Enjoyquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Anyway, ik ga aan de zuip naar de proeverij...
Happy weekend alvast!!
Ben wel benieuwd naar zijn versiequote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even Tim bellen..die geeft er wel een draai aan.
Ik vind dat je de juiste beslissing hebt genomenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb ze heel eerlijk gezegd dat ik daar te moralistisch voor ben![]()
En voelde me toen best wel een oude zeikerd
Ligt het aan mij of eet jij heel vaak zalm?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:45 schreef MaJo het volgende:
Ik ga koken, zalm met aardappeltjes en broccoli
Beter dat dan dat je hetzelfde krijgt als wat MM laatst had meegemaakt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
En voelde me toen best wel een oude zeikerd
Sterker nog, het is ook altijd met broccoli.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ligt het aan mij of eet jij heel vaak zalm?
Hmmm dat heb ik even gemist denk ik, wat was dat dan?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Beter dat dan dat je hetzelfde krijgt als wat MM laatst had meegemaakt.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sterker nog, het is ook altijd met broccoli.
Broccoliquote:
Duits meisje dat helemaal ging flippen, ambulance gebeld, maar uiteindelijk voelde ze zich weer beter toen de ambulance er was.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:30 schreef LadyBlack het volgende:
Hmmm dat heb ik even gemist denk ik, wat was dat dan?
Ja.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:33 schreef TradeMarkie het volgende:
Sowieso is soep een geniale uitvinding
Ook niet halen, ik blow zelf ook niet en vind het niet nodig dat anderen dat doenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net op weg naar huis door 3 meisjes gevraagd of ik voor ze naar de coffeeshop wou
Ze zeiden dat ze 16 waren maar dat geloofde ik niet helemaalheb maar nee gezegd.
Wat hadden jullie gedaan?
Wat dacht je trouwens van maisbroodquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh nee hè, heb net gegeten, maar krijg nu ontzettend veel zin in de maissoep die mijn moeder vroeger maakte.
*kuch* ligt aan wat de tegenprestatie van de dames zou zijn *kuch*quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:58 schreef LadyBlack het volgende:
Ik werd net op weg naar huis door 3 meisjes gevraagd of ik voor ze naar de coffeeshop wou
Ze zeiden dat ze 16 waren maar dat geloofde ik niet helemaalheb maar nee gezegd.
Wat hadden jullie gedaan?
Ik heb zeker al 15 jaar een Rick trauma. Die wil ik zeker niet zien dansenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:26 schreef wyccie het volgende:
Ik vind de Muppetsversie helemaal niet leuk. Ik wil Rick zien dansen!
quote:
Ze kijken alsof ze er zin in hebbenquote:
Ben je van iedereen post history aan het nagaan ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik vond gisteren een topic over wyccie.
(niet dat het erg bijzonder is)
Wie weet waar wyccie woont?
Oooh, auuuwww.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Minder goed nieuws:
Gisterenavond tijdens de whisky-proeverij uitgegleden op de houten vloer waar een plas water op lag (aquaplanning...) en falikant door m'n geopereerde knie gegaan.![]()
Zit nu dus weer met een opgezwollen knie, de pijn valt gelukkig wel redelijk mee. Denk dat ik wel weer een band heb verrekt of dat mijn meniscus weer een optater heeft gehad.
Ik kijk het even aan en zonodig melden we ons straks bij de EHBO...
quote:
Ik wou dat je dat niet was opgevallenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:38 schreef Soempie het volgende:
7e of 8e van de hoeveel? Dat is wel belangrijk natuurlijk.![]()
Inderdaadquote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
Moslims klagen over werklui in korte broek
Laat ze lekker opflikkeren.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ben je van iedereen post history aan het nagaan ofzo?
Wat heb je nog meer ontdekt?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]iedereen van FOK. Had een uurtje niets te doen
Iets te verbergen?quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19915/4dc48700/der_g_nther.html
Prima, moslims willen kledingvoorschriften voor bouwvakkers, dan heb ik nog wel een paar richtlijnen voor de moslims. Als ik de tijd krijg weet ik het misschien nog wel binnen EEN a4-tje te verwoorden....quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:28 schreef Nembrionic het volgende:
WTF?
Moslims klagen over werklui in korte broek
Laat ze lekker opflikkeren.
neem je tijd. Ik kijk vanavond we even naar je betoogquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Prima, moslims willen kledingvoorschriften voor bouwvakkers, dan heb ik nog wel een paar richtlijnen voor de moslims. Als ik de tijd krijg weet ik het misschien nog wel binnen EEN a4-tje te verwoorden....
*Kuch-oud-Kuch*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/19915/4dc48700/der_g_nther.html
Hmmz.. vanavond ben ik bezig met een andere activiteit waar moslims niet graag aan meedoen:quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
neem je tijd. Ik kijk vanavond we even naar je betoog
Niet die van mij in ieder geval, want ik had nog helemaal niet in dat topic gepost.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:09 schreef Soempie het volgende:
Ben je van iedereen post history aan het nagaan ofzo?
Caught in the act!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Niet die van mij in ieder geval, want ik had nog helemaal niet in dat topic gepost.
Volgens mij was JoJo mijn naam aan het googlen.![]()
Je spaart kaarten?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:53 schreef wyccie het volgende:
Ik heb mezelf ook even gegoogled. Niks bijzonders te zien gelukkig.
Nee, niet echt.quote:
Daarom.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is idd niet zo moeilijk te raden dat ik je naam aan het googlen was. Dat heb ik al staan in het antwoord op de vraag van LXIV.
Oh echt? Grappigquote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, niet echt.
Ik bewaar de kaarten die ik heb gekregen wel. Het is een kaartuitwisselingsproject.
Je kan altijd youtube afstruinen naar klassiekers.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Daarom.
Leukere manier om je te vervelen dan F5'en, dat wel.
Ik had er zelf eentje naar Trinidad & Tobago moeten sturen.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:03 schreef Nembrionic het volgende:
Oh echt? Grappig
Wat is de raarste/bijzonderste die je hebt/raarste herkomst?
Iemand zin om Iron Man te gaan kijken in Amsterdam vanavond?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:09 schreef Nembrionic het volgende:
Ik verveel mij echt helemaal kapot. Er is geen flikker op TV en niemand wil wat gaan doen
Dat vind ik dan ook wel weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Iemand zin om Iron Man te gaan kijken in Amsterdam vanavond?
Mocht je je bedenken, je hebt m'n mobiele nummerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:19 schreef Nembrionic het volgende:
Dat vind ik dan ook wel weer wat overdreven
Ik ga nu eerst even douchen in ieder geval.
Hallo PSquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoi!
Zijn er van hier al mensen naar Varekai (Cirque du soleil) geweest?
Ja Allegria was ik vorig jaar ook twee keerquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hallo PS
Nee, niet naar Varekai, wel een jaar geleden (of zo) naar Allegria, was erg leuk
Ja, dat was ik.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Trouwens, wie was nou degene die dacht tegelijkertijd met mij bij de Kaiser Chiefs te zijn geweest? TM ofzo?
Ik meende me daarna (nadat je dat zei) ook iets te herinneren van dat er iemand naast me stond en dat ik zoiets had van... die ken ik! en dat diegene mij op diezelfde manier aankeek. maar hebben we het nou al es zeker gesteld?quote:
Nee dat hebben we nog niet ontrafeldquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik meende me daarna (nadat je dat zei) ook iets te herinneren van dat er iemand naast me stond en dat ik zoiets had van... die ken ik! en dat diegene mij op diezelfde manier aankeek. maar hebben we het nou al es zeker gesteld?
Ja, maar niet op het moment dat ik stond. Mijn papa zat op de tribune en is later in zijn eentje naar het podium gelopen (hij dacht dat ik daar was) ik heb wel de zanger aan kunnen raken, die kwam heeeel dichtbij, ergens achterin de zaal stond hij opeensquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee dat hebben we nog niet ontrafeld![]()
Was jij daar met je vader toevallig?
Ja, ik stond daar op dat moment hooguit 15 meter vanaf, volgens mij hebben we elkaar wel gezien daarquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, maar niet op het moment dat ik stond. Mijn papa zat op de tribune en is later in zijn eentje naar het podium gelopen (hij dacht dat ik daar was) ik heb wel de zanger aan kunnen raken, die kwam heeeel dichtbij, ergens achterin de zaal stond hij opeens
hmm. ik stond er... drie meter vanafquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:54 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik stond daar op dat moment hooguit 15 meter vanaf, volgens mij hebben we elkaar wel gezien daar
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Mocht je je bedenken, je hebt m'n mobiele nummer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |