Twee dagen na mijn verjaardag heeft de kapper een aanwas, verkregen in acht maanden, teniet gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Nautilus het volgende:
Ik kwam jou trouwens tegen in een oud 'Ik wil langer haar'-topic.
Ik ook niet. Misschien een paar volgelingen, maar dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef Apropos het volgende:
Inderdaad, dat ik op mijn verjaardag met zo'n kapsel heb rondgelopen. Gelukkig heb ik geen vrienden.
quote:Volgens het MDI kreeg men in 2005 ruim 80 meldingen over cartoons en teksten op Nekschots website. Dat zal inderdaad kunnen kloppen, daar Van der Ven op een aantal websites, zoals Marokko.nl en het inmiddels opgeheven Islaammail.com, indertijd opriep een aanklacht tegen Gregorius Nekschot in te dienen bij het Meldpunt.
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.quote:
Het OM is wederom schaamteloos naïef.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Marokko.nl, waar je ongestoord het goorste antisemitisme kunt spuien.
hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.
Mijn haar is ook weer gekniptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Twee dagen na mijn verjaardag heeft de kapper een aanwas, verkregen in acht maanden, teniet gedaan.
Ik laat het staan om mijn hoge testerongehalte aan te laten zienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik laat mijn haar en baard groeien om mijn superieur westerse afkomst te benadrukken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik laat mijn haar en baard groeien om mijn superieur westerse afkomst te benadrukken.
Volgens mij had ik al eens gezegd dat gel enorm zuigt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.
Goed bij wiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik laat het staan om mijn hoge testerongehalte aan te laten zienZo'n baard van twee dagen doet het meestal erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |