Daarvoor verwijs ik je door naar www.kingjaap.nlquote:
Het is een hij, gek!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:57 schreef tipsch het volgende:
[..]
![]()
Ik mis de temperamentvolle Guuskee dus ook. Waar is zij?
Nja, sluit hem op in de McDonalds met een camera en hij eet zich dood. Zal best leuke televisie opleveren.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:57 schreef MargrietV het volgende:
Heel Jammer voor Jaap! Hij zal weinig succes hebben op tv.
Spammert!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je door naar www.kingjaap.nl
Voor de rest gewoon 40 uur werken en mijn leven hebben.
Zal ik je een geheimpje vertellen, jaap gaat ook dood. Alleen mocht medium Anita niet zeggen wanneer.quote:
Nou, als je Huub nu hoort,gelooft hij er wel in.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:57 schreef MargrietV het volgende:
Heel Jammer voor Jaap! Hij zal weinig succes hebben op tv. Zijn neptoneelstukjes komen al bij veel mensen hun strot uit. Hij is gewoon niet orgineel, hij haalt niveau kleuterschool net
Op zich kan het best leuk worden, ik verwacht er niet te veel van maar ok.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik gok meer op een YouTube filmpje op die vage site van hem.
Dat is chronisch!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is een hij, gek dommie!![]()
![]()
Rat en Del, ik herhaal Rat en Del en ik herhaal het nog een keer, Rat en Del praten poep
King jaap is die site waar je vele replay's onder verschillende namen kan maken toch...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarvoor verwijs ik je door naar www.kingjaap.nl
Voor de rest gewoon 40 uur werken en mijn leven hebben.
Ongetwijfeld, maar door het floppen van talpa heeft rtl een overschot aan presentatoren en een tekort aan programma's. Een stel gouden kooi wannabe's zonder enige vorm van talent staan dan niet vooraan om de zendtijd te vullen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:59 schreef BarryK het volgende:
Jaap heeft er echt wel over nagedacht hoor, die show met Huub na dgk.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, hier met die fucking soufflees!![]()
Even totaal iets anders: WEET IEMAND WAAR GUUUSKEE GEBLEVEN IS???
Mensen die zo duidelijk worden geholpen door de Febo verdienen het gewoon niet om te winnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ja, en? Neemt niet weg dat Amanda en Brian die drie dingen nog maar eens moeten bewijzen naar elkaar in hun relatie. Dat alcoholverbod blijkt Huub in elk geval goed aan te kunnen, als mist hij een slok soms... Amanda en Brian zuipen gewoon vrolijk elke dag vanaf vier uur 's middags... Ik wil ze wel eens zien samen zonder... tezamen met de andere voorwaarden...
Aaah, nee, het is een te makkelijk inkoppertje.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, dus óók een krabber!
Rat en Del, ik weet precies wie je bedoelt.
Kop dan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:04 schreef kahaarin het volgende:
Aaah, nee, het is een te makkelijk inkoppertje.![]()
Op Jaap valt niet echt veel te parasiteren lijkt me. Ik denk dat Huub en Jaap als duo een langer leven beschoren zijn dan als individu.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub als parasiet van Jaap en hij maar denken dat hij ná de kooi nog deel uit gaat maken van Jaap/Sjoerd zijn plannen.
Sjoerd en jij zullen misschien nog raar staan op te kijken, ná de kooi.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub als parasiet van Jaap en hij maar denken dat hij ná de kooi nog deel uit gaat maken van Jaap/Sjoerd zijn plannen.
Ik denk dat Jaap het vooral zelf wil proberen maar ik geloof niet dat hij zo dom is om Huub helemaal af te kappen. Hij zal dan vast niet toestaan dat het de Huub show wordt, maar af en toe hebben ze samen wel leuke dingen gedaan.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:08 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap het vooral zelf wil proberen maar ik geloof niet dat hij zo dom is om Huub helemaal af te kappen. Hij zal dan vast niet toestaan dat het de Huub show wordt, maar af en toe hebben ze samen wel leuke dingen gedaan.
Op basis van wat denk je dat dan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
Ik geloof wel dat Huub zeker kan zijn van een vaste baan naderhand (hier of elders).
Ik denk idd dat Huub wel kan kiezen, Jaap is echter weinig flexibel die moet je kennen en begrijpen voordat je met hem in zee gaat, Jaap is niet dom maar kan zichzelf moeilijker verkopen dan Huub.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:07 schreef Musje456 het volgende:
Weet je, zelfs na die 0 punten voor Huub, geloofde ik nog wel in Jaap, maar de reacties van LS (waar ik het eerder heb opgenomen voor hem) doen me minder geloven in Jaap.
Jaap gaat voor zichzelf, en dat moet hij blijven doen. Hij kan meer dan hij denkt, daar ben ik van overtuigd! Maar ik geloof niet in zijn vertegenwoordigers meer... lekker simpel als het kan zijn...
Of Jaap met Huub eenshow aangaat na de kooi weet ik niet, we merken het wel.
Ik geloof wel dat Huub zeker kan zijn van een vaste baan naderhand (hier of elders).
Nu je het toch over die 11 berichten hebt. Dat waren berichten uit mijn berichtgeschiedenis van MSN en mailbox. Die heb ik er idd opgezet. Maar toen ik dat op de radio wilde uitleggen werd ik verbroken.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:01 schreef FSR het volgende:
[..]
King jaap is die site waar je vele replay's onder verschillende namen kan maken toch...
en Jaap dan.... Laat je die vallen dan... ga je er stiekum vandoor met Huub....
Vanwaar toch al die frustratie, denk om je hart.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Nu je het toch over die 11 berichten hebt. Dat waren berichten uit mijn berichtgeschiedenis van MSN en mailbox. Die heb ik er idd opgezet. Maar toen ik dat op de radio wilde uitleggen werd ik verbroken.
En dat is voor ene *** weer aanleiding om Jaap en zijn site in kwaad daglicht te stellen.
en wat er volgende week gaat gebeuren zien we wel. Ik ben tot 22 mei ghostwriter en Jaap beslist of er nog iets voor mij is ná de kooi.
En om on-topic te blijven. Die laffe tuinkabouter denkt dat hij deel gaat uitmaken van Jaap zijn show. Als Jaap echt in die telefoonpraatjes trapt, dan is hij wel een paar vrienden kwijt. Want die willen niets van die parasiet weten.
Jaap kan alles perfect alleen samen met zijn maat Sjoerd en hebben ze dat kikkerbekkie echt niet bij nodig.
Huub - 0 punten
Lees zelf maar terug. Meerdere Cossen maken hier melding vanquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat dan?
Er zijn velen die iets proberen en waarbij het niet lukt. Er zijn er nog meer die niets proberen waarbij per definitie niets lukt. Jaap denkt niet zo groot en is redelijk bescheiden, daarnaast jong en nog een heel leven voor zich. Laat het hem proberen, 't is leerzaam.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.
Solo zie ik Jaap in ieder geval niet verder komen dan een Jan Paparazzi-achtige rol.
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:09 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Maar of die leuke dingen genoeg zijn voor een show betwijfel ik ten zeerste.
Solo zie ik Jaap in ieder geval niet verder komen dan een Jan Paparazzi-achtige rol.
Als ik het gesprek net goed begrepen heb, is dat ook hun conceptquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.
Ik denk dat ze het beste samen een show kunnen maken, a la Viva la Bam (in het uitgaansleven dan), zo nu en dan wat gasten als die Kelly ofzo... beste 's avonds op TMF/MTV..
Van die filmpjes alleen op een website verwacht ik niet al te veel.
We zullen het zien..
rtl.gemist toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Weet iemand eigenlijk of je ergens de reguliere uitzendingen terug kan zien?
Wat verwacht je hier zelf van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
en wat er volgende week gaat gebeuren zien we wel. Ik ben tot 22 mei ghostwriter en Jaap beslist of er nog iets voor mij is ná de kooi.
Hier?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Die moet je niet willen zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:13 schreef akveor het volgende:
Viva la Bam vind ik zelf een bar slechte show (want zogenaamd reality maar overduidelijk 100 procent gescript) die in Nederland 0 kans zou maken. Viva la Bam is een spin-off van jack-ass die vermoedelijk nog geen 10 procent van de kijkers van jackass trekt. Als je daar dan weer een Nederlandse versie van gaat maken met twee mensen met 0 tv-bekendheid behalve een slecht bekeken realitysoap krijg je waarschijnlijk maximaal 10 procent van de kijkers van Viva la Bam en daarmee dek je de kosten niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:14 schreef BarryK het volgende:
[..]
Die Jan Paparazzi haat ik iig minder dan dat Two Babes format.
Ik denk dat ze het beste samen een show kunnen maken, a la Viva la Bam (in het uitgaansleven dan), zo nu en dan wat gasten als die Kelly ofzo... beste 's avonds op TMF/MTV..
Van die filmpjes alleen op een website verwacht ik niet al te veel.
We zullen het zien..
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk idd dat Huub wel kan kiezen, Jaap is echter weinig flexibel die moet je kennen en begrijpen voordat je met hem in zee gaat, Jaap is niet dom maar kan zichzelf moeilijker verkopen dan Huub.
Ik denk dat je aan Huub weet wat je hebt, in mijn ogen is Jaap veel meer een ongeleid projectiel, maar zoals wel vaker zijn we het structureel niet eens, geeft niet, moet kunnen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.
Ik zou tien keer eerder Jaap in vaste dienst nemen dan Huub. Huub is veel te hanerig, staat garant voor problemen....
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Op basis van wat denk je dat dan?
Jaap is veels te angstig om beslissingen zelf te nemen... durft niks zelf en heeft elke keer bevestiging van het hokje nodig... geen manager dus...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kan het zo vaak niet volgen hier. Jaap is veel meer flexibel dan Huub. Als Huub iets dwars zit, gaat hij gelijk mekkeren en zeuren. Jaap haalt vaak z'n schouders op en dealt met de situatie.
Ik zou tien keer eerder Jaap in vaste dienst nemen dan Huub. Huub is veel te hanerig, staat garant voor problemen....
Een bolgefrituurde kaassoufflé die op ontploffen staat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:19 schreef Lobasca het volgende:
Jaap komt bij mij niet verder als rollade....
Ik ook zo, welterusten kahaarin.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef kahaarin het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik zoek mijn mandje op, welterusten, sweet dreams en tot later!
Huub zei in het laatste ogenblik nee tegen het gevecht. Tijdens het feestje kwamen er een hoop vreemden binnen, vooral dames, mar Huub heeft zich gedragenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Allerliefste nachtbrakers, kan iemand me kort vertellen hoe het gevecht ging en of er nog iets interessants is gebeurd met het sloerie-feestje? Uit dit OPs kan ik weinig halen. Mijn dank zal oneindig zijn!
Gevecht ging niet door want Huub werd ineens wijzer en geen sloeries die zijn blijven slapen of voor schade hebben gezorgd.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Allerliefste nachtbrakers, kan iemand me kort vertellen hoe het gevecht ging en of er nog iets interessants is gebeurd met het sloerie-feestje? Uit dit OPs kan ik weinig halen. Mijn dank zal oneindig zijn!
OT: Huub leest een boekje. De rest slaapt.
We hebben ook allemaal kunnen zien dat Huub geen baas boven zich verdraagt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.
dat straalt hij ook uit, dus lang zoekende zal hij iig vast niet zijn.
Ja, dat is z'n ene kant. Maar we hebben ook allemaal gezien wat er gebeurt als hij niet krijgt waar hij z'n zinnen op heeft gezet. Hij is iemand van uitersten, zowel positief als negatief, maar meestal zet hij zichzelf op nummer één. Dat werkt vaak niet binnen een team van mensen,quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:20 schreef miesy het volgende:
[..]
we hebben allemaal wel gezien dat als huub zich ergens voor inzet, hij er 100% voor gaat.
dat straalt hij ook uit, dus lang zoekende zal hij iig vast niet zijn.
Kaa, slaap lekker, je was wederom aangenaam gezelschap!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef kahaarin het volgende:
Ik weet niet wat jullie gaan doen maar ik zoek mijn mandje op, welterusten, sweet dreams en tot later!
Van die 623000 euro, waar Huub het over heeft kan je leuk leven hoor... Tijdelijk!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:23 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het voor alle 4 finalisten heel moeilijk wordt om straks weer een normale, reguliere job te hebben (ok, 1 hoeft dat straks ook niet). Denk ook niet dat ze daar, in 1e instantie, naar zullen streven.
Wat verwacht je hier zelf eigenlijk van?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hans de Hondekop zat Brian enorm op te naaien:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:22 schreef Smash-it het volgende:
Als hij dat wint, wel ja.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:25 schreef BarryK het volgende:
[..]
Van die 623000 euro, waar Huub het over heeft kan je leuk leven hoor... Tijdelijk!
Maar ieder z'n leefstijl/ambities hoor.
Geheel mee eens Zien..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:23 schreef Day het volgende:
Ik denk dat het voor alle 4 finalisten heel moeilijk wordt om straks weer een normale, reguliere job te hebben (ok, 1 hoeft dat straks ook niet). Denk ook niet dat ze daar, in 1e instantie, naar zullen streven.
Sorry, maar mijn neefje was erbij en dat is geen crimineel.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:26 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
.
Brian was boos, de criminelen waren dat ook.
ligt er maar net aan wat voor baas je dan hebt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:24 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben ook allemaal kunnen zien dat Huub geen baas boven zich verdraagt.
Ik weet niet wie jouw neefje was en of die boos was, maar degenen die een getrainde kickbokser opriepen een amateur vooral zoveel mogelijk pijn te doen reken ik tot de criminelen, degene die in de endstra tapes met naam en bijnaam genoemd wordt ook evenals degenen die huub op een hitlist zouden hebben staan omdat hij de "sport' te schande zou hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:27 schreef Day het volgende:
[..]
Sorry, maar mijn neefje was erbij en dat is geen crimineel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |