Zou het Hans Teeuwen zijnquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:53 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Zijn kamer ziet er nog vrij stijlvol uit. Mooi contrast tot z'n tekeningen.
[ afbeelding ]
Nee, dat denk ik niet. Als je dat interview bekijkt, zie je een jongen met kort haar en een petje. Die dikke nekmat van Teeuwen is normaal gesproken niet te missen, maar hier zie ik hem niet.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou het Hans Teeuwen zijn.
Zijn cartoons zijn soms wel heel grof en niet grappig. Ik dacht altijd dat het een of ander gefrustreerd stormfront ventje was maar dat is een verkeerde perceptie geweest heb ik het idee.
Alsof je aan de buitenkant kan zien of iemand een gefrustreerde stormfront vent is?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:04 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Zou het Hans Teeuwen zijn.
Zijn cartoons zijn soms wel heel grof en niet grappig. Ik dacht altijd dat het een of ander gefrustreerd stormfront ventje was maar dat is een verkeerde perceptie geweest heb ik het idee.
Het zal ook wel niet maar verbaasde me er gister over dat Hans Teeuwen hem kent. Hij vertelde namelijk wat over de arrestatie van Gregorius bij P&W. Het is volgens mij wel iemand uit het Theo van Gogh clubje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:10 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Als je dat interview bekijkt, zie je een jongen met kort haar en een petje. Die dikke nekmat van Teeuwen is normaal gesproken niet te missen, maar hier zie ik hem niet.
Goh..quote:Grote coffeeshop moet half jaar dicht
TERNEUZEN - Coffeeshop Checkpoint in Terneuzen moet een half jaar dicht. Dat heeft burgemeester Jan Lonink van de Zeeuwse grensplaats vrijdag besloten.
Novum
De sluiting volgt op een inval die de politie vorig jaar juni deed. Toen werd 4,5 kilo softdrugs aangetroffen, waaronder 3610 joints. De maximaal toegestane hoeveelheid is slechts een halve kilo.
Bezwaar
Coffeeshop Checkpoint is een van de grootste coffeeshops van het land met jaarlijks een miljoen bezoekers, vooral uit België en Frankrijk. Naast de sluiting van de coffeeshop eist Lonink een naamswijziging voor het aangrenzende café en restaurant. Checkpoint heeft nog twee weken om bezwaar aan te tekenen. Daarna volgt na een hoorzitting een definitief besluit.
9 van de 10 keer herken je dat soort figuren wel. Maar ik denk niet meer dat Gregorius onder die categorie valt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je aan de buitenkant kan zien of iemand een gefrustreerde stormfront vent is?
Hij is ook begonnen op de Gezonde Roker.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:15 schreef MrX1982 het volgende:
Het zal ook wel niet maar verbaasde me er gister over dat Hans Teeuwen hem kent. Hij vertelde namelijk wat over de arrestatie van Gregorius bij P&W. Het is volgens mij wel iemand uit het Theo van Gogh clubje.
Een mysterieus persoon.
Waarom heb jij je foto uit je fotoboek weggehaald?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsof je aan de buitenkant kan zien of iemand een gefrustreerde stormfront vent is?
Dat wist ik niet. Het is dus niet zo vreemd dat Hans Teeuwen hem kent.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:22 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hij is ook begonnen op de Gezonde Roker.
Nee. Maar wat geeft het?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:09 schreef Picchia het volgende:
Ik kan echt niet tekenen.
Twee dagen na mijn verjaardag heeft de kapper een aanwas, verkregen in acht maanden, teniet gedaan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:37 schreef Nautilus het volgende:
Ik kwam jou trouwens tegen in een oud 'Ik wil langer haar'-topic.
Ik ook niet. Misschien een paar volgelingen, maar dat is ook niet alles.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:42 schreef Apropos het volgende:
Inderdaad, dat ik op mijn verjaardag met zo'n kapsel heb rondgelopen. Gelukkig heb ik geen vrienden.
quote:Volgens het MDI kreeg men in 2005 ruim 80 meldingen over cartoons en teksten op Nekschots website. Dat zal inderdaad kunnen kloppen, daar Van der Ven op een aantal websites, zoals Marokko.nl en het inmiddels opgeheven Islaammail.com, indertijd opriep een aanklacht tegen Gregorius Nekschot in te dienen bij het Meldpunt.
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.quote:
Het OM is wederom schaamteloos naïef.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:54 schreef Apropos het volgende:
[..]
Marokko.nl, waar je ongestoord het goorste antisemitisme kunt spuien.
hahahahaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.
Mijn haar is ook weer gekniptquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:39 schreef Apropos het volgende:
[..]
Twee dagen na mijn verjaardag heeft de kapper een aanwas, verkregen in acht maanden, teniet gedaan.
Ik laat het staan om mijn hoge testerongehalte aan te laten zienquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik laat mijn haar en baard groeien om mijn superieur westerse afkomst te benadrukken.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:33 schreef MrX1982 het volgende:
Ik laat mijn haar en baard groeien om mijn superieur westerse afkomst te benadrukken.
Volgens mij had ik al eens gezegd dat gel enorm zuigt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:58 schreef Nautilus het volgende:
[..]
Kijk, Picchia lijkt me nou ook zo'n jongen waarmee ik een hele avond over de juiste haargel zou kunnen praten.
Goed bij wiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:37 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik laat het staan om mijn hoge testerongehalte aan te laten zienZo'n baard van twee dagen doet het meestal erg goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |