abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:30:15 #26
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58780029
Ah, wat schattig: dottur! Gelukkig was het allemaal in orde.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_58781690
Mikael is grappig We hebben hier dinsdags meestal een vast ritueel met dingen doen!
Mikael: Mama? Mikael met J spelen bij glijbaan?
Mama: Ja we gaan later vanmiddag even naar J om daar te spelen.
Mikael: En dan winkel eten kopen?
Mama: Ja daarna gaan we eten kopen!
Mikael: Mama centjes pakken?
Mama: Ja mama moet eerst centjes ophalen!
Mikael: Mama eerst werken voor centjes?
Mama: Ja dat heb je heel goed.
ondertussen ziet ie zijn half leeg gelopen ballon
Mikael: Mama nieuwe kopen? Meneer gekregen is op! Mama nieuwe kopen. Eerst centjes halen
Mama: Ja dat heb je heel goed slimkop!
Mikael: Nee mama is apekop En poepedoos
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:56:24 #28
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58788466
Jeetje, wat een conversaties met Mikael... Nu al. Echt snel, zeg. Kom ook eens naar een meeting. Dat wil ik wel zien!
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_58788589
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 20:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jeetje, wat een conversaties met Mikael... Nu al. Echt snel, zeg. Kom ook eens naar een meeting. Dat wil ik wel zien!
Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijn
Liefde
pi_58789021
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijn
Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !
Alle wijzen komen uit het oosten, toch ?
pi_58789239
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]

Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !
Maar ik ben niet wijs
Liefde
  dinsdag 20 mei 2008 @ 21:32:33 #32
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_58789308
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:29 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar ik ben niet wijs
Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_58789336
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:29 schreef MeNicole het volgende:

[..]

Maar ik ben niet wijs
Wel als je een meet organiseert
pi_58796745
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:

[..]

Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?
Ik was heel slim altijd, totdat ik zwanger was van Mikael Hij heeft het ingepikt denk ik
Liefde
  † In Memoriam † woensdag 21 mei 2008 @ 09:54:41 #35
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58796792
Ik dacht altijd dat een deel van de hersenen wordt weggevoerd met de placenta bij de geboorte
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_58796813
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik dacht altijd dat een deel van de hersenen wordt weggevoerd met de placenta bij de geboorte
Oh dat zal het dan wel zijn
Liefde
pi_58798370
Storm is bij de dottur geweest, wat schattig zeg!

Mikael gaat wel erg hard!

Chacama beterschap voor Maud. Fijn dat ze nog wel goed plast. Gaat het vandaag al wat beter?

Damian is de laatste dagen echt niet te genieten.
Hij probeert over te gaan op 1 slaapje. Ging bijna een week goed maar nu ineens weer op 2 slaapjes. Het zal toch nog te vermoeiend voor hem zijn denk ik?
En daarnaast krijgt hij ineens een hoop tanden tegelijk! 2 hoektanden en 2 kiezen die op springen staan aan de onderkant en aan de bovenkant begint hij ook al 2 flinke bobbels te krijgen.
Hij heeft er erg veel last van en ik vind het zo zielig voor hem, hoop maar dat ze snel doorkomen.
Smeer er dentinox op dat lijkt gelukkig wel wat te werken.
pi_58798490
De meiden gaan ook alleen nog 's middags naar bed. Het was inderdaad wel wat gerommel voordat daar een beetje structuur in zat....weekje of 2, geloof ik.
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:05:34 #39
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_58808419
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:

[..]
Lijkt me al lang duidelijk dat dat niet zo is
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 22 mei 2008 @ 10:56:52 #40
45621 Suzanna
Mama van...
pi_58819470
Hier wisselt het per dag of het 1 of twee slaapjes gaat zijn. Vanochtend was Julia zo vreselijk huilerig en zeurderig dat ik haar maar vroeg in bed heb gestopt, sowieso is ze de laatste dagen best lastig. Ze begint ook wel steeds meer te praten, gisteren voor het eerst echt met papa aan de telefoon gepraat ... ze herkende zijn stem, zei "papa' en gaf elke keer antwoord met ja en nee. Echt superlief. Af en toe een lief onverstaanbaar braghagha! o.i.d. brabbeltje er tussendoor.
  † In Memoriam † donderdag 22 mei 2008 @ 13:53:34 #41
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_58823744
Wat heerlijk dan zo die gesprekjes aan de telefoon Suzanna

Appelsap zo is dat hier ook gegaan met de tandjes. Eerst had Milo er maar 2 en toen een hele tijd niets erbij gekregen. In een periode van 2 maanden heeft hij zo'n beetje de rest van zijn gebit bijelkaar gesprokkeld Ik geloof dat er nu alleen een paar hoektanden ontbreken en verders niet.

Milo slaapt al maanden 1 slaapje per dag. Meestal van 12 tot 2, maar het kan wel eens verschillen. Soms wil hij helemaal niet slapen overdag of maar een half uurtje. Dan is ie rond etenstijd echt niet meer te genieten. Milo gaat er meestal 's avonds rond half 8 in en slaapt de laatste tijd gelukkig weer de hele nacht door tot een uurtje of 7 's morgens.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_58854154
Meike slaapt ook al een hele poos 1 keer per dag, ze gaat er meestal tegen 13.00 uur in en slaapt dan 2-2,5 uur
savonds rond 19.30-20.00 uur weer naar bed, en dan slapen tot een uurtje of 8 de volgende ochtend!

Suzanna, wat lief die gesprekjes van Julia met papa
Als Meike de telefoon aan dr oor heeft zegt ze niks!
Pas als de telefoon weer weg is begint ze weer te beppen
Ze snapt er werkelijk niks van dat er iemand aan de andere kant zit te kletsen

Qua tanden schiet het hier niet op, ze heeft er nog maar 4
Misschien krijgt ze net als Milo wel alles in 1 keer
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 23 mei 2008 @ 13:59:23 #43
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58855491
Goed en heel bericht en dat heb ik kwijt gemaakt.... opnieuw dus maar:

Maud heeft nog steeds diaree. Ze heeft geen koorts, eerder een ondertemperatuur van 36,2. Ze wil ook weer 's nachts drinken en dat krijgt ze ook gewoon. Alle vocht is goed. Ze wil alleen nog maar fles en verder niets. Ze is wel nog redelijk vrolijk. Verder met de HA gebeld. De assistente adviseerde om ORS te geven. Dus dat gaat nu door de fles heen. Vanochtend wel een goede plasluier, maar daarna bij de oppas weer 2 van die vreselijke spuitluiers. Ze slaapt veel, maar goed ze zal het nodig hebben. Ik hou ze maar extra goed in de gaten.

Verder slaapt ze ook wisselend 1 of 2 slaapjes op een dag. We proberen 1, maar als ze in de ochtend in stort dan gaat ze voor een uurtje in bed. En dan later op de dag voor de lange ruk.

Maak me wel een beetje zorgen. Hetgeen wat het ergst door mijn hoofd heen spookt is dat ze dit heeft nadat we van voeding gewisseld zijn. Omdat ik geen friso meer had zijn we tijdelijk op de nutromigen (ook dieetvoeding) overgestapt en daarna weer terug op de friso. Sinds die 'terugstap' heeft ze het. Dus ik hoop van harte dat het geen allergische reactie is. Duimen jullie met me mee. Heb voor mezelf de limiet op maandag gezet. Als het dan niet over is (dan heeft ze het 7 dagen) dan ga ik naar de HA. Maar ergens van binnen zegt een stemmetje dat het niet goed is. Hopelijk alleen maar een overbezorgd stemmetje.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:01:51 #44
593 sjak
Juffie Bloem
pi_58855581
Chacama, wat vervelend zeg en ook dat stemmetje. Blijf haar maar veel drinken geven. Kun je nu niet terug naar die dieetvoeding die je had?
Lekker douchen!
pi_58855703
Misschien moet je dan toch maar naar dat stemmetje luisteren en naar de HA gaan met Maud.....
Sterkte en beterschap, hopelijk knapt ze snel weer op
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:09:43 #46
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58855830
Zou wel kunnen, maar dan moet ik (ja....ik weet het.... je kinderen moeten voor de zaak komen) tijd zien te vinden om als de apotheek open is in Zierikzee (20km verderop) daarheen te gaan en het te halen. Maar ze heeft altijd Friso gehad, daarom vind ik het ook zo vreemd. Het is eigenlijk allemaal fout gegaan na de provocatie met Sojamelk en de wisseling van de dieetvoeding erna. Is het nog een logisch verhaal??? Misschien maar es met de kinderarts bellen en overleggen......

@ Karin. Ja, wrs. heb je gelijk. Ik ga eerst kijken of ik de KA kan bereiken. Die kent haar verleden beter dan de HA. In elk geval wat betreft de allergie.
  vrijdag 23 mei 2008 @ 14:16:46 #47
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58856059
chaca, rotavirus heerst hier momenteel weer veel. Als ze voorheen goed tegen de friso kon zou ik me daar geen zorgen over maken.
Wat ik zo kan vinden is friso en nutramigen gelijk waardig ook aan elkaar.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:11:04 #48
144006 chacama
Ondernemend!
pi_58857692
Thanks evenstar. Had al de hoop dat je even mee zou lezen.

Heb de KA gebeld. Die gaf aan om toch echt even bij de HA langs te gaan om uitdroging uit te sluiten. Dus inderdaad HA gebeld en ik mag om half 5 even langs komen. Wat zijn nog meer de symptomen van het rotavirus....zal zo ook zelf even zoeken....

Gevonden. En als ik het zo lees. Zeker met het verloop van het ziektebeeld, lijkt het er wel heel erg op. Zou alleen verwachten dat de diaree zo onderhand over zou moeten zijn....
  vrijdag 23 mei 2008 @ 15:15:25 #49
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_58857799
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rotavirus

ja moet wat tijd doden tussen het nagelbijten door he
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 23 mei 2008 @ 20:17:08 #50
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_58864828
Och Chacama, ik hoop het niet hoor! Weet je al meer?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')