1. Hij slurpt de spaghetti naar binnenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:21 schreef Dementor het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat Jaap doet als hij aan tafel zit
En een ander leert het van moeders, maar eh, dat ligt in dit geval ook wat gevoeligquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
VMBO hé....en dan ook nog niet afgemaakt geloof ik. Waar leren ze tegenwoordig nog iets over etenswaren....
Als Jaap eet gaat het geluid hier uit....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
1. Hij slurpt de spaghetti naar binnen
2. tussendoor eet hij uit zijn neus
3. hij laat wat boeren
4. gaat terug naar kantoor.
His holynessquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:23 schreef Marieke_B het volgende:
Brian wil geen spaggetti ...hij heeft niet zo'n honger na al dat vlees van net.
Daarom eet his holyness alleen scampies:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zit met stomme verbazing te kijken naar dit wonder in de keuken. Nu moet ze een seconde plassen en we weten dat ze haar handen daarna nooit wast. Bon appetit.![]()
Misschien komt er straks nog postini.quote:
Amanda slurpt de helft van de slierten naar binnen en bijt vervolgens wat niet meer past door en spuugt het weer charmant terug op het bord.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk maar even niet naar het eten van Brian en Amanda. Normaal voedsel naar binnen werken is al niet om aan te zien, laat staan spaghetti.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef MargrietV het volgende:
Het gajes eet weer onsmakelijk spagetti
Ik geef je groot gelijk maar Huub zn manier is ook niet om over naar huis te schrijven.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
Ik kijk maar even niet naar het eten van Brian en Amanda. Normaal voedsel naar binnen werken is al niet om aan te zien, laat staan spaghetti.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |