quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
Welke blonde?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:48 schreef BarryK het volgende:
Hoe heet die blonde?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hapte.![]()
Altijd leuk, een beetje plagen.
Amanda? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
Ik dank u heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Stapels gifjes heb ik daar 's nacht van gemaakt...
oa hier... be my guest.
http://s195.photobucket.c(...)%20Januari/?start=80
dat is behoorlijk kansloos dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef Solidius het volgende:
Jaap gooit al z'n charmes in de strijd XD
Ach, zo lang hij met zeurlene zit te babbelen komt het wel goed, als hij maar niet met het spul in de jacuzi belandt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub met Selene in gesprek in de private over Lieke ...
H: Ik heb het niet zo vaal over haar ...
En nu heb je het over ....
sttttt,ze mogen niet weten dat ik deze week de villa al heb verlaten!!! er volgt zo een streamlock waarin ik verdwijn!quote:
Oh, ga snel kijken, kingjaap.nl is weer "gehacked"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter naar Jaap kijken/luisteren dan die laffe kikkerbek, die alleen zijn eigen ego maar aan het strelen is.
Ik luister naar Jaap, maar het is de moeite van het verslaan niet waardquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter naar Jaap kijken/luisteren dan die laffe kikkerbek, die alleen zijn eigen ego maar aan het strelen is.
Heb het niet op matennaaiers.Goede actie van hem,staat zelfs in de telegraaf.En Jaap heeft BB toch gezien,dat had hij moeten weten hoe nederland over matennaaiers denkt.Willem was meteen uitgekotstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, zo lang hij met zeurlene zit te babbelen komt het wel goed, als hij maar niet met het spul in de jacuzi belandt.
jaap die volgevreten mac donalds clown? die zn maten naait? neuu doe mij huub maar danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies, onzin wat er uit dat kwabbige lijf komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister naar Jaap, maar het is de moeite van het verslaan niet waard
Vind je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.
Refrase, het andere spul dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.
klopt,zag net die mac clown springend in beeldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh, ga snel kijken, kingjaap.nl is weer "gehacked"
Zeurlene wilde met Huub bijpraten zij ze toen ze net binnen was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
Waarom zit Huub in de private met Zeurlene?
It! Want a balloon?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
klopt,zag net die mac clown springend in beeldbeetje stephan king achtig...
En wat zei Jaap toen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Vooruit, meisje waar Jaap mee babbelt wil 4 kinderen, 2 jongens, 2 meisjes, waarom? Gewoon , vindt ze leuk.
vries en ontdooi standje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je?
Volgens mij is het een kwestie van de juiste knoppen.
Ik weet niet, ik kan de zeikstem van Selene niet velen, dus zat naar die dikke volgevreten, matennaaiende pad te luisteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Refrase, het andere spul dan.![]()
Hij zei zelf dat hij in luilekkerland was maar getrouwd toch?
Jammer, ik geniet altijd erg van zijn verhalen uit de Tilburjse jetto.quote:
O ja, logisch. Ze zal hem wel erg gemist hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeurlene wilde met Huub bijpraten zij ze toen ze net binnen was.
Hij zou wel weer aangehouden zijn met een honkbalknuppel in zijn kofferbak (als het al zijn eigen auto is).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef T-lex het volgende:
Lamlul komt niet meer.
Ah gossie, wil je er over praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan de zeikstem van Selene niet velen, dus zat naar die dikke volgevreten, matennaaiende pad te luisteren.
Ik vind Selene een saggerijnige koele kikker, dus ik wens diegene veel succes en geduld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je?
Volgens mij is het een kwestie van de juiste knoppen.
Ja maar dat was toch wel duidelijk dat de rest scum isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
lijkt VV een andere weg in te slaan???
Huub komt hier beter naar voren dan Brian
Ja, inderdaad. Maar wel even wachten hoe ze het volgende gevecht gaan beschrijven, want ze kondigen het zelf al aan en dat kan verdacht zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
lijkt VV een andere weg in te slaan???
Huub komt hier beter naar voren dan Brian
Rot toch een op achterlijke trol.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA HOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Huub heeft het weer over NSB'ers en Mussert. Daar waar altijd zijn gedachte liggen, omdat hij zelf de grootste verrader is.
Zoals de waard is....
Jaap heeft er goed aangedaan dat laffe tuinkaboutertje te dumpen.
je doet je naam echt eer aanquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het weer over NSB'ers en Mussert. Daar waar altijd zijn gedachte liggen, omdat hij zelf de grootste verrader is.
Zoals de waard is....
LS, gezellige cossert die je bent, je hebt het syndroom waaraan B&A lijden overgenomen, neem je pilletjes ff in joh.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zoals de waard is....
jij luisterd toch ook naar hem....ben je lazerus??quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef Peter6000 het volgende:
Huub heeft zijn docerende toontje maar weer eens aangeslagen.
Er komt een dag dat niemand meer naar hem wil luisteren, behalve mensen die dronken zijn.
in de jettooooooooooooooooooooooooo!!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Jammer, ik geniet altijd erg van zijn verhalen uit de Tilburjse jetto.
Dat zei hij niet.....quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het gaat me ene oor in andere oor uit.
Scum? Is dat een ander woord voor "belangrijke mensen" ?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar dat was toch wel duidelijk dat de rest scum is
irritant ventje he?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Rot toch een op achterlijke trol.
Post normaal of hou eens je bek.
Je kan het,je bent mijn heldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Rot toch een op achterlijke trol.
Post normaal of hou eens je bek.
Heel belangrijk !!!!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scum? Is dat een ander woord voor "belangrijke mensen" ?
Tijdens de dodenherdenking op 4 mei wilde hij zich ook al als Hitler gaan verkleden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
Huub heeft het weer over NSB'ers en Mussert.
Ajb!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
in de jettooooooooooooooooooooooooo!!![]()
![]()
Elvis zong er zo mooi over
huubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens de dodenherdenking op 4 mei wilde hij zich ook al als Hitler gaan verkleden.
Hij heeft iets met de tweede wereldoorlog, en het is niet fris.
ken wel het woord scrotum?? dat is toch waar mannen vaak aan krabbelen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:01 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scum? Is dat een ander woord voor "belangrijke mensen" ?
Paul de Leeuw ookquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
in de jettooooooooooooooooooooooooo!!![]()
![]()
Elvis zong er zo mooi over
Och, wat is vaak. Ja, nu toevallig.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ken wel het woord scrotum?? dat is toch waar mannen vaak aan krabbelen?
die huilen in een hoekje omdat meesterrapper double l niet kon komenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zijn Brian en Amanda weer niet in beeld![]()
Het is toch hun feestje?
Dank je Kaaquote:
jij hebt wat met huub,en das nog minder frisquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tijdens de dodenherdenking op 4 mei wilde hij zich ook al als Hitler gaan verkleden.
Hij heeft iets met de tweede wereldoorlog, en het is niet fris.
Hebben ze eindelijk een andere verklede vent bij zich is Ricardo niet thuis.quote:
waar hoor ik dat toch vaker??? owwwjaaa op de streams als mevr cavia killer en gespierde spijker in beeld zijn!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
huubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuubhuub
Omdat ze naar alle waarschijnlijkheid 'achter' worden volgepraat met scriptmateriaalquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:04 schreef Kaleddis het volgende:
Waarom zijn Brian en Amanda weer niet in beeld![]()
Zeg we worden toch niet jaloers he?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hebben ze eindelijk een andere verklede vent bij zich is Ricardo niet thuis.
Lekker is dit ? Oliebolquote:
Np, Deisyy zegt Paul de Leeuw?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:05 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dank je KaaKan ik die Huubmantra ff uit mijn kop blazen
Begon ff aan mezelf te twijfelen;quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:03 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ken wel het woord scrotum?? dat is toch waar mannen vaak aan krabbelen?
Of praten ze achter bij over de gebeurtenissen van vanavond (ben toch heul erg benieuwd wie er vanavond weggedragen werd) en hoe ze dat moeten verbloemen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:07 schreef Solidius het volgende:
[..]
Omdat ze naar alle waarschijnlijkheid 'achter' worden volgepraat met scriptmateriaal
dat zie je verkeerd...hij raakt leeg door dat groepie!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:06 schreef Peter6000 het volgende:
Huub praat niet erg respectvol over groupies.
Het is heel erg leeg om je te laten pijpen door een groupie, en je raakt er Claire nog mee kwijt ook.
quote:
Op Ricardo?quote:
Moet ie kaal van je?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:08 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja doen veel mannen toevallig...mijne had net ook een aanval van scrotum jeuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |