911 : Lijkt me duidelijk. Overheid is totaal schuldig. Torens middels hitech explosieven. TV-fakery en topnotch mindcontrol. Gewoonweg een megashow van de allerlaatste hitech oorlogswapentuig.
JFK: Oswald was een patsy. CIA is de dader. Onder leiding van Papa Bush.
maanlanding: ik heb de uitruisting gezien van wat op de maan geweest zou moet zijn. Nou ik heb mijn twijfels. maandlanding wat op TV was uitgezonden was in scene.
HIV/AIDS: de meest smerige zwendel wat er bestaat. HIV bestaat niet. Is
niet besmettelijk. Je wordt ziek door medicijn gebruik en en foute levenstijl.
Kanker : Chemoterreur. Doelbewust worden blijvende oplossingen verbannen.
H5N1/SARS/Vogelgriep : Doelbewust uitgezette virussen.
Vaccinatie: onzin. Levert meer doden op dan dat het voorkomt. Zoals bijv bij het onschuldige HPV.
Aspartaam: puur vergif.
Olie: Aarde genereerd zelf nieuwe olie. PeakOil is dus een verzonnen ding om de prijs op de drijven. We zullen reservoirs wel sneller op maken dan dat de aarde het weer kan aanvullen. Maar dat het puur en alleen geplette planten en dinos zijn is onzin.
Aliens: op aarde: tja, volgens de Sumeriers zijn we afkomstig van de reuzen van Niburu. Veel van onze huidige technieken zijn
reversed engineerd . Of ze daadwerkelijk wonen in grotten van Area 51. Twijfels. Dat ze bestaan lijkt me duidelijk. Belachelijk om te stellen dat wij de enige bewoonde planeet zijn in het heelal.
Roswel incident, dat is gewoon gebeurd.
buitenaardse UFOs: Dat geloof ik wel. Waarom zijn er anders geheime ministeries voor.
Hollow Earth : leuke theorien, maar nee.. Al moet ik toegeven dat een groeiende aarde geen rare optie is.
God/jezus/Religie: Waanzin. Ergste indoctrinatie wat er bestaat. Veroorzaker van de meeste ellende.
Illuminati / Schaduwregeringen/ Secret Societies : zij verzinnen de snode plannen
Chemtrails: Ja er wordt gerotzooid in de lucht. Preciese rede daartoe geen idee.
Onderwijs: verstomming van bewustzijn. Systeem slaaf. Out-of-the-box denken blokkade. Sociaal aspect is dan wel weer goed.
Global Warming Waanzin om nog meer geld afhandig te maken onder het mom milieu. Waar is de zure regen en ozonlaag-hype?
RSI, SBS, RLS, HSDD: Tussen de oren-syndromen. Alleen maar verzinsels en nog eens verzinsels om moeilijk te verkopen medicijnen aan de man te brengen.
Afrika: Dat probleem lossen we structureel niet op. Afgeschreven continent.
Goede doelen: Het stomste wat je kan doen met je zuur verdiende geld.
Katrina: doelbeuwst doorgebroken dijken.
Tsunami: Chaos in Azië. Maar denk eerder een HAARP uitprobeersel.
Chippen, Cameras, Internet, Pasjes: Big Brother is watching you.
Skyfish Nèhh
Holocaust Aangedikt naderhand.
Fluoride: Gebitvernieler en botontkalker.
[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 28-05-2008 20:35:46 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.