kennen ze nog beter dan wij.
Dat zegt mij al genoeg .
Daarom zit hij ook bij de final 4.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:32 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou Huub is zo langzamerhand zo buigzaam als een rietje, ze hebben hem alle kanten op gebogen.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat wijf moet en zal die vette matten over d'r silliconen hangen, want dat staat geil
Plus dat die Hans Brian verschrikkelijk zat op te jutten, dus Hans had ook wel even zijn excuus daarvoor kunnen maken tegen Huub, het was echt niet normaal wat hij allemaal zei. En dat voor een partijtje "sparren" , ik vraag me af wat hij zou zeggen als iemand een écht gevecht gaat doen..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:30 schreef Disana het volgende:
Netjes van Huub dat hij Hans geeft wat hij nodig heeft, maar wat mij betreft had het niet gehoeven. Hans begaf zich op Huubs terrein (De Kooi), niet Huub op Hans' terrein (de vechtsport).
Ach als je over alles nadenkt voor dat je iets doet word het ook saai.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms kun je nog beter eerst nadenken voordat "buigen of breken" aan de orde komt
Soms moet je ook gewoon denken,' De cholera met je!'quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Soms kun je nog beter eerst nadenken voordat "buigen of breken" aan de orde komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |