Ja, en? Neemt niet weg dat Amanda en Brian die drie dingen nog maar eens moeten bewijzen naar elkaar in hun relatie. Dat alcoholverbod blijkt Huub in elk geval goed aan te kunnen, als mist hij een slok soms... Amanda en Brian zuipen gewoon vrolijk elke dag vanaf vier uur 's middags... Ik wil ze wel eens zien samen zonder... tezamen met de andere voorwaarden...quote:
Claire is er niet en die laffe tuinkabouter loopt zich in te likken bij Jaap. Omdat hij weet dat Jaap het ná de kooi helemaal voor elkaar heeft en hij probeert als een parasiet er van mee te genieten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Hou eens op met je 'nu zegt natuurlijk iedereen'
Je klaagt over persoonlijke aanvallen (ja, beschouw deze maar als een), maar valt herhaaldelijk een groep aan. Stop daar nu eens mee, en ook met je geklaag over persoonlijke aanvallen. Als je goed hebt meegelzen, dan ben jij zeker niet de enige hierin, zoals je elke keer zegt.
Sorry mods... werd nu even het voor mijn gevoel zelfmedelijden zatZal niet meer gebeuren...
![]()
Zou Clair nu echt aan het streamen zijn? Zou ze nu een forum volgen? Haar broer zit op NowLive trouwens, dus ik acht het meer waarschijnlijk dat ze daar komt
Ja, Huub werdt gebeld door 'achter' met scriptgeblaat.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Ik heb paar keer eerder de streams gezien, heb nu weer voor een weekje streams genomen,
kzag net dat Huub en Jaap aan het praten waren in de keuken vervolgens ging de telefoon ( om 3u? ) en het geluid van de stream werd stilgezet weet iemand waarom dit was?
Wrs omdat ze over dingen aan het praten waren die worden gezien als geheim, niet alles mag van de redactie op de streams uitgesproken worden.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Ik heb paar keer eerder de streams gezien, heb nu weer voor een weekje streams genomen,
kzag net dat Huub en Jaap aan het praten waren in de keuken vervolgens ging de telefoon ( om 3u? ) en het geluid van de stream werd stilgezet weet iemand waarom dit was?
dan wordt er iets besproken met de regie (ook wel Febo, hokje of schim genoemd).... we mogen dit niet horen en dan gaat het geluid er meestal even afquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Ja, want Jaap krijgt na de gouden kooi een dagelijkse talkshow op primetime op rtl4, 5 en 7quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Claire is er niet en die laffe tuinkabouter loopt zich in te likken bij Jaap. Omdat hij weet dat Jaap het ná de kooi helemaal voor elkaar heeft en hij probeert als een parasiet er van mee te genieten.
Maar Jaap heeft die breedbekkikker helemaal niet nodig, die heeft alles al helemaal voor elkaar en daar is die tuinkabouter niet eens goed genoeg voor het decor.
Dat is de redaktie ... ook wel Febo genoemd.... waarschijnlijk iets van instructies aan de wannabees die niet voor onze oren bestemd zijn.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Ik ook, hier met die fucking soufflees!quote:
en wat ga jij doen na de kooi....?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Claire is er niet en die laffe tuinkabouter loopt zich in te likken bij Jaap. Omdat hij weet dat Jaap het ná de kooi helemaal voor elkaar heeft en hij probeert als een parasiet er van mee te genieten.
Maar Jaap heeft die breedbekkikker helemaal niet nodig, die heeft alles al helemaal voor elkaar en daar is die tuinkabouter niet eens goed genoeg voor het decor.
Waar maak je je dan druk om johquote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
ik bedoelde eigenlijk dat Huub zich niet aan regels houdt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
En Huub is ook al geen 3e geworden bij het NK visagie, de loser!
Telefoongesprekken met de regie worden altijd weggedraaid.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Je antwoord dus niet op wat ik zeg...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jaap mag van mij wel dood.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik ook, hier met die fucking soufflees!![]()
Even totaal iets anders: WEET IEMAND WAAR GUUUSKEE GEBLEVEN IS???
Ah Meeliften op de rug van Jaap dus.... That figurs....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef BarryK het volgende:
[..]
Hij gaat nog harder roepen dat hij Jaap kent
Ik zal Jaap op geen nanoseconde missen. Ik heb hem nooit leuk gevonden en vind hem nu echt -20.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:57 schreef MargrietV het volgende:
Heel Jammer voor Jaap! Hij zal weinig succes hebben op tv. Zijn neptoneelstukjes komen al bij veel mensen hun strot uit. Hij is gewoon niet orgineel, hij haalt niveau kleuterschool net
Ik gok meer op een YouTube filmpje op die vage site van hem.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ja, want Jaap krijgt na de gouden kooi een dagelijkse talkshow op primetime op rtl4, 5 en 7
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |