Doet me weer denken aan dat cadeau-ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Yesse het volgende:
Tomatensoep is ook rood maar is niet over mn broek heen gegaan
Helderquote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:58 schreef Bravebart het volgende:
Ok, samenvatting:
Bussen: rijden gewoon, niks aan de hand
Trams: rijden ook gewoon, alleen oooovervol
Treinen: gaan om .12 en .42 zowel richting Den Haag als Rotterdam
Oh en Bootje, ik heb je scooter zien staan
Dat dacht ik ookquote:
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:50 schreef Bootje84 het volgende:
houniet, jij als moddereter....
wat zijn nou de regels rondom rickrollen..?
Godver, dat meen je niet hequote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Net op de radio: na de avondspits geen treinen meer, en morgenochtend mss nog minder treinen
Goedzo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:02 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik haal het weg, ik note de zooi en meldt het.
Ze gaan het spoor vannacht reparerenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:04 schreef Yesse het volgende:
???
Oooh, alleen bij Delft dusquote:
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ffquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:06 schreef Bravebart het volgende:
Oooh, alleen bij Delft dusIk blij dat ik dan niet in Delft ben, anders werd het een nacht zonder slaap
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.quote:
Ja, aanrijding bij DSM in de buurt gok ik; tussen Rijswijk en Delft inquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Tussen Rijswijk en Delft, kan dat? Dat miste ik ff
Een keer is grappig, tweede keer is nou ja.., derde keer wordt ronduit irritant..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
Een keer is leuk, maar nu niet meer. Het is gewoon irritant.
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuwsquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is met elke rage op FOK!, mensen blijven het tot in den treure herhalen, ook al vindt vrijwel niemand het nog leuk. Gelukkig zijn ze 9 van de 10 keer overduidelijk te herkennen.
En vergeet de Fail! plaatjes nietquote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:13 schreef Houniet het volgende:
[..]
Net als die Orly plaatjes, man verzin eens wat nieuws.
Ja!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Handig he? een OP die weer wat korter is en waar je eindelijk kan zien wie waar stage loopt of waarom diegene hier rond hangt!
fail en uilen zijn super..quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:18 schreef Piles het volgende:
[..]
En vergeet de Fail! plaatjes niet
Maar dat is FOK!, de grap met 50 cent, beeldje, rommelmarkt loopt ook nog steeds. Al vind ik die af en toe nog briljant in een vernieuwde uitvoering
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |