quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:11 schreef Miffy1984 het volgende:
Zijn er hier ook kindjes die nog weinig woordjes zeggen?
Mijn zoontje is bijna 16 maanden en zegt eigenlijk alleen 'mama' en 'oma'.
2 woordjes dus. Ik weet natuurlijk wel dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar leuk om misschien ervaringen te horen van ouders waar de woordjes ineens (wat later) los barste.
Hij wijst wel alles aan de hele dag en zegt tegen alles áaah-óoh!
De wet van Fok! he...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:44 schreef Miffy1984 het volgende:
En gister schreef ik nog dat Jesper niet wou lopen, nou sinds vandaag ineens heel veel![]()
Echt leuk om te zien die losse stapjes, hij lacht er zelf ook zo trots bij
Mussenpoep?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:34 schreef Sugar het volgende:
Leuk is dat, he?
Storm was ziek dit weekend. Vrijdag had ie al 39 op het kdv, maar wij zijn nooit zo erg bezorgd en gingen bijvoorbeeld gewoon bij Ikea eten, zoals het plan was. Dat ging ook wel. Zaterdag was hij in de middag wel erg hangerig en zeurderig en toen ik zijn temperatuur opnam, bleek hij 39.8 te hebben.Arm ding. Vanaf dat moment heb ik me maar vlug als heel erg lieve, zorgzame moeder opgesteld.
![]()
Nu heeft hij allemaal vlekjes, dus straks even naar de dokter. Hij heeft geen koorts meer en is verder wel weer lekkerder, volgens mij. Maar die vlekjes, daar wil ik wel even van weten wat het is.
Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jeetje, wat een conversaties met Mikael... Nu al. Echt snel, zeg. Kom ook eens naar een meeting. Dat wil ik wel zien!
Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijn
Maar ik ben niet wijsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !
Alle wijzen komen uit het oosten, toch ?
Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?quote:
Ik was heel slim altijd, totdat ik zwanger was van Mikaelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?
Oh dat zal het dan wel zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik dacht altijd dat een deel van de hersenen wordt weggevoerd met de placenta bij de geboorte
Lijkt me al lang duidelijk dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Alle wijzen komen uit het oosten, toch ?
Kijk, en als je jou dan alleen maar leest en niet naar je ava kijkt ben je haske lief en belangstellend.quote:
Oh je hebt geëdit.quote:Op maandag 26 mei 2008 21:42 schreef Webkim het volgende:
[..]
Kijk, en als je jou dan alleen maar leest en niet naar je ava kijkt ben je haske lief en belangstellend.Plat Amsterdams...
Waar ik het vandaan haalde?
![]()
Had degene die jou destijds vertelde dat jongetjes zo leuk zijn wegens geschaafde knietjes en wurmen in hun broekzakken het dan niet over het aloude poepknijpen gehad? Ik kijk er nu al naar uit...![]()
Make fun of them stupid Brabo's: dat doen alle Randstedelingen tochquote:Op maandag 26 mei 2008 21:44 schreef Moonah het volgende:
Webkim, gij gekske!
Je had het ook aan mijn signature kunnen zien hoor.
Of heb je die optie uit staan?
quote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef Webkim het volgende:
[..]
Make fun of them stupid Brabo's: dat doen alle Randstedelingen tochen dat stond me ook al niet aan.
Genoeg geofftopict: ik ben terug naar de beebjes.
Dat doe je na dat poepknijpen dus n o o i t meer zeker?quote:Op maandag 26 mei 2008 21:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Oh je hebt geëdit.
Tja, poepknijpen...
Elke keer als ik Thies zijn vingertjes aflik (=spelletje) moet ik er weer aan denken... *ril
Ik weet niet hoor, maar als ik het zo lees kun je verlatingsangst wél kweken.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:05 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kan het trouwens zijn dat een kind alsnog een soort verlatingsangst heeft? Ken heeft het nog niet eerder echt gehad. Maar nu als hij ons even niet ziet.. Zoals in de dierentuin, toen we ons even verstopt hadden. Meteen in paniek... voelde me een beetje schuldig daarna. Mja, moet hij maar meteen meelopen.
Haha, van die magnetische hondjes?quote:Op maandag 26 mei 2008 22:28 schreef PM-girl het volgende:
een magneet in onze kont
Die rokken ja, dat dacht ik vandaag ook, zeker omdat ik een lange rok droeg!quote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, van die magnetische hondjes?
En ja, ik weet nu waar de uitdrukking "aan moeders rokken hangen" vandaan komt.
Djeez, soms kruipt hij bijna terug!
Ik schrok evenquote:Op maandag 26 mei 2008 22:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Haha, van die magnetische hondjes?
En ja, ik weet nu waar de uitdrukking "aan moeders rokken hangen" vandaan komt.
Djeez, soms kruipt hij bijna terug!
Senseoquote:Op maandag 26 mei 2008 22:44 schreef snoopy het volgende:
En als de koffie nou nog lekker was. Maar mijn moeder heeft zo'n smerige Senseo![]()
[sub]
Misschien kan dat. Maar dit deed hij een paar weken terug ook met het slapen. Dus toen ben ik steeds een stapje dichter bij de deur gaan staan. Dus iedere keer als hij in bed ging staan, moest hij weer van me liggen. Dan zag hij ook meteen dat ik er nog was. En toen nog een tijdje bij de deur blijven staan. Toen sliep hij.quote:Op maandag 26 mei 2008 22:24 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar als ik het zo lees kun je verlatingsangst wél kweken.
Het komt wat cru over PV.
Maar Thies hangt momenteel ook erg aan ons/mij. Van het weekend waren we ergens op visite en toen heb ik met hem op schoot op het toilet gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |