Action 1,79quote:Op zondag 8 juni 2008 13:24 schreef cattie het volgende:
Hmm, dat doet Ive ook vaak, toch maar eens een potje kopen. Nog een cadeau voor zijn verjaardag!![]()
Ik zou wat hoger in de maten gaan zitten als hiervoor al werd genoemd.. 25 op zijn minst ivm sokken e.d. en ieder kind heeft andere voeten (hoge wreef bijv.), en een andere grootte en dan groeien ze ook nog es superhard! Elke 2 maand nieuwe schoenen. Reken maar uitquote:Op maandag 9 juni 2008 18:35 schreef LadyDanae het volgende:
Dames, even een vraagje van een lurker: Mijn oppaskindje is afgelopen week 1 jaar geworden en ik wil hem graag regenlaarsjes geven voor zijn verjaardag. Maar waar koop ik die en welke maat moet ik dan ongeveer hebben als hij ze in de herfst ook nog aan moet?
Vertel eens?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 12:59 schreef PM-girl het volgende:We zijn hier bezig met het opbouwen van een eigen dreumes-vocabulaire
O ja, hier ook een duidelijk "eieieieieiei!" , als zijn handjes vuil zijn of als ik wat vuil bij elkaar geveegd heb.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 14:32 schreef chacama het volgende:
bah (voor alles wat wel en niet vies is),
Lijken op pochen?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:47 schreef Linda__ het volgende:
Nja, ik hou maar op, straks lijkt het nog pochen![]()
Kijk, míjn zoon heeft daar geen woorden voor nodig...quote:Hoe dan ook, ik vind het erg leuk dat ze gewoon echt al duidelijk kan maken wat ze wil - tenminste, soms...
Aaah.quote:Ze lijkt ook al twee woorden zinnetjes te maken. Als ik of haar papa aan het werk zijn, vertelt ze: mama op, mama auto.
Ikke wel hoor!quote:
uh-oh... arme teletubbies!quote:Op woensdag 11 juni 2008 08:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:-edit: hij eet nu wel fruit. Ik had het voor hem op tafel gezet en hij eet het nu uit zichzelf. Heeft zijn eigen stoeltje erbij gezet en zit lekker smikkelend teletubbies te eten. Hihihi..
Uh-ohquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 15:16 schreef Linda__ het volgende:
Eva schijnt nu ook aan de dunne te zijn, mailde haar papa net. ZE is nog wel wat warm, maar wel vrolijk.
't Klopt wel weer precies. Eva heeft al veel woordjes, maar loopt nog maar twee weekjes.
Ik moet elke keer nog aan Simon met z'n voetjes in de drinkbak denken, dat zou Eva nog helemáál niet kunnen, als we een hond hadden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |