abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 mei 2008 @ 21:46:23 #41
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58973735
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En ziedaar Het effect van het negeren van wetenschappelijke zaken en de fantasie de vrije loop geven.
Escapisme.

Ik vind het wel een toffe lijst eigenlijk .
pi_58974115
tvp

om domme flapdrollen uit te lachen
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:01:16 #43
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_58974124
Lambiekje, hier had je al eens een lijst opgesteld met jouw visie op 9/11, is die nu veel veranderd ten opzichte van toen? Zo ja, wat heeft je mening doen veranderen?
pi_58974248
Gelukkig maar, ook dit eindigt in een kansloos Lambiekje bashtopic. Stel je voor dat er eens een fatsoenlijk topic loopt in BNW .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58974665
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef ToT het volgende:
Je kunt beter vragen welke niet!

Dat vroeg ik toch ook
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:29:10 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58974816
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef ToT het volgende:
Je kunt beter vragen welke niet!

911: zal vast wel een deel niet pluis zijn.
JFK: Geen idee of papa Bush er mee te maken heeft, maar idd @ CIA.
check : JFK 2
quote:
AIDS: Absoluut echt!
Gek dit is juist eentje waar ik nog stelliger van overtuigd ben dan 911.

Ik zou serieus eens gaan inlezen op http://www.anderekijk.net/links/index.html
Aids met de 29 symptomen zijn echt, en al eeuwen oude aandoeningen. Heel goed te behandelen. De bestrijding met globale remmers is COMPLETE waanzin. Gewoon in verdiepen en je zal zien dat waarop de gehele HIV-AIDS-hypothese berust kolder is.

Hiv voldoet nergens aan. Hiv kan niet gemeten worden. Test zijn nergens op geijkt. Het is totale willekeur. HIV voldoet niet aan Kochs Postulaten.

Zwanger, grieperig, stress en je zal positief uitvallen.
quote:
Kanker: het lijkt me heel sterk dat alle farmaceutische bedrijven in het complot zitten en zo veel mensen laten sterven zonder dat 1 persoon uit de school klapt.
is maar waar je kijkt. maar gelukkig is er tegenwoordig weer een 70 jaar oude soundtechnology op gepakt in Ierland.
Chemotherapie kan niet goed zijn. En zo denken de driekwart van artsen voor zich zelf er ook over.
quote:
Vogelgriep en SARS enzo: 100% natuurlijk. Veel mensen en dieren bij elkaar --> grotere kans op besmettingen.
Het was allemaal zo tijdelijk je hoort nu niets meer over. En waarom zo plots 5/6 jaar geleden. Waarom was dat dan niet tijdens 17e eeuw. Toen waren we pas onhygiensch bezig. Nee die dierziektes zijn lab-experimenten.

No Panic - Dr. Stephan Lanka on Bird Flu, AIDS and the Corruption of Medicine
quote:
Vaccinatie: alleen maar goed!
Verdiep maar eens in waarom vaccinatie en wat er voor rotzooi in zit.
Nu ook weer met Tamiflu.
quote:
Aspartaam: ALLES in het leven is giftig. Zal wel meevallen.
ja maar aspartaam is toch wel veroorzaker van heel veel klachten. Wederom inlezen
quote:
Olie: Are you serious?
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1811
quote:
Aliens: Bestaan, maar jouw uitleg volg ik niet echt.
Er zijn geruchten dat greys leven in de gangenstel van Area51. Daar heb ik twijfels over. Dat er leven op planeten zijn buiten ons zonnestelsel lijkt mij zonneklaar . Aliens die rond ons aarde zwermen en ons beschermen tegen allerlei cosmosche aanvallen lijkt me wat te ver gaan. Volgens 12e planeet zouden er ruim 10 alienrassen ons beschermen.
quote:
Onderwijs: Wel wat mee eens, maar ook minder extreem.
Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel belangerijk. Maar het middelbaar en vervolg dat is pure indoctrinatie.
quote:
RSI: is absoluut echt. Heb je je er wel eens in verdiept? SBS lijkt me ook wel echt: continu tussen de 4 geïsoleerde muren van een nieuw gebouw zitten is niet goed. Eigenaren van nieuwbouwhuizen kunnen soms erg ziek worden door de slechte ventilatie daar. Geen idee wat je met de andere afkortingen bedoelt.
RLS : Restless Leg Syndrome / HSDD Hypactive Sexual Desire Disorder: vrouwen die geen zin hebben aan sex zijn ziek

RSI dat was zo gedoe in de midjaren90 begin 2000. Nu hoor je niemand er meer over dat ie thuis zit met RSI. Het is meer hypochondrie dan dat je echt iets hebt.
quote:
Afrika & goede doelen: helaas wel mee eens.
goede doelen komen minder terecht dan 20% en wat er terecht komt wordt aan wapens en rotzooi uitgegeven.
Hulp is echt slecht wat we doen. Hulp bij tsunami. Men wil het niet.

Foster Parents? Doorgestoken kaart.
quote:
Katrina: Waarom?
Gewoon ordinair negertje pesten. En zo denken zij er ook over.
quote:
Skyfish: Nooit van gehoord.
Hèhè .. daarom had ik het er ook bij gezet.
quote:
Fluoride: maakt je wel makker, schijnt het, maar verder....
Je mag het toch niet in slikken ? Fluoride in drinkwater is heel slecht. Dat is wel gelukt met protesten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Lambiekje op 28-05-2008 22:53:59 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58974846
Volgens mij is Lambiekje nog Pearl Harbor vergeten te noemen, waarvan hij beweerd dat het een false flag is.

M.b.t. Pearl Harbor geloof ik trouwens wel dat Churchill wist/vermoedde dat er een aanval aan zat te komen, maar hier niet te veel over losliet omdat hij graag de VS in de oorlog verzeild raakte. Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me trouwens dat ook als 'ie het wel vertelde aan Roosevelt de VS in de oorlog verzeild zou raken, dus nu ga ik weer twijfelen . Ik geloof niet dat Roosevelt er van af wist en het bewust liet gebeuren.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:33:09 #49
52357 Lambiekje
pi_58974929
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:01 schreef Terecht het volgende:
Lambiekje, hier had je al eens een lijst opgesteld met jouw visie op 9/11, is die nu veel veranderd ten opzichte van toen? Zo ja, wat heeft je mening doen veranderen?
vooral de rol van mindcontrol en media-manipulatie ben ik op sommige punten van mening veranderd.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58974975
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

vooral de rol van mindcontrol en media-manipulatie ben ik op sommige punten van mening veranderd.
Er staat bij WTC1+2 toch iets anders dan wat je in het no plane topic beweert:
quote:
Getroffen door geprepareerde vliegtuigen met missile onderaan.
pi_58975054
Over Pearl Harbor hoor je ook van officiële bronnen dat Japan echt de oorlog in gedwongen is door een verbod op export van olie naar Japan o.i.d. als ik het me goed herinner, plus een flink scala aan andere factoren. Het had in ieder geval niet als een verrassing moeten komen.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:45:02 #52
52357 Lambiekje
pi_58975244
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Er staat bij WTC1+2 toch iets anders dan wat je in het no plane topic beweert:
[..]

Ja, dat ik mijn mening heb gewijzigd komt dan toch door tv-fakery ... instorting wat verder uitgebouwd middels EMP, hudison effect.
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:49:14 #53
52357 Lambiekje
pi_58975373
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:30 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is Lambiekje nog Pearl Harbor vergeten te noemen, waarvan hij beweerd dat het een false flag is.

M.b.t. Pearl Harbor geloof ik trouwens wel dat Churchill wist/vermoedde dat er een aanval aan zat te komen, maar hier niet te veel over losliet omdat hij graag de VS in de oorlog verzeild raakte. Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me trouwens dat ook als 'ie het wel vertelde aan Roosevelt de VS in de oorlog verzeild zou raken, dus nu ga ik weer twijfelen . Ik geloof niet dat Roosevelt er van af wist en het bewust liet gebeuren.
Pearl Harbor, NWO, Depopulatie, FEMA kampen, Nazis op Antartica, Hypoteekcrisis/Beurskrach, Hennep, DU munitie. You name it.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lambiekje op 28-05-2008 23:01:19 ]
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:50:42 #54
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_58975407
ik geloof niet in osama bin laden
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:54:40 #55
52357 Lambiekje
pi_58975514
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik geloof niet in osama bin laden
dat ie wat?
  woensdag 28 mei 2008 @ 22:56:17 #56
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_58975548
die man met die baard die niet sinterklaas is...

Volgens mij issie al lang dood...
netzoals dat de amerikanen Saddam niet hebben gevonden.. ze hebben hem gekocht.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:00:04 #57
52357 Lambiekje
pi_58975655
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die man met die baard die niet sinterklaas is...

Volgens mij issie al lang dood...
netzoals dat de amerikanen Saddam niet hebben gevonden.. ze hebben hem gekocht.
Ik bedoelde geloof je niet dat hij de aanslag bedacht heeft. Of geloof je dat hij niet op de tientallen tapes is.

Afgelopen 6/7 jaar is al wel 26 keer doodverklaard. Iedere keer kwamen er amerikaanse tegenberichten.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:05:19 #58
52357 Lambiekje
pi_58975791
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 21:45 schreef SuperShark het volgende:
Lambiekje
wat?

geef dan maar aan waarom de orthodoxie geloofd dient te worden.
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:08:26 #59
52357 Lambiekje
pi_58975884
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:00 schreef Evil_Jur het volgende:
tvp

om domme flapdrollen uit te lachen
lijkt me eerder onwetendheid van jou kant dan dat ik dissident ben.

Leg me eens uit waarom het dom is om je te verdiepen ipv van ja en amen te roepen na de indoctrinatie van onderwijs, overheid en mainstreammedia?
  woensdag 28 mei 2008 @ 23:11:36 #60
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_58975971
quote:
Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

check : JFK 2
[..]

Gek dit is juist eentje waar ik nog stelliger van overtuigd ben dan 911.

Ik zou serieus eens gaan inlezen op http://www.anderekijk.net/links/index.html
Aids met de 29 symptomen zijn echt, en al eeuwen oude aandoeningen. Heel goed te behandelen. De bestrijding met globale remmers is COMPLETE waanzin. Gewoon in verdiepen en je zal zien dat waarop de gehele HIV-AIDS-hypothese berust kolder is.

Hiv voldoet nergens aan. Hiv kan niet gemeten worden. Test zijn nergens op geijkt. Het is totale willekeur. HIV voldoet niet aan Kochs Postulaten.

Zwanger, grieperig, stress en je zal positief uitvallen.
En dan heb jij het over serieus inlezen... Kom op zeg. Je vind waarschijnlijk dat je jezelf erin verdiept hebt. Dan zou je moeten weten dat de 'eeuwen oude aandoeningen' een kans krijgen doordat HIV het immuunsysteem sloopt. Zoiets simpels heb je al fout. Dat is simpelweg leugens verspreiden. En dan heb ik het nog niet eens over je leugens over het niet meten etc.
quote:
is maar waar je kijkt. maar gelukkig is er tegenwoordig weer een 70 jaar oude soundtechnology op gepakt in Ierland.
Chemotherapie kan niet goed zijn.
Zoals ik eerder schreef, alleen vol te houden door wetenschap volledig te negeren.
quote:
Het was allemaal zo tijdelijk je hoort nu niets meer over.
Het is geen 'nieuws' meer. Dat wil niet zeggen dat er niets meer over geschreven wordt.
quote:
Verdiep maar eens in waarom vaccinatie en wat er voor rotzooi in zit.
Nu ook weer met Tamiflu.
En hoeveel mensen gaan er in NL jaarlijks nog dood aan difterie, kinkhoest, tetanus, polio etc?
quote:
ja maar aspartaam is toch wel veroorzaker van heel veel klachten. Wederom inlezen
Is de enige die wat mij betreft twijfelachtig is. Er zijn idd een paar onderzoeken die een kleine kans op negatieve effecten laten zijn. Er zijn echter veel meer onderzoeken die geen negatief effect aantonen (of pas bij zeer hoge dosis). Dat samen met de kritiek op de onderzoeksmethoden van de paar onderzoeken die wel wat vonden...
quote:
Er zijn geruchten dat greys leven in de gangenstel van Area51
Aan geruchten heb je niet zo veel.
quote:
Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel belangerijk. Maar het middelbaar en vervolg dat is pure indoctrinatie.
onzin

[/quote]
RLS : Restless Leg Syndrome / HSDD Hypactive Sexual Desire Disorder: vrouwen die geen zin hebben aan sex zijn ziek
[/quote]

Bij mannen is dat veel geaccepteerder als ziekte. Dan heet het over het algemeen een erectiestoornis en varianten daarvan. Is het dan echt zo gek als zoiets ook bij vrouwen bestaat? Ik ken het overigens verder niet. Niet is gewoon beredeneer werk.
quote:
RSI dat was zo gedoe in de midjaren90 begin 2000. Nu hoor je niemand er meer over dat ie thuis zit met RSI. Het is meer hypochondrie dan dat je echt iets hebt.
Dat hoor je nog wel hoor. Ik wel iig.
quote:
goede doelen komen minder terecht dan 20% en wat er terecht komt wordt aan wapens en rotzooi.
Hulp is echt slecht wat we doen. Hulp bij tsunami. Men wil het niet.

Foster Parents?
Idd twijfelachtig
quote:
Gewoon ordinair negertje pesten. En zo denken zij er over.
En veel schade voor lief nemen? Dat pesten was ze dan wel erg veel waard.
quote:
Je mag het toch niet in slikken ?
Zit een groot verschil tussen mag niet en is beter van niet
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')