Escapisme.quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ziedaarHet effect van het negeren van wetenschappelijke zaken en de fantasie de vrije loop geven.
check : JFK 2quote:Op woensdag 28 mei 2008 21:40 schreef ToT het volgende:
Je kunt beter vragen welke niet!
911: zal vast wel een deel niet pluis zijn.
JFK: Geen idee of papa Bush er mee te maken heeft, maar idd @ CIA.
Gek dit is juist eentje waar ik nog stelliger van overtuigd ben dan 911.quote:AIDS: Absoluut echt!
is maar waar je kijkt. maar gelukkig is er tegenwoordig weer een 70 jaar oude soundtechnology op gepakt in Ierland.quote:Kanker: het lijkt me heel sterk dat alle farmaceutische bedrijven in het complot zitten en zo veel mensen laten sterven zonder dat 1 persoon uit de school klapt.
Het was allemaal zo tijdelijk je hoort nu niets meer over. En waarom zo plots 5/6 jaar geleden. Waarom was dat dan niet tijdens 17e eeuw. Toen waren we pas onhygiensch bezig. Nee die dierziektes zijn lab-experimenten.quote:Vogelgriep en SARS enzo: 100% natuurlijk. Veel mensen en dieren bij elkaar --> grotere kans op besmettingen.
Verdiep maar eens in waarom vaccinatie en wat er voor rotzooi in zit.quote:Vaccinatie: alleen maar goed!
ja maar aspartaam is toch wel veroorzaker van heel veel klachten. Wederom inlezenquote:Aspartaam: ALLES in het leven is giftig. Zal wel meevallen.
http://www.grenswetenschap.nl/permalink.asp?grens=1811quote:Olie: Are you serious?
Er zijn geruchten dat greys leven in de gangenstel van Area51. Daar heb ik twijfels over. Dat er leven op planeten zijn buiten ons zonnestelsel lijkt mij zonneklaarquote:Aliens: Bestaan, maar jouw uitleg volg ik niet echt.
Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel belangerijk. Maar het middelbaar en vervolg dat is pure indoctrinatie.quote:Onderwijs: Wel wat mee eens, maar ook minder extreem.
RLS : Restless Leg Syndrome / HSDD Hypactive Sexual Desire Disorder: vrouwen die geen zin hebben aan sex zijn ziekquote:RSI: is absoluut echt. Heb je je er wel eens in verdiept? SBS lijkt me ook wel echt: continu tussen de 4 geïsoleerde muren van een nieuw gebouw zitten is niet goed. Eigenaren van nieuwbouwhuizen kunnen soms erg ziek worden door de slechte ventilatie daar. Geen idee wat je met de andere afkortingen bedoelt.
goede doelen komen minder terecht dan 20% en wat er terecht komt wordt aan wapens en rotzooi uitgegeven.quote:Afrika & goede doelen: helaas wel mee eens.
Gewoon ordinair negertje pesten. En zo denken zij er ook over.quote:Katrina: Waarom?
Hèhè .. daarom had ik het er ook bij gezet.quote:Skyfish: Nooit van gehoord.
Je mag het toch niet in slikken ? Fluoride in drinkwater is heel slecht. Dat is wel gelukt met protesten.quote:Fluoride: maakt je wel makker, schijnt het, maar verder....
vooral de rol van mindcontrol en media-manipulatie ben ik op sommige punten van mening veranderd.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:01 schreef Terecht het volgende:
Lambiekje, hier had je al eens een lijst opgesteld met jouw visie op 9/11, is die nu veel veranderd ten opzichte van toen? Zo ja, wat heeft je mening doen veranderen?
Er staat bij WTC1+2 toch iets anders dan wat je in het no plane topic beweert:quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
vooral de rol van mindcontrol en media-manipulatie ben ik op sommige punten van mening veranderd.
quote:Getroffen door geprepareerde vliegtuigen met missile onderaan.
Ja, dat ik mijn mening heb gewijzigd komt dan toch door tv-fakery ... instorting wat verder uitgebouwd middels EMP, hudison effect.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Er staat bij WTC1+2 toch iets anders dan wat je in het no plane topic beweert:
[..]
Pearl Harbor, NWO, Depopulatie, FEMA kampen, Nazis op Antartica, Hypoteekcrisis/Beurskrach, Hennep, DU munitie. You name it.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:30 schreef Wombcat het volgende:
Volgens mij is Lambiekje nog Pearl Harbor vergeten te noemen, waarvan hij beweerd dat het een false flag is.
M.b.t. Pearl Harbor geloof ik trouwens wel dat Churchill wist/vermoedde dat er een aanval aan zat te komen, maar hier niet te veel over losliet omdat hij graag de VS in de oorlog verzeild raakte. Nu ik dit zo schrijf bedenk ik me trouwens dat ook als 'ie het wel vertelde aan Roosevelt de VS in de oorlog verzeild zou raken, dus nu ga ik weer twijfelen. Ik geloof niet dat Roosevelt er van af wist en het bewust liet gebeuren.
dat ie wat?quote:
Ik bedoelde geloof je niet dat hij de aanslag bedacht heeft. Of geloof je dat hij niet op de tientallen tapes is.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
die man met die baard die niet sinterklaas is...
Volgens mij issie al lang dood...
netzoals dat de amerikanen Saddam niet hebben gevonden.. ze hebben hem gekocht.
wat?quote:
lijkt me eerder onwetendheid van jou kant dan dat ik dissident ben.quote:
En dan heb jij het over serieus inlezen... Kom op zeg. Je vind waarschijnlijk dat je jezelf erin verdiept hebt. Dan zou je moeten weten dat de 'eeuwen oude aandoeningen' een kans krijgen doordat HIV het immuunsysteem sloopt. Zoiets simpels heb je al fout. Dat is simpelweg leugens verspreiden. En dan heb ik het nog niet eens over je leugens over het niet meten etc.quote:Op woensdag 28 mei 2008 22:29 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
check : JFK 2
[..]
Gek dit is juist eentje waar ik nog stelliger van overtuigd ben dan 911.
Ik zou serieus eens gaan inlezen op http://www.anderekijk.net/links/index.html
Aids met de 29 symptomen zijn echt, en al eeuwen oude aandoeningen. Heel goed te behandelen. De bestrijding met globale remmers is COMPLETE waanzin. Gewoon in verdiepen en je zal zien dat waarop de gehele HIV-AIDS-hypothese berust kolder is.
Hiv voldoet nergens aan. Hiv kan niet gemeten worden. Test zijn nergens op geijkt. Het is totale willekeur. HIV voldoet niet aan Kochs Postulaten.
Zwanger, grieperig, stress en je zal positief uitvallen.
Zoals ik eerder schreef, alleen vol te houden door wetenschap volledig te negeren.quote:is maar waar je kijkt. maar gelukkig is er tegenwoordig weer een 70 jaar oude soundtechnology op gepakt in Ierland.
Chemotherapie kan niet goed zijn.
Het is geen 'nieuws' meer. Dat wil niet zeggen dat er niets meer over geschreven wordt.quote:Het was allemaal zo tijdelijk je hoort nu niets meer over.
En hoeveel mensen gaan er in NL jaarlijks nog dood aan difterie, kinkhoest, tetanus, polio etc?quote:Verdiep maar eens in waarom vaccinatie en wat er voor rotzooi in zit.
Nu ook weer met Tamiflu.
Is de enige die wat mij betreft twijfelachtig is. Er zijn idd een paar onderzoeken die een kleine kans op negatieve effecten laten zijn. Er zijn echter veel meer onderzoeken die geen negatief effect aantonen (of pas bij zeer hoge dosis). Dat samen met de kritiek op de onderzoeksmethoden van de paar onderzoeken die wel wat vonden...quote:ja maar aspartaam is toch wel veroorzaker van heel veel klachten. Wederom inlezen
Aan geruchten heb je niet zo veel.quote:Er zijn geruchten dat greys leven in de gangenstel van Area51
onzinquote:Kijk lezen en schrijven is natuurlijk wel belangerijk. Maar het middelbaar en vervolg dat is pure indoctrinatie.
Dat hoor je nog wel hoor. Ik wel iig.quote:RSI dat was zo gedoe in de midjaren90 begin 2000. Nu hoor je niemand er meer over dat ie thuis zit met RSI. Het is meer hypochondrie dan dat je echt iets hebt.
Idd twijfelachtigquote:goede doelen komen minder terecht dan 20% en wat er terecht komt wordt aan wapens en rotzooi.
Hulp is echt slecht wat we doen. Hulp bij tsunami. Men wil het niet.
Foster Parents?
En veel schade voor lief nemen? Dat pesten was ze dan wel erg veel waard.quote:Gewoon ordinair negertje pesten. En zo denken zij er over.
Zit een groot verschil tussen mag niet en is beter van nietquote:Je mag het toch niet in slikken ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |