abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58720847
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:41 schreef Borga het volgende:

[..]

Huub heeft een alcoholverbod.
Ja, en? Neemt niet weg dat Amanda en Brian die drie dingen nog maar eens moeten bewijzen naar elkaar in hun relatie. Dat alcoholverbod blijkt Huub in elk geval goed aan te kunnen, als mist hij een slok soms... Amanda en Brian zuipen gewoon vrolijk elke dag vanaf vier uur 's middags... Ik wil ze wel eens zien samen zonder... tezamen met de andere voorwaarden...
pi_58720849
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:46 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Hou eens op met je 'nu zegt natuurlijk iedereen'

Je klaagt over persoonlijke aanvallen (ja, beschouw deze maar als een), maar valt herhaaldelijk een groep aan. Stop daar nu eens mee, en ook met je geklaag over persoonlijke aanvallen. Als je goed hebt meegelzen, dan ben jij zeker niet de enige hierin, zoals je elke keer zegt.

Sorry mods... werd nu even het voor mijn gevoel zelfmedelijden zat Zal niet meer gebeuren...

Zou Clair nu echt aan het streamen zijn? Zou ze nu een forum volgen? Haar broer zit op NowLive trouwens, dus ik acht het meer waarschijnlijk dat ze daar komt
Claire is er niet en die laffe tuinkabouter loopt zich in te likken bij Jaap. Omdat hij weet dat Jaap het ná de kooi helemaal voor elkaar heeft en hij probeert als een parasiet er van mee te genieten.
Maar Jaap heeft die breedbekkikker helemaal niet nodig, die heeft alles al helemaal voor elkaar en daar is die tuinkabouter niet eens goed genoeg voor het decor.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:54:26 #203
148363 Solidius
Business and pleasure
pi_58720853
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:52 schreef Tru_Gunner het volgende:
Ik heb paar keer eerder de streams gezien, heb nu weer voor een weekje streams genomen,

kzag net dat Huub en Jaap aan het praten waren in de keuken vervolgens ging de telefoon ( om 3u? ) en het geluid van de stream werd stilgezet weet iemand waarom dit was?
Ja, Huub werdt gebeld door 'achter' met scriptgeblaat.
There is nothing to worry about, there is nothing at all.
pi_58720855

En weer over andere mensen. Stacey is zwanger. Stacey is de beste vriendin van Goldy. Maar Stacey ging met de vriend van Goldie. Goldie en Stacey kregen ruzie, nooit meer goed gekomen. Nena wist het ook. Ze zagen hen in de Escape. Stacey werd gek ofzo. Stacey gaat nog om met Nena. Nena denkt nog vaak aan Amanda. Ze ziet Amanda nog als haar hartsvriendin. En dat vindt Amanda leuk etc. etc. etc.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:54:49 #205
145755 kahaarin
You are my sunshine......
pi_58720857
quote:
Ik heb paar keer eerder de streams gezien, heb nu weer voor een weekje streams genomen,

kzag net dat Huub en Jaap aan het praten waren in de keuken vervolgens ging de telefoon ( om 3u? ) en het geluid van de stream werd stilgezet weet iemand waarom dit was?
Wrs omdat ze over dingen aan het praten waren die worden gezien als geheim, niet alles mag van de redactie op de streams uitgesproken worden.

Welkom bij de weg!
be nice or go away
pi_58720858
Jaap over de show: semi-reality
Huub: "ha, ja daar zijn we goed in ja"
pi_58720859
quote:

dan wordt er iets besproken met de regie (ook wel Febo, hokje of schim genoemd).... we mogen dit niet horen en dan gaat het geluid er meestal even af
pi_58720860
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:53 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Claire is er niet en die laffe tuinkabouter loopt zich in te likken bij Jaap. Omdat hij weet dat Jaap het ná de kooi helemaal voor elkaar heeft en hij probeert als een parasiet er van mee te genieten.
Maar Jaap heeft die breedbekkikker helemaal niet nodig, die heeft alles al helemaal voor elkaar en daar is die tuinkabouter niet eens goed genoeg voor het decor.
Ja, want Jaap krijgt na de gouden kooi een dagelijkse talkshow op primetime op rtl4, 5 en 7
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:55:13 #209
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58720862
quote:

Dat is de redaktie ... ook wel Febo genoemd.... waarschijnlijk iets van instructies aan de wannabees die niet voor onze oren bestemd zijn.
Op zaterdag 17 mei 2008 02:51 schreef tipsch het volgende:
Jaap heeft alweer honger.
Ik ook, hier met die fucking soufflees!

Even totaal iets anders: WEET IEMAND WAAR GUUUSKEE GEBLEVEN IS???
Dolf is de baas
Insaantje
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:55:37 #211
168159 FSR
Just myself
pi_58720868
quote:

[..]

en wat ga jij doen na de kooi....?
When exist, things are inévitable
pi_58720870
quote:

[..]

Waar maak je je dan druk om joh
pi_58720871
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:51 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

En Huub is ook al geen 3e geworden bij het NK visagie, de loser!
ik bedoelde eigenlijk dat Huub zich niet aan regels houdt.
Autorijden doet ie toch wel. Drinken in DGK ook.
pi_58720872
Nou, het gesprek tussen A en B is totaal oninteressant. Gaat over uitgaan, vriendjes enzo. Ik taai af.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:56:13 #215
58921 Day
You can fly!
pi_58720873
quote:

Telefoongesprekken met de regie worden altijd weggedraaid.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_58720877
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef FSR het volgende:

[..]

en wat ga jij doen na de kooi....?
Hij gaat nog harder roepen dat hij Jaap kent
pi_58720878
quote:

[..]

Je antwoord dus niet op wat ik zeg...
pi_58720880
quote:

[..]

Jaap mag van mij wel dood.
pi_58720888
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Ik ook, hier met die fucking soufflees!

Even totaal iets anders: WEET IEMAND WAAR GUUUSKEE GEBLEVEN IS???

Ik mis de temperamentvolle Guuskee dus ook. Waar is zij?
pi_58720889
Heel Jammer voor Jaap! Hij zal weinig succes hebben op tv. Zijn neptoneelstukjes komen al bij veel mensen hun strot uit. Hij is gewoon niet orgineel, hij haalt niveau kleuterschool net
pi_58720890
Nena schijnt Aman nog te willen zien. Onvoorstelbaar. Wat ziet Nena in de vieze domme trol.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:58:33 #222
168159 FSR
Just myself
pi_58720892
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:56 schreef BarryK het volgende:

[..]

Hij gaat nog harder roepen dat hij Jaap kent
Ah Meeliften op de rug van Jaap dus.... That figurs....
When exist, things are inévitable
pi_58720894
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:57 schreef MargrietV het volgende:
Heel Jammer voor Jaap! Hij zal weinig succes hebben op tv. Zijn neptoneelstukjes komen al bij veel mensen hun strot uit. Hij is gewoon niet orgineel, hij haalt niveau kleuterschool net
Ik zal Jaap op geen nanoseconde missen. Ik heb hem nooit leuk gevonden en vind hem nu echt -20.
  zaterdag 17 mei 2008 @ 02:59:02 #224
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58720898
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 02:55 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ja, want Jaap krijgt na de gouden kooi een dagelijkse talkshow op primetime op rtl4, 5 en 7
Ik gok meer op een YouTube filmpje op die vage site van hem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')