angst is geen respectquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je dat Huub goed zou zijn, dat maakt het lastig om je vraag te beantwoorden. Laat ik het zo zeggen: Iedereen die daar binnen de poort z'n muil laat zien is per definitie niet helemaal ok. En daar waar het niet ok is, geldt het recht van de sterkste. Ik vind het wel grappig om te zien dat Huub het in z'n broek doet omdat hij weet dat hij tegen Hans een te grote muil heeft gehad. Toch een soort van respect zeg maar.
Dat wijf moet en zal die vette matten over d'r silliconen hangen, want dat staat geilquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:11 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
ja dat heb ik nooit begrepen ook met natasia niet dat ze neit eens ff een stiek in hun haren doen als ze koken en eten . onze dochters hebben een stiek in hun haar als ze eten
Weet ik zus, vandaar dat er staat "Soort van". In sommige kringen gelden andere definities voor respect.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:18 schreef Desii het volgende:
[..]
angst is geen respect
respect moet je verdienen....... angst wordt gekweekt
Zo werkt dat niet, Amanda is echt zo'n type die steeds nieuwe dingen moet hebben. D'r kasten puilen uit, maar ze draagt alleen maar wat er vooraan ligt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de kostenpost kleding kunnen ze de komende jaren rustig schrappen.....Ze hebben de kasten goed vol
Geld zat bij d'r familie (lees moeder en aanverwanten).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, Amanda is echt zo'n type die steeds nieuwe dingen moet hebben. D'r kasten puilen uit, maar ze draagt alleen maar wat er vooraan ligt.
Die kan echt niet met geld omgaan en zal zich binnen een paar maanden weer door een ander moeten laten onderhouden.
Dat was toch een verhaal wat ze in een boek had gelezen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:22 schreef Disana het volgende:
Dus Amanda heeft mensen in haar kennissen (familie?) kring die miljonair waren, aan de drugs gingen, 800.000 euro schuld opbouwden, en op straat gingen leven tot ze het licht weer zagen.
Amanda zegt dat ze best wel veel heeft meegemaakt, maar dat ze het niet op durft te schrijven omdat het gaat om mensen die veel ouder zijn dan zij.
O? Ik dacht dat er vanavond oud-bewoners langskwamenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Dementor het volgende:
Ze gaan vanavond film kijken met nog maar 5 dagen te gaan?
Achter is knettergek.
Wat Brian dus echt niet gaat doen ,ze zal zelf poen moeten inbrengen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:21 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo werkt dat niet, Amanda is echt zo'n type die steeds nieuwe dingen moet hebben. D'r kasten puilen uit, maar ze draagt alleen maar wat er vooraan ligt.
Die kan echt niet met geld omgaan en zal zich binnen een paar maanden weer door een ander moeten laten onderhouden.
Dat leek eerst zo, maar uit wat ze daarna zei maakte ik op dat het iemand uit haar omgeving was (vandaar mijn vraagteken).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:23 schreef LucasV het volgende:
[..]
Dat was toch een verhaal wat ze in een boek had gelezen?
Mogen niet,omdat er waarschijnlijk niemand voor Brian is.Dat zegt toch aardig veel over Brian.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:23 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O? Ik dacht dat er vanavond oud-bewoners langskwamenOf durven die soms niet meer?
$. de manier hoe hij de kickbokssport naar buiten brengt is al een excuses waard.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
1. ik lees altijd de hele COS door
2. Ik kan me niet herinneren dat er ergens een feit heeft gestaan dat Hans ooit veroordeeld is geweest.
3. oneliners plaatsen is gemakkelijk en tegen iemand aanschoppen ook, maar onderbouw het dan wel
4. Waar heeft Hans zijn excuses voor aan te bieden? Volgens mij is dat Huub die laf de sparring afzegde.
Die wand zal Amanda regelmatig van heel dichtbij kunnen bekijken als Brian háár even test.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:24 schreef Dementor het volgende:
Brian en Dellie willen in hun nieuwe keuken de zogenaamde Pasta test wand.
10 tegels die speciaal voor het testen van pasta in de keuken worden opgehangen.
Uiteraard gesponsord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |