Je hebt gelijk voorlopig zal het ze zeker aan weinig ontbreken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En de kostenpost kleding kunnen ze de komende jaren rustig schrappen.....Ze hebben de kasten goed vol
De helft zal hij gebruiken voor smsjes goeie investering lijkt mijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze allemaal een aardig spaarpotje hebben opgebouwd daar met bonussen. Vergeet ook niet dat Brian al ¤ 50.000 (belasting) in z'n pocket heeft.
Momenteel zit er alleen een poweradapter en een kabel om muziek af te spelen in de flaptop. Misschien wireless ..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:02 schreef beequeen het volgende:
Houden jullie Brian even in de gaten met de laptop, vertrouw die gast voor geen meter. Dementor heeft al een paar keer gezien dat Uli een UTP kabel inplugged, die heb je toch niet nodig als je alleen muziek wilt draaien via je laptop?
Heb je wat linkjes...? Zo is het ietwat een loze uitspraak.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hans en Dick gaan flink over de tong op verschillende kickboxsites. Echte kickbox/sportmensen spreken schande over het gedrag van Hans gisteravond en terecht.
Jaap gister welquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:24 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Haha, Huub noemt hem zelf dus ook Mr. Miyagi. (ik heb geen streams dus ik heb geen idee of hij hem vaker zo genoemd heeft)
En altijd die gore ongewassen haren er bovenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:07 schreef Margo37 het volgende:
Hygienisch koken met Amanda, ze sleept zo met een handdoek over een bord wat al opgeschept is .
Avond
leuk he ik vind het zo erg leuk?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Kijk, dat is nog eens goed nieuws.
Misschien durfde Hans de telefoon ook wel niet op te nemen, bang om nog meer commentaar te krijgen.
Zou jij op 2 stuks zitten wachten als Amanda de kok geweest is dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:09 schreef Verida het volgende:
En inderdaad: op het bord van zijne heiligheid liggen gewoon 2 grote stukken ossehaas, Del en Uli krigen 1 stuk.
Deze iig, in de vorige COS staan er meer.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:06 schreef akveor het volgende:
[..]
Heb je wat linkjes...? Zo is het ietwat een loze uitspraak.
ja dat heb ik nooit begrepen ook met natasia niet dat ze neit eens ff een stiek in hun haren doen als ze koken en eten . onze dochters hebben een stiek in hun haar als ze etenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En altijd die gore ongewassen haren er boven
Zo hoort het toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:09 schreef Verida het volgende:
En inderdaad: op het bord van zijne heiligheid liggen gewoon 2 grote stukken ossehaas, Del en Uli krigen 1 stuk.
volgens mij heeft ze die gekookt die ossehaas ipv gebakkenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:10 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Zou jij op 2 stuks zitten wachten als Amanda de kok geweest is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |