klopt,zag net die mac clown springend in beeldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Oh, ga snel kijken, kingjaap.nl is weer "gehacked"
Zeurlene wilde met Huub bijpraten zij ze toen ze net binnen was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef tipsch het volgende:
Waarom zit Huub in de private met Zeurlene?
It! Want a balloon?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef cindy10 het volgende:
[..]
klopt,zag net die mac clown springend in beeldbeetje stephan king achtig...
En wat zei Jaap toen?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Lobasca het volgende:
Vooruit, meisje waar Jaap mee babbelt wil 4 kinderen, 2 jongens, 2 meisjes, waarom? Gewoon , vindt ze leuk.
vries en ontdooi standje?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je?
Volgens mij is het een kwestie van de juiste knoppen.
Ik weet niet, ik kan de zeikstem van Selene niet velen, dus zat naar die dikke volgevreten, matennaaiende pad te luisteren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Refrase, het andere spul dan.![]()
Hij zei zelf dat hij in luilekkerland was maar getrouwd toch?
Jammer, ik geniet altijd erg van zijn verhalen uit de Tilburjse jetto.quote:
O ja, logisch. Ze zal hem wel erg gemist hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeurlene wilde met Huub bijpraten zij ze toen ze net binnen was.
Hij zou wel weer aangehouden zijn met een honkbalknuppel in zijn kofferbak (als het al zijn eigen auto is).quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef T-lex het volgende:
Lamlul komt niet meer.
Ah gossie, wil je er over praten.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan de zeikstem van Selene niet velen, dus zat naar die dikke volgevreten, matennaaiende pad te luisteren.
Ik vind Selene een saggerijnige koele kikker, dus ik wens diegene veel succes en geduld.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Vind je?
Volgens mij is het een kwestie van de juiste knoppen.
Ja maar dat was toch wel duidelijk dat de rest scum isquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
lijkt VV een andere weg in te slaan???
Huub komt hier beter naar voren dan Brian
Ja, inderdaad. Maar wel even wachten hoe ze het volgende gevecht gaan beschrijven, want ze kondigen het zelf al aan en dat kan verdacht zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:54 schreef blomst het volgende:
lijkt VV een andere weg in te slaan???
Huub komt hier beter naar voren dan Brian
Rot toch een op achterlijke trol.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
JA HOORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Huub heeft het weer over NSB'ers en Mussert. Daar waar altijd zijn gedachte liggen, omdat hij zelf de grootste verrader is.
Zoals de waard is....
Jaap heeft er goed aangedaan dat laffe tuinkaboutertje te dumpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |