een beerquote:Op maandag 19 mei 2008 09:35 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Jezus Christusdat is al de 10e die ik zie zeggen dat het een soort mannetje is.
WAAROM KUNNEN JULLIE IN HEMELSNAAM NIET GEWOON ZIEN DAT HET EEN FUCKING BEER ISJE ZIET GVD DE TANDEN.
Stel achterlijken![]()
Dat zag ik meteen dat het een andere kamer was en geen spiegels.quote:Op maandag 19 mei 2008 11:02 schreef Triforce_Courage het volgende:
[..]
Bingo! Op naar de volgende..
[ afbeelding ]
de 'artiest' ook denk ikquote:Op maandag 19 mei 2008 12:41 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
publiek is te jong!!!
hmm... kruisje bij de mijne
Of Manbearpigquote:Op maandag 19 mei 2008 12:04 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
een beer
nee joh, het is een soort van weerwolf. een beer heeft geen puntoren en is heel anders gebouwd.
Man linksquote:Op maandag 19 mei 2008 13:37 schreef Triforce_Courage het volgende:
Omdat die andere mislukte, hier een nieuwe:
[ afbeelding ]
Wat is hiermee?quote:
Echt hatelijke strakke broeken. Smerigquote:Op maandag 19 mei 2008 14:10 schreef Triforce_Courage het volgende:
Volgende dan maar...
[ afbeelding ]
ik weet het ook nietquote:Op maandag 19 mei 2008 13:45 schreef Noodly het volgende:
Wat is hiermee?
Die vent moet dan ook frans zijn lijkt mequote:Op maandag 19 mei 2008 14:22 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt hatelijke strakke broeken. Smerig
Misschien is de grap wel dat er niks isquote:Op maandag 19 mei 2008 14:33 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
ik weet het ook niet![]()
hoopte hier en antwoord te vinden.
bedoel je dat gezichtje rechtsboven?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:48 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
ooh dat spokgezicht bij het bos, en bij dat paaldansende wijf die had dr bovenlichaam 180 graden gedraait ofso
ja die blur had ik ook wel gezien maar dat is fukking gaar.quote:
Whehe, die zie je pas als je scheel kijkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:48 schreef Noodly het volgende:
[..]
Misschien is de grap wel dat er niks is
Volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon een compressiefoutje van paintquote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja die blur had ik ook wel gezien maar dat is fukking gaar.
die is niet mindfuck waardig.
is dat niet een stukje van wenen!??!quote:
ik wou dit ik het wist. het enige dat ik kan vinden is een soort darth vader die tussen de planten ligt, die zwarte vlek rechtsonder, maar echt overtuigend vind ik het niet. ik hoopte hier het antwoord te krijgen.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:42 schreef Biancavia het volgende:
Wat was hiermee?
Ik zie dat echt nietquote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:50 schreef hsn het volgende:
pbv_boer: rechtsboven, wolk lijkt op mens.
Leg uit/paint/photoshop/luljevast/DOE IETS ZODAT IK HET SNAPquote:
hoezo?quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:59 schreef hsn het volgende:
[ afbeelding ]
Check die rechter.. Helemaal rechts he op achtergrond.
Jij hebt alle post gezien en onthouden. Doe dan zelf een fucking bijdrage.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:14 schreef Queen_Bee het volgende:
Jesus Christ, 4 achter elkaar die al 4 keer zijn geweest.
Ja, allemaal, misschien is het handig als je even topic 1 door scanned, daar zijn bijna alle bekende mindfucks al langsgekomenquote:
Ik was allang aan t zoekenquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Jij hebt alle post gezien en onthouden. Doe dan zelf een fucking bijdrage.
Ja was foutje..quote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:20 schreef pvc_boer het volgende:
hsn, je kunt geen topics tussen img tags zetten
't Zijn altijd die negersquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Die eerste is wel eng joh.
Die tweedeDaar hebben we weer een neger
aka zombie blijkbaarquote:Op dinsdag 20 mei 2008 10:31 schreef Liquidootje het volgende:
Albino neger mid-links-boven.
Meer mindfuck en sneller graag. En let op dit is geen poging om jou te stalken, maar ik besloten om je niet meer te negeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |