Nee, er zijn unlockable characters. Lees mn blog maar! (of de Dev Blog uit de OPquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:48 schreef Wessiej het volgende:
Maar het blue, red, green gedoe is dus weg met de poppetjes, aangezien de nieuwe screens andere poppetjes tonen.
Inderdaad, Fight Night ziet er echt zoveel beter uit. Misschien dat een demo me nog kan overtuigen van Prizefighter maar waarschijnlijk wacht ik gewoon op Fight Night Round 4quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:27 schreef Scarface2004 het volgende:
Dat Don King present Pricefighter ziet er ook karig uit in vergelijk met Fight Night Round 3 (2 jaar oud spel)
Eerste 2K game sinds een tijdje dat me grafisch tegenvalt, gameplay zag er wel leuk uit als ik die trailers mag geloven.
Yup, daarnaast zijn alle DBZ spellen natuurlijk hetzelfde alleen is dit de 1e voor de Next-Gen, ben bang dat ik hem ga kopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:27 schreef Scarface2004 het volgende:
En de DBZ demo is te kort, en zit daar nog verschil in ofzo.
Ik speelde 3 jaar geleden ook een DBZ spel op de ps2 en Burst Limit lijkt er verdacht veel op.
Alle gevechten die in de serie plaats hebben gevonden kun je nu zelf ervaren?
quote:
quote:
Zit daar niet ook gewoon 2 jaar garantie op?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar een nieuwe controller moeten kopen, een zwarte op ebay, 33 euro!
Mijn A knop hangt van diegene die ik nu heb
Ja die is dus al 6 maanden voorbijquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zit daar niet ook gewoon 2 jaar garantie op?
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller opquote:
Waarom zo duur, ze staan er ook voor ¤23 inclusief.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef Wessiej het volgende:
Ook maar een nieuwe controller moeten kopen, een zwarte op ebay, 33 euro!
Sneaky Bastardquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller op
Plastice hong kong troep.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:16 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Waarom zo duur, ze staan er ook voor ¤23 inclusief.
Ik heb natuurlijk 3 maanden geleden een nieuwe xbox gekocht, zeg ik wel dat die daar van is, heb ik wel weer 3 controllers, iemand een controller kopenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan koop je een nieuwe en stuur je met de nieuwe bon de oude controller op
Is precies dezelfde als die je hier in de winkel koopt hoorquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:21 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Is precies dezelfde als die je hier in de winkel koopt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |