Inderdaad, hij kwam van jou en ik vond het zo belachelijk dat ik er hier nog even aan wilde refererenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit tweede hand hé...las het ergens.....
Klopt, dat is zeker vermakelijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef Peter6000 het volgende:
Je ziet aan de wat hooghartige reakties van dat meisje, dat ze eigenlijk neerkijkt op Huub.
Wel grappig om naar te kijken.
En dát, waarde Tipsch, is dus Nathalyquote:
Ja dat had ik hier ook gelezen, misschien is er weer een honkbalknuppel en boksbeugel in zijn auto gevonden.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:36 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Neuh, dat klopt, maar goed vanmiddag was er toch sprake van dat hij zou komen?
Alleen dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:38 schreef Py het volgende:
[..]
Neu tis wel lekker denk ik![]()
Alleen als hij moet sparren spelen ze op
Ow, Jaap, helemaal niet doorzichtig hoor!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat had ik hier ook gelezen, misschien is er weer een honkbalknuppel en boksbeugel in zijn auto gevonden.
Jaap zegt tegen het meisje dat ze off-stram zijn en dat ze dus alles kan zeggen wat ze wilt.
I know dear, i know. Ze heeft mijn hart al eens veroverd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:39 schreef Py het volgende:
[..]
En dát, waarde Tipsch, is dus Nathaly![]()
Eén van de twee danseresjes die met Huub en Brian gingen optreden
ja we klussen allebei bijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je man is natuurlijk ook aan het werk bij zijn 2e baas om de smsjes voor Huub te kunnen betalen
Nena categorie....quote:
Naar een bounty eilandquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef tipsch het volgende:
[..]
I know dear, i know. Ze heeft mijn hart al eens veroverd.![]()
Die stem en dat praten enzo ook.Ben erg benieuwd naar hoe ze ruikt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja we klussen allebei bijhij als kickboxer ik als paaldanseres
Ja, verbaast me niets. Nathalie is nóg mooier.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:42 schreef akveor het volgende:
[..]
Nena categorie....
Ze blijkt een nichtje te zijn van de zusjes Kleeman (Lois Lane)
Waar zijn jullie te boeken en waarom zijn jullie niet daar dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Stapels gifjes heb ik daar 's nacht van gemaakt...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:43 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, verbaast me niets. Nathalie is nóg mooier.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
W'èèh, je loopt me te fukken hèquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als hij gewoon aan Amanda verteld hoe vuig Huub is en hoe goed hijzelf?
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar zijn jullie te boeken en waarom zijn jullie niet daar dan?![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmmzz heel afhankelijk hoeveel hij er kickt,en hoeveel ik paal??
Ja, werkt het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Py het volgende:
[..]
W'èèh, je loopt me te fukken hè![]()
T was een onderschrift bij een foto waar Huub tegen Nathaly staat te praten. Moet je nu niet net doen alsof het over Brian gaat
Of andersom natuurlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:44 schreef cindy10 het volgende:
[..]
hmmzz heel afhankelijk hoeveel hij er kickt,en hoeveel ik paal??
Ow, dan snap ik het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
weet je wel hoeveel blauwe plekken ik al heb overgehad voor huub...sterrufff jonguhhhquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Wat doe je hier dan nog, ga paaldansen en centen verdienen voor de smsjes van Huub!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |