Ik kan me ook nog niet voorstellen dat Eva binnenkort zindelijk zal zijn. In september wordt ze twee... Misschien gaan we het wel proberen als we in het huis van schoonouders vakantie vieren. Die hebben een grote tuin en plavuizen in huis.

. Eva liep overigens een paar dagen geleden in haar blootje in de tuin (in en uit het zwembadje). Ik was met de tuin bezig en ze kwam even naast zitten om te kijken. Op een gegeven moment begon het wat te stinken en tussen haar beentje llag toen een klein drolletje
Ze is trouwens ziek

. Stipjes in haar nek op haar rug. Het zal wel een ziekte met een nummertje (:P) zijn. Koortig ook, en overgegeven vanmiddag. A vond haar in haar bedje in de

. Zielig. Na een paracetamolletje was ze wel weer vrolijk, maar vreselijk aanhankelijk.
En woordjes...We hebben een kletskousje geloof ik. Ik ga eens proberen op te sommen: (doe ik daarna copy/paste voor in het plakboek

)
papa, mama, , oma, opa, een paar namen van neefjes/nichtjes/ooms/tantes, woef (hond), mjauw (kat), boe (koe), ggg gg (varken), af (giraf), ojekan (olifant), hish (vis), ninne (vlinder), ahhh aahh (schaap

), piep piep (vogel) koekoe (duif), kaka (eend), hiesh (fiets), titte (drinken/tekenen/zitten), helpe, ape (slapen), ete, ke (nog een keer), appel, naan (banaan), mimi (baby), pop, pap, haash (kaas), aabeitje (aardbei), mak (melk), am (arm) hat (hand), buit (buik), boet (boek), haje (haren), toete (douchen), bad, bed, toel (stoel), hadoekie (handdoek), op, klaar, weg, (met de bekende gebaren

), auto, bus, tjein, paatje (paardje - ook wel: hihi)
Nja, ik hou maar op, straks lijkt het nog pochen
Hoe dan ook, ik vind het erg leuk dat ze gewoon echt al duidelijk kan maken wat ze wil - tenminste, soms... Ze lijkt ook al twee woorden zinnetjes te maken. Als ik of haar papa aan het werk zijn, vertelt ze: mama op, mama auto.