Ik kende hem al, dus ik schrok niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
quote:
quote:
Correct.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:18 schreef Omniej het volgende:
Naast die deur met het 'No Exit' bord, hangt een bord met 'Exit only do not enter'.
quote:
Klopt.quote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:03 schreef Red_Cat het volgende:
[ afbeelding ] daar toch?of ben ik gewoon gek?
Ik zit de hele tijd met mijn laptopscherm te kloten totdat ik hem zie...quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige dingen scheelt het ook veel als je je monitor even goed instelt
1e plaatje... uhm.... een boodschap over copuleren bij die reclameborden...quote:
Klopt.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:57 schreef Liquidootje het volgende:
Sommige dingen scheelt het ook veel als je je monitor even goed instelt
Er staat sex.quote:
En ook schrikbarend is dat superman returns, Eragon en xmen III nooit tegelijkertijd in de bioscoop zijn geweest...quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:53 schreef stigmatic_agony het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Goed gezien dus
Die kon ik dus echt neit vindenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
2e plaatje, links een beest in de struiken, je ziet zijn ogen
Is dit meisje trouwens al wel 18?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef timoteetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3e kkk in het orkestquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:32 schreef timoteetje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja die is in december 18 gewordenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dit meisje trouwens al wel 18?
Ach, wat kan mij dat ook schelen.. geile tietjes
En wat is daar dan grappig of bijzonder aan?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:37 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
2e plaatje, links een beest in de struiken, je ziet zijn ogen
jij zag het meteenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:40 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
En wat is daar dan grappig of bijzonder aan?
Volgens mij mist ze een been.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:59 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Is dit meisje trouwens al wel 18?
Ach, wat kan mij dat ook schelen.. geile tietjes
Ik denk dat het raar perspectief is, als je het plaatje iets cropt geloof je meer dat het gewoon een been is namelijk. Misschien is de 'mindfuck' die gozer daarachter..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een been.Of lijkt dat zo
En geen plaatjes die al geweest zijnquote:
Zie een rood kruisje, als ik URL kopieer dan zie ik die van die love/hate spiegel, dies oudquote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo moeilijk, dacht ik zo.
Haar voet zit dichterbij de camera. Geeft wel een beetje een raar gezicht als je het zo ziet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Volgens mij mist ze een been.Of lijkt dat zo
Verdikkiequote:Op zaterdag 17 mei 2008 19:59 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Zie een rood kruisje, als ik URL kopieer dan zie ik die van die love/hate spiegel, dies oud
Nope.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:08 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Zijn het die drie vingers onder die roze poot?
En kijk hoe scooby doo geniet, viespeuk.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:14 schreef Cloonaid het volgende:
die roze dildo in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |