Of al je agressie er in 1 keer uitgooien, met fysiek geweldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik stond net oog in oog met het meisje dat me vroeger gepest heeft. Was wel vreemd... Heb haar altijd wel rond zien lopen want ze woont nog in het dorp van mijn ouders en werkt in een winkel. Maar dit keer werd ik ook door haar geholpen en dacht echt oh no... Ik heb haar altijd gehaat. En het vreemde was dat ze best aardig bleek te zijnMisschien moet ik die haat maar eens begraven, is ook alweer 13 jaar geleden allemaal...
Niet naar TM luisterenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Ik stond net oog in oog met het meisje dat me vroeger gepest heeft. Was wel vreemd... Heb haar altijd wel rond zien lopen want ze woont nog in het dorp van mijn ouders en werkt in een winkel. Maar dit keer werd ik ook door haar geholpen en dacht echt oh no... Ik heb haar altijd gehaat. En het vreemde was dat ze best aardig bleek te zijnMisschien moet ik die haat maar eens begraven, is ook alweer 13 jaar geleden allemaal...
Daar ben ik niet echt het type voor. Waarschijnlijk heeft zij helemaal geen idee wat ze aangericht heeft, dat maakt vaak meer indruk bij de gepeste dan bij de pester...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:34 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Of al je agressie er in 1 keer uitgooien, met fysiek geweld
In Engeland gaat het precies zoquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat toch voor paniek over het rookverbod?In Italië mocht ook nergens gerookt worden en daar hadden de mensen er helemaal geen moeite mee, die stonden gewoon met hun sigaretje en kopje koffie buiten voor de deur
En de café's hadden allemaal een luifel buiten waar je onder kon staan bij regen.
En hier in Nederland iedereen maar zeiken dat hun café zn klanten zal verliezen.... denk toch na
Dat is ook weer zo denk ik.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik niet echt het type voor. Waarschijnlijk heeft zij helemaal geen idee wat ze aangericht heeft, dat maakt vaak meer indruk bij de gepeste dan bij de pester...
Ik vind het al geweldig dat ik een stuk knapper ben dan zijquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Niet naar TM luisteren![]()
Haat begraven lijkt me een goed planAls je al hebt bedacht dat ze best aardig is, is het vast niet meer zo moeilijk. Dat kind zal vroeger zelf wel flink ongelukkig zijn geweest ofzo
In dat geval voelt zij zich nu waarschijnlijk ongemakkelijker dan jij.... kun je maar beter aardig blijven doen en dan is er niks meer aan de hand denk ikquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het al geweldig dat ik een stuk knapper ben dan zijBovendien heeft ze al 2 kinderen en is daardoor behoorlijk uitgelubberd
![]()
Maar laat ik het maar eens begraven, zo boeiend is het allemaal niet meer. Speelt ook geen rol meer in mijn leven, maar telkens als ik haar zag voelde ik me er toch wel rot door
What happened?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:38 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo denk ik.
Ik kwam ook vooral op het idee omdat ik ook nog wel ff wat agressie/frustratie kwijt wil vanavond![]()
In welke vorm weet ik alleen nog niet, het moet wel onschuldig blijven
Denk ook dat dat de beste manier is jaquote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
In dat geval voelt zij zich nu waarschijnlijk ongemakkelijker dan jij.... kun je maar beter aardig blijven doen en dan is er niks meer aan de hand denk ik
Nee, geen boksbal en m'n broertje is ook niet thuis. Misschien maar ff een potje voetballen zo.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:41 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
What happened?
Ohja: heb je geen boksbal ofzo? Dat lijkt me ideaal voor af en toe
Even Tim bellen..die geeft er wel een draai aan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:17 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
naaah laten we het houden op miscommunicatie
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:32 schreef MaJo het volgende:
Dat is puur het gevolg van het feit dat het altijd heeft gemogen en nu opeens niet meer.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:35 schreef LadyBlack het volgende:
Wat is dat toch voor paniek over het rookverbod?In Italië mocht ook nergens gerookt worden en daar hadden de mensen er helemaal geen moeite mee, die stonden gewoon met hun sigaretje en kopje koffie buiten voor de deur
En de café's hadden allemaal een luifel buiten waar je onder kon staan bij regen.
En hier in Nederland iedereen maar zeiken dat hun café zn klanten zal verliezen.... denk toch na
Is hier ook al eens langsgekomenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:02 schreef Supersheep het volgende:
http://www.break.com/index/she-has-a-boyfriend.html
Daar hebben ze toch van die terraslampen voor....!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:07 schreef MadMaster het volgende:
* MadMaster denkt na en bedenkt dat hij niet buiten onder een zonneschermpje bij 5 graden Celsius of kouder wil staan...
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch van die terraslampen voor....!
En de gasbranders? Die zie ik wel eens staan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mogen niet in Amsterdam, want dat is een belasting voor het milieu...
Ik ga zo naar mijn whisky-vereniging en daar wordt gedurende de hele proeverij niet gerookt.
Is een afspraak en daar houdt iedereen zich aan of men gaat naar buiten.
Maar een wet...![]()
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die mogen niet in Amsterdam, want dat is een belasting voor het milieu...
Ik ga zo nar mijn whisky-vereniging en daar wordt gedurende de hele proeverij niet gerookt.
Is een afspraak en daar houdt iedereen zich aan of men gaat naar buiten.
Maar een wet...![]()
Enjoyquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Anyway, ik ga aan de zuip naar de proeverij...
Happy weekend alvast!!
Ben wel benieuwd naar zijn versiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even Tim bellen..die geeft er wel een draai aan.
Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ze heel eerlijk gezegd dat ik daar te moralistisch voor ben![]()
En voelde me toen best wel een oude zeikerd
Ligt het aan mij of eet jij heel vaak zalm?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga koken, zalm met aardappeltjes en broccoli
Beter dat dan dat je hetzelfde krijgt als wat MM laatst had meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
En voelde me toen best wel een oude zeikerd
Sterker nog, het is ook altijd met broccoli.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ligt het aan mij of eet jij heel vaak zalm?
Hmmm dat heb ik even gemist denk ik, wat was dat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je hetzelfde krijgt als wat MM laatst had meegemaakt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sterker nog, het is ook altijd met broccoli.
Broccoliquote:
Duits meisje dat helemaal ging flippen, ambulance gebeld, maar uiteindelijk voelde ze zich weer beter toen de ambulance er was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm dat heb ik even gemist denk ik, wat was dat dan?
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Sowieso is soep een geniale uitvinding
Ook niet halen, ik blow zelf ook niet en vind het niet nodig dat anderen dat doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net op weg naar huis door 3 meisjes gevraagd of ik voor ze naar de coffeeshop wou
Ze zeiden dat ze 16 waren maar dat geloofde ik niet helemaalheb maar nee gezegd.
Wat hadden jullie gedaan?
Wat dacht je trouwens van maisbroodquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee hè, heb net gegeten, maar krijg nu ontzettend veel zin in de maissoep die mijn moeder vroeger maakte.
*kuch* ligt aan wat de tegenprestatie van de dames zou zijn *kuch*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net op weg naar huis door 3 meisjes gevraagd of ik voor ze naar de coffeeshop wou
Ze zeiden dat ze 16 waren maar dat geloofde ik niet helemaalheb maar nee gezegd.
Wat hadden jullie gedaan?
Ik heb zeker al 15 jaar een Rick trauma. Die wil ik zeker niet zien dansenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Muppetsversie helemaal niet leuk. Ik wil Rick zien dansen!
quote:
Ze kijken alsof ze er zin in hebbenquote:
Ben je van iedereen post history aan het nagaan ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vond gisteren een topic over wyccie.
(niet dat het erg bijzonder is)
Wie weet waar wyccie woont?
Oooh, auuuwww.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Minder goed nieuws:
Gisterenavond tijdens de whisky-proeverij uitgegleden op de houten vloer waar een plas water op lag (aquaplanning...) en falikant door m'n geopereerde knie gegaan.![]()
Zit nu dus weer met een opgezwollen knie, de pijn valt gelukkig wel redelijk mee. Denk dat ik wel weer een band heb verrekt of dat mijn meniscus weer een optater heeft gehad.
Ik kijk het even aan en zonodig melden we ons straks bij de EHBO...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |