Vorige topic.quote:Op donderdag 15 mei 2008 16:16 schreef Lakitu het volgende:
Mindfucks zijn plaatjes met als onderschrift: MINDFUCK When you see it, you'll shit bricks. In dit topic worden mindfucks gepost, en vervolgens moet er geraden worden waarom er bricks geshit moeten worden. Uiteraard heb ik dit niet bedacht, maar gejat van 4chan.![]()
Waar dan?quote:
Klopt, goed gezien. Is pas met photoshop echt te zien, namelijk.quote:
Ja.quote:
Danku.quote:
Handjob.quote:
Ik heb er nog veel, maar ik wil niet meteen al m'n kruit verschieten.quote:
2 negert verstopt onder de dekens!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Danku.![]()
Nieuwe lading, alle 3 in 1 post oplossen = win;
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
3.:
[ afbeelding ]
Ik zie hem niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:50 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
3 staat een gast met lcihtgevende oogjes aan de rechterkant
dat laatste waarschijnlijkquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:03 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ] daar toch?of ben ik gewoon gek?
Neej ! Ik weet het zeker!quote:
Nee ik weet zeker dat ik gek ben!quote:
Ik ga voor het tweede. Ik zie helemaal niets daar.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:03 schreef Red_Cat het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik weet trouwens zelf de oplossing voor deze niet.
Spijt me, ik kan het echt niet vinden.quote:
Nou dan houden we het op mijn antwoordquote:
Ok, dan is het dus tijd voor een nieuwe. Deze is echt geweldigquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:25 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Nou dan houden we het op mijn antwoord![]()
Niet zomaar een hoofd.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef Maarten1 het volgende:
op die gast rechts in beeld is een ander hoofd geplakt?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:54 schreef TheDenialTwist het volgende:
Links op de ruit
Links aan de lantaarnpaal
Uit de rugzak van het meisje met de staart
Rechts op dat uithangbord
Op het DS? schermpje van de jongen rechts
In de telefooncel
Wat win ik?
Je wint m'n respect.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef TheDenialTwist het volgende:
Oh en naast de eerste taxi ook nog een!
Omg.quote:
Neeee...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ok, dan is het dus tijd voor een nieuwe. Deze is echt geweldig;
[ afbeelding ]
Idd een teef en twee konijntjes die zege vieren op haar tepels.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:21 schreef elfzesendertig het volgende:
Dit lijkt mij een hond die op de grond ligt.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef NoelGallagher het volgende:
Anaal archief rechts bovenin![]()
Connoxxion.
Kijk op pagina 6/7 van deel 1quote:
geniaal tochquote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, een muur met een lamp ervoor, maar het lijkt net of er een meisje ligt met de benen wijd, met een string aan.
Verschiet je kruit eens als je nog wat in je arsenaal hebt liggen !quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:47 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb er nog veel, maar ik wil niet meteen al m'n kruit verschieten.
Ik heb zeker nog wat liggen. Hier, wat leuksquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verschiet je kruit eens als je nog wat in je arsenaal hebt liggen !
Klopt. Vooral die Jezus is geniaal, het is namelijk gewoon een plaatje van de achterkant van een hond.quote:
Wel eentje van de Easter Islands ofzoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:29 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hier kun je ook in het meest rechtse groene stuk een gezicht zien.
Ik kan het je nog beter vertellen ik heb het orgineel gezien!!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, een muur met een lamp ervoor, maar het lijkt net of er een meisje ligt met de benen wijd, met een string aan.
Ja daar was ik dus al mee bezig maar kan em niet meer vinden...quote:
Nou, je bent een meisje en hebt vast wel een string. Dus dat plaatje mag toch geen probleem zijnquote:
Klopt:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:42 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ik kan het je nog beter vertellen ik heb het orgineel gezien!!
Het is een meisje met een string aan![]()
Whehe.quote:
Ik schrokquote:
Ik kende hem al, dus ik schrok niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
quote:
Correct.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Omniej het volgende:
Naast die deur met het 'No Exit' bord, hangt een bord met 'Exit only do not enter'.
quote:
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:03 schreef Red_Cat het volgende:
Ik zit de hele tijd met mijn laptopscherm te kloten totdat ik hem zie...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige dingen scheelt het ook veel als je je monitor even goed instelt
1e plaatje... uhm.... een boodschap over copuleren bij die reclameborden...quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige dingen scheelt het ook veel als je je monitor even goed instelt
Er staat sex.quote:
En ook schrikbarend is dat superman returns, Eragon en xmen III nooit tegelijkertijd in de bioscoop zijn geweest...quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef stigmatic_agony het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Goed gezien dus
Die kon ik dus echt neit vindenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
2e plaatje, links een beest in de struiken, je ziet zijn ogen
Is dit meisje trouwens al wel 18?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef timoteetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3e kkk in het orkestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef timoteetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die is in december 18 gewordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dit meisje trouwens al wel 18?
Ach, wat kan mij dat ook schelen.. geile tietjes
En wat is daar dan grappig of bijzonder aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
2e plaatje, links een beest in de struiken, je ziet zijn ogen
jij zag het meteenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En wat is daar dan grappig of bijzonder aan?
Volgens mij mist ze een been.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dit meisje trouwens al wel 18?
Ach, wat kan mij dat ook schelen.. geile tietjes
Ik denk dat het raar perspectief is, als je het plaatje iets cropt geloof je meer dat het gewoon een been is namelijk. Misschien is de 'mindfuck' die gozer daarachter..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een been.Of lijkt dat zo
En geen plaatjes die al geweest zijnquote:
Zie een rood kruisje, als ik URL kopieer dan zie ik die van die love/hate spiegel, dies oudquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijk, dacht ik zo.
Haar voet zit dichterbij de camera. Geeft wel een beetje een raar gezicht als je het zo ziet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een been.Of lijkt dat zo
Verdikkiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zie een rood kruisje, als ik URL kopieer dan zie ik die van die love/hate spiegel, dies oud
Nope.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zijn het die drie vingers onder die roze poot?
En kijk hoe scooby doo geniet, viespeuk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:14 schreef Cloonaid het volgende:
die roze dildo in het midden
Sommige mensen beginnen echt van alles te zienquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:13 schreef -SG- het volgende:
rechts boven in het glas. Een boze muis ofzo.
Hij wilde gewoon niet toegeven dat hij daar iets zag bij Scooby Doo.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sommige mensen beginnen echt van alles te zien
Zij/hij heeft er ook eenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:51 schreef krapula het volgende:
1: 3e vrouw van links lijkt een piemel te hebben
2: gezicht rechts
3: ...
Ik zie Freddy van Nightmare on Elmstreet in de kast (in de open deur weerspiegeling).quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kijk op pagina 6/7 van deel 1![]()
Dat lekkere wijf waar nog geen oplossing van is
1.quote:
Ik denk gewoon dat de Spongebob het isquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:29 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Sommige mensen beginnen echt van alles te zien
Maar de zijkanten zijn eraf, misschien is dat het he..quote:Op zondag 18 mei 2008 00:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Zij/hij heeft er ook een![]()
Kijk maar eens bij Claudia op 30-04
[..]
Ik zie Freddy van Nightmare on Elmstreet in de kast (in de open deur weerspiegeling).
Past weer bij you'll get no sleep![]()
Deze dus:
[ afbeelding ]
Een baby in het rechterdeurtje van de kast. Zwaaiend, lijkt wel.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:36 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Zij/hij heeft er ook een![]()
Kijk maar eens bij Claudia op 30-04
[..]
Ik zie Freddy van Nightmare on Elmstreet in de kast (in de open deur weerspiegeling).
Deze dus:
[ afbeelding ]
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:29 schreef Blackbird-ce het volgende:
[..]
kan iemand overigens die youtube-link ontcijferen linksboven in de zwarte ad?
1: auto gaat de verkeerde kant opquote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zie een paar mindfucks langs komen die in het vorige topic al gepost zijn. Hier wat vers materiaal:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Dit keer is de mindfuck niet de neger.quote:
2. Ouwe kerel zit met z'n fallusch te spelen.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
Ik zie een paar mindfucks langs komen die in het vorige topic al gepost zijn. Hier wat vers materiaal:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
1: Op het kruispunt verderop staat een Stopbord, terwijl de eenrichtingsweg de andere kant op gaat.quote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
same herequote:Op zondag 18 mei 2008 13:50 schreef Lakitu het volgende:
Ik zie een berg met een smileygezichtje er in, maar dat kan ook aan mij liggen. Serious mountain is not amused:
[ afbeelding ]
De schaduw op het hout meteen links naast de paraplu vormt een gezicht. De mond is bijna niet de zien maar de ogen (liggen boven op de sier rand in het hout) zijn zwaar creepy.quote:Op zondag 18 mei 2008 00:36 schreef Magic-IRC het volgende:
Deze dus:
[ afbeelding ]
Er zit een : ( smiley in de rotsen helemaal achter, vlak boven het water. Bijna in het midden van het plaatje.quote:
Ik zie alleen de schaduw, die absoluut niet op een gezicht lijkt. De rest is niet te zien. Misschien moet je wat omcirkelen?quote:Op zondag 18 mei 2008 14:54 schreef Michael_Dracon het volgende:
[..]
De schaduw op het hout meteen links naast de paraplu vormt een gezicht. De mond is bijna niet de zien maar de ogen (liggen boven op de sier rand in het hout) zijn zwaar creepy.
1: Het stopbord in een éénrichtingsverkeersweg (wow)quote:Op zondag 18 mei 2008 11:23 schreef Lakitu het volgende:
1.:
[ afbeelding ]
2.:
[ afbeelding ]
Ik had het hierover:quote:Op zondag 18 mei 2008 14:54 schreef Michael_Dracon het volgende:
[..]
De schaduw op het hout meteen links naast de paraplu vormt een gezicht. De mond is bijna niet de zien maar de ogen (liggen boven op de sier rand in het hout) zijn zwaar creepy.
Dat is volgens mij geen urinoir, maar een waterkraan welke ze wel eens vaker hebben in Amerika (daarnaast hangt er nog een).quote:Op maandag 19 mei 2008 01:08 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
1: Het stopbord in een éénrichtingsverkeersweg (wow)
2: het lijkt of ze elkaars handen vasthouden, maar dat is niet zo.
Edit: Oh wacht! Een urinoir aan de muur, tussen het meisje in het wit, en die links naast haar.
Niet?quote:Op maandag 19 mei 2008 01:41 schreef Magic-IRC het volgende:
[..]
Dat is volgens mij geen urinoir, maar een waterkraan welke ze wel eens vaker hebben in Amerika (daarnaast hangt er nog een).
1. Het opspattende water is een soort mannetjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2. Boven het tweede meisje van links lijken ook twee vingers te staan, maar van wie....haarzelf? Shitting bricks![]()
Ja, ik zie net dat deze MF ook in de OP van deel 1 staatquote:Op maandag 19 mei 2008 02:41 schreef Beelzebub85 het volgende:
Die vingers zijn van die neger achter de deur.... Deur staat ook op een kier.
MotherFucker of MindFuck?quote:Op maandag 19 mei 2008 02:46 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ja, ik zie net dat deze MF ook in de OP van deel 1 staat
En die golfer ook al in deel 1 dus....
quote:Op maandag 19 mei 2008 02:37 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
1. Het opspattende water is een soort mannetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jezus Christusdat is al de 10e die ik zie zeggen dat het een soort mannetje is.
WAAROM KUNNEN JULLIE IN HEMELSNAAM NIET GEWOON ZIEN DAT HET EEN FUCKING BEER ISJE ZIET GVD DE TANDEN.
Stel achterlijken![]()
er zit er geen 1 inquote:Op maandag 19 mei 2008 09:59 schreef Triforce_Courage het volgende:
Kvond het weer tijd voor een nieuwe...
[ afbeelding ]
ik denk het volgende,quote:
Bingo! Op naar de volgende..quote:Op maandag 19 mei 2008 10:59 schreef Angst het volgende:
[..]
ik denk het volgende,
die twee deuren lijken spiegels, maar daar staat een totaal andere tafel en het zijn dus glazen
een beerquote:Op maandag 19 mei 2008 09:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jezus Christusdat is al de 10e die ik zie zeggen dat het een soort mannetje is.
WAAROM KUNNEN JULLIE IN HEMELSNAAM NIET GEWOON ZIEN DAT HET EEN FUCKING BEER ISJE ZIET GVD DE TANDEN.
Stel achterlijken![]()
Dat zag ik meteen dat het een andere kamer was en geen spiegels.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Bingo! Op naar de volgende..
[ afbeelding ]
de 'artiest' ook denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
publiek is te jong!!!
hmm... kruisje bij de mijne
Of Manbearpigquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
een beer
nee joh, het is een soort van weerwolf. een beer heeft geen puntoren en is heel anders gebouwd.
Man linksquote:Op maandag 19 mei 2008 13:37 schreef Triforce_Courage het volgende:
Omdat die andere mislukte, hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
Wat is hiermee?quote:
Echt hatelijke strakke broeken. Smerigquote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgende dan maar...
[ afbeelding ]
ik weet het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef Noodly het volgende:
Wat is hiermee?
Die vent moet dan ook frans zijn lijkt mequote:Op maandag 19 mei 2008 14:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt hatelijke strakke broeken. Smerig
Misschien is de grap wel dat er niks isquote:Op maandag 19 mei 2008 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet het ook niet![]()
hoopte hier en antwoord te vinden.
bedoel je dat gezichtje rechtsboven?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ooh dat spokgezicht bij het bos, en bij dat paaldansende wijf die had dr bovenlichaam 180 graden gedraait ofso
ja die blur had ik ook wel gezien maar dat is fukking gaar.quote:
Whehe, die zie je pas als je scheel kijkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
Misschien is de grap wel dat er niks is
Volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een compressiefoutje van paintquote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die blur had ik ook wel gezien maar dat is fukking gaar.
die is niet mindfuck waardig.
is dat niet een stukje van wenen!??!quote:
ik wou dit ik het wist. het enige dat ik kan vinden is een soort darth vader die tussen de planten ligt, die zwarte vlek rechtsonder, maar echt overtuigend vind ik het niet. ik hoopte hier het antwoord te krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:42 schreef Biancavia het volgende:
Wat was hiermee?
Ik zie dat echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:50 schreef hsn het volgende:
pbv_boer: rechtsboven, wolk lijkt op mens.
Leg uit/paint/photoshop/luljevast/DOE IETS ZODAT IK HET SNAPquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:59 schreef hsn het volgende:
[ afbeelding ]
Check die rechter.. Helemaal rechts he op achtergrond.
Jij hebt alle post gezien en onthouden. Doe dan zelf een fucking bijdrage.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Jesus Christ, 4 achter elkaar die al 4 keer zijn geweest.
Ja, allemaal, misschien is het handig als je even topic 1 door scanned, daar zijn bijna alle bekende mindfucks al langsgekomenquote:
Ik was allang aan t zoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt alle post gezien en onthouden. Doe dan zelf een fucking bijdrage.
Ja was foutje..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef pvc_boer het volgende:
hsn, je kunt geen topics tussen img tags zetten
't Zijn altijd die negersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die eerste is wel eng joh.
Die tweedeDaar hebben we weer een neger
aka zombie blijkbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Albino neger mid-links-boven.
Meer mindfuck en sneller graag. En let op dit is geen poging om jou te stalken, maar ik besloten om je niet meer te negeren.
Een geestquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:32 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
aka zombie blijkbaar
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |