Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijnquote:Op dinsdag 20 mei 2008 20:56 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Jeetje, wat een conversaties met Mikael... Nu al. Echt snel, zeg. Kom ook eens naar een meeting. Dat wil ik wel zien!
Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:02 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Ja ik zou heel graag willen maar tis steeds zo ver weg. Mikael is niet een in de auto zit kind. Half uur langer moet het echt niet duren. Dus moet een keer een meet hier in de buurt zijn
Maar ik ben niet wijsquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Dan neem je het heft in eigen handen en organiseer je zelf een meet !
Alle wijzen komen uit het oosten, toch ?
Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?quote:
Ik was heel slim altijd, totdat ik zwanger was van Mikaelquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:32 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Goh, hoe kom je dan aan zo'n slim kind?
Oh dat zal het dan wel zijnquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:54 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik dacht altijd dat een deel van de hersenen wordt weggevoerd met de placenta bij de geboorte
Lijkt me al lang duidelijk dat dat niet zo isquote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:20 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
[..]
Alle wijzen komen uit het oosten, toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |