quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
Welke blonde?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:48 schreef BarryK het volgende:
Hoe heet die blonde?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je hapte.![]()
Altijd leuk, een beetje plagen.
Amanda? Ben jij dat?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
mijn vent is te para,en ik te geil,dus wij houden dat niet uit in zo`n villa
Ik dank u heel vriendelijk.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:45 schreef akveor het volgende:
[..]
Stapels gifjes heb ik daar 's nacht van gemaakt...
oa hier... be my guest.
http://s195.photobucket.c(...)%20Januari/?start=80
dat is behoorlijk kansloos dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:50 schreef Solidius het volgende:
Jaap gooit al z'n charmes in de strijd XD
Ach, zo lang hij met zeurlene zit te babbelen komt het wel goed, als hij maar niet met het spul in de jacuzi belandt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Huub met Selene in gesprek in de private over Lieke ...
H: Ik heb het niet zo vaal over haar ...
En nu heb je het over ....
sttttt,ze mogen niet weten dat ik deze week de villa al heb verlaten!!! er volgt zo een streamlock waarin ik verdwijn!quote:
Oh, ga snel kijken, kingjaap.nl is weer "gehacked"quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter naar Jaap kijken/luisteren dan die laffe kikkerbek, die alleen zijn eigen ego maar aan het strelen is.
Ik luister naar Jaap, maar het is de moeite van het verslaan niet waardquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je kan beter naar Jaap kijken/luisteren dan die laffe kikkerbek, die alleen zijn eigen ego maar aan het strelen is.
Heb het niet op matennaaiers.Goede actie van hem,staat zelfs in de telegraaf.En Jaap heeft BB toch gezien,dat had hij moeten weten hoe nederland over matennaaiers denkt.Willem was meteen uitgekotstquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ach, zo lang hij met zeurlene zit te babbelen komt het wel goed, als hij maar niet met het spul in de jacuzi belandt.
jaap die volgevreten mac donalds clown? die zn maten naait? neuu doe mij huub maar danquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:51 schreef LekkerSimpel het volgende:
Precies, onzin wat er uit dat kwabbige lijf komt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik luister naar Jaap, maar het is de moeite van het verslaan niet waard
Vind je?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.
Refrase, het andere spul dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En aangezien Selene zo frigide als wat is, zal daar niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |