quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
Hij's idd briljant.quote:
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...quote:
EnGCatjuh +1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
heheh mooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
Welkom terug SCHatjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Het was net Italie
Zeeland is leuk hoor, behalve Vlissingen dan
Precies en dat zou te veel van het goede zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...
Ik doe meequote:
Mijn quotequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelt dat wat voor G? Paar koeien waar je op moet zien te blijven zitten enzo?
Het trekt ook vaak een bepaald soort volk aan, kermis is verder duur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.
Jij bent toch al een attractie op zichquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
ik zit altijd goed klem in die dingen, stootgevaar heb ik geen last van.
Waar ben je geweest SCH ..? In welk deel van Zeeland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Het was net Italie
Zeeland is leuk hoor, behalve Vlissingen dan
Sweet dreams Bos81! Tot morgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Hoi Bloem
Tijd om af te sluiten
Tot morgen (voor sommigen IRL)
Tussen Veere en Vrouwenpolder in een huisje in een grote tuin, zo'n beetje aan de dijk van het Veersemeer. Met paarden, kikkers, baby-eendjes en een astmastische koekoek. Die wel de koe kon zeggen maar niet de koekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waar ben je geweest SCH ..? In welk deel van Zeeland?en hoi voor iedereen!
Mwah, zo boeiend was het niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:21 schreef RayMania het volgende:
Leuke uitzending van P&W. Herhaling begint nu @ 1.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef SCH het volgende:
Tussen Veere en Vrouwenpolder in een huisje in een grote tuin, zo'n beetje aan de dijk van het Veersemeer. Met paarden, kikkers, baby-eendjes en een astmastische koekoek. Die wel de koe kon zeggen maar niet de koek
Nouja later vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er ook weg vantto morgen sommigen
Goedemorgenquote:
Goed bezig, wij hebben gisteren alles al gehaald voor de aankomende weekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:09 schreef tong80 het volgende:
Booschappen zijn binnen.
Ik hoef de eerste twee dagen niet meer door de regen
*rilt*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:20 schreef tong80 het volgende:
Nikki Cox heeft haar hoofd later verbouwen. Ze was zo mooi
[ afbeelding ]
Na
Dus jij doet voor de hele week boodschappen. Doen de meesten. Maar ik ga gewoon elke dag naar de winkel voor wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig, wij hebben gisteren alles al gehaald voor de aankomende week
Ja, daarom ben ik ook zo achterlijk vroeg mijn bed uitquote:
Leuk is dat, maar goed opgelost.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:48 schreef Da_Sandman het volgende:, later dan verwacht, ben intussen ook wel weer beetje nuchter... Wat ik nou weer had...
Op het verjaardagsfeest waar ik was in Koudekerke, een dorp zo een 5 km van Vlissingen af liep er vlak voor ik wegging een kat naar binnen... Kat naar buiten, ik naar buiten, belsuit dat beest helemaal met me mee te lopen. Wat ik ook deed, beestje wilde niet van me weg... Heb ik halverwege de dierenbescherming maar gebeld om beestje op te komen halen... Sta je daar in de stromende regen.
Sinds wanneer heb jij wat met poesjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Neem je de poes mee naar de meet Sand?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Veel chroom in kinderlijf rond Corus
Straks word ik de echte Iron Man
Wordt tijd ook, die wortelen liggen hier overal in de wegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Net mezelf in die bieb getest op diabetes. De waarde was goed, maar ik was toe aan eten. Dat klopt wel, dus ik maar er nu werk van.
Kut man. Geen hoofdpijn ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het afscheidstoernooi is een beetje uitgelopen op een deceptie. Na een wedstrijdje van 12 minuten begon ik net aan wedstrijd twee. Gelijk vroeg in het duel kwam ik met mn hoofd in aanraking met een ander hoofd. Gevolg: een flinke jaap in m'n wenkbrauw, ritje huisartsenpost en 5 hechtingen rijker. Jammer maar helaas.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het afscheidstoernooi is een beetje uitgelopen op een deceptie. Na een wedstrijdje van 12 minuten begon ik net aan wedstrijd twee. Gelijk vroeg in het duel kwam ik met mn hoofd in aanraking met een ander hoofd. Gevolg: een flinke jaap in m'n wenkbrauw, ritje huisartsenpost en 5 hechtingen rijker. Jammer maar helaas.
Pilsje ?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje hoofdpijn, dus wat rustig aandoen maar.
Sorryquote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Gevolg: een flinke jaap in m'n wenkbrauw, ritje huisartsenpost en 5 hechtingen rijker. Jammer maar helaas.
Dat zou wel een heel flinke jaap zijnquote:
Je chronische migraine is weer verdwenen?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:02 schreef tong80 het volgende:
Leuke finale op naar de tweede helft.
Meter bier van Tong
Oh ja ranja met en rietje voor SCH
'Hoe geef ik een kampioenschap weg' - les 1.quote:
En ze hebben maandag én donderdag nog een uitwedstrijd, toch?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 18:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
'Hoe geef ik een kampioenschap weg' - les 1.
En er misschien nog aan toegeven ookquote:
Ik verlaagde me naar een bedenkelijk niveau, naar de bal die zich in die zone bevond.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 17:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoe kan hij dan net zo hoog komen als jij Vaduz?
Echt belachelijk, only in The Netherlands. Misschien moeten ze het nog meer in de media brengen, zodat die Arabische landen het ook zien. Net zoals bij die Nekschot.quote:
Zo naar is dat, in elkaar geslagen worden door je man en dan ergens anders willen slapenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
Er kwam hier net een wijf aan de deur - veels te dik en met zo'n moderne bril en ze rook naar drank.
Heb d'r toch maar even binnengelaten.
Dat een paar mensen ergens over klagen komt alleen in Nederland voor???quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Echt belachelijk, only in The Netherlands. Misschien moeten ze het nog meer in de media brengen, zodat die Arabische landen het ook zien. Net zoals bij die Nekschot.
Huh? Op welke manier? Was een geintje hoorquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Je bent wel op dreef Ray, vandaag.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:53 schreef -Vaduz- het volgende:
O, dan is het meer de afgelopen dagen. Met scherpe opmerkingen enzo.
Wil je Federer weer zien verliezenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Bah, morgen Nadal - Federer missen. Kan iemand het opnemen voor me?.
Ajax - FC Twente.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat ga je doen dan? Heb ik nog niet meegekregen.
Liever niet, maar het gaat wel gebeuren. Maar ik zie liever weer Nadal dan Djokovic. Krijg steeds meer respect voor Nadal, is gewoon een geweldige speler. Vooral op gravel natuurlijk.quote:
Je speelt met vuur.quote:
Het hangt van je vriendjes op de grasmat afquote:
Nee, van de scheidsrechter!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Het hangt van je vriendjes op de grasmat af
quote:
Als je niks inhoudelijks kunt bijdragen hoepel je maar op hoor.quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Even Ray redden.
En ik heb ook op je gestemd voor de DB-award. Straks denken mensen nog dat wij wat hebbenquote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En ik heb ook op je gestemd voor de DB-award. Straks denken mensen nog dat wij wat hebben
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:02 schreef SCH het volgende:
Er kwam hier net een wijf aan de deur - veels te dik en met zo'n moderne bril en ze rook naar drank.
Heb d'r toch maar even binnengelaten.
Ooh oke! Leuk! wij woonden ook tussen vrouwe en veere.. op de jachthaven, misschien ben je die nog wel tegen gekomen.. En ben je ook in t snoepwinkeltje geweest bij veere? Da was mn eerste baantjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Tussen Veere en Vrouwenpolder in een huisje in een grote tuin, zo'n beetje aan de dijk van het Veersemeer. Met paarden, kikkers, baby-eendjes en een astmastische koekoek. Die wel de koe kon zeggen maar niet de koek
Olaquote:
Nou ja zeg, we zaten ter hoogte van de jachthaven, hebben er de eerste dag koffie gedronken en we zijn ook in het snoepwinkeltje geweest, de toverballen zijn suf maar de ouderwetse schuimblokken en die oranje ballenquote:Op zondag 18 mei 2008 10:58 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ooh oke! Leuk! wij woonden ook tussen vrouwe en veere.. op de jachthaven, misschien ben je die nog wel tegen gekomen.. En ben je ook in t snoepwinkeltje geweest bij veere? Da was mn eerste baantje
En hoooooi iedereen!
Daar hebben ze Berlusconi nu toch voor?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:46 schreef DIGGER het volgende:
Wat een tyfuszooi weer in Napoli met het vuilnis zeg: http://www.skylife.it/html/skylife/tg24/cronaca.html?idvideo=71060&refidTitle=81077title
En dit, dit is toch ongelooflijk eigenlijk?
quote:Op zondag 18 mei 2008 11:53 schreef borisz het volgende:
Hup Fiorentina, Hup Ajax
bij de Duitse toto en de Engelse toto de meeste kruisjes goed. Alleen geen prijzen
![]()
Ja ik denk dan wel dat ik weet waar je bent geweest, zat je in dat huisje met dat enorme hek ervoor misschien?quote:Op zondag 18 mei 2008 11:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja zeg, we zaten ter hoogte van de jachthaven, hebben er de eerste dag koffie gedronken en we zijn ook in het snoepwinkeltje geweest, de toverballen zijn suf maar de ouderwetse schuimblokken en die oranje ballen![]()
![]()
Er stonden nu andere Zeeuwse meisjes. Jammer dat ik je gisteren niet gesproken heb, waarom was je niet op de meet
Gefeliciteerd met plaatsing voor de UEFA-cup?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:00 schreef RayMania het volgende:
...
Heeft dndiek je nog gesmst?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:00 schreef RayMania het volgende:
...
Uhuh, maar wel lief.quote:
Utrecht? Harderwijk? Groningen?quote:Op zondag 18 mei 2008 18:26 schreef appelsientje het volgende:
Oja.. helemaal niks in....
Koud, koud, koudquote:
Ja hoorquote:Op zondag 18 mei 2008 19:38 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja prima hier, leuk weekend gehad
gezellige meet gehad?
Hij is er ooit zelf mee begonnen hoorquote:
Wat bedoel je ?quote:
Vaak niet hoor.quote:Op zondag 18 mei 2008 22:56 schreef SCH het volgende:
Is leedvermaak eigenlijk een slechte eigenschap?
Gelukkig.quote:
Mijn telefoon doet raarquote:
Dylquote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Herhaling: geïnteresseerde deelnemers kunnen (PM please) nog steeds meedoen aan de EK2008-poule.
Kreeg hij maar wat humor van de drank, dan was het tenminste nog iets.quote:Op zondag 18 mei 2008 23:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH heeft een slokje op.
Aaah, it's alive... Hoe is het met u?quote:
prima, na alle feestdagen en internetproblemen ben ik er weerquote:
Sterkte ermee, ik ga slapenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:34 schreef rubbereend het volgende:
damn wat een hoop werk om een beetje bij te lezen
Ik had na 2 weken geen internet een uur nodifg om hools terug te lezenquote:Op maandag 19 mei 2008 02:34 schreef rubbereend het volgende:
damn wat een hoop werk om een beetje bij te lezen
Altijd toch?quote:Op maandag 19 mei 2008 09:07 schreef sjimz het volgende:
Tering, is SCH nog steeds ongesteld?
Geef eens een linkje dan kan ik na Pauw en Witteman kijkenquote:Op maandag 19 mei 2008 09:02 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu andere tijden van EK76. COmmentaar van Willem
http://player.omroep.nl/?aflID=7056266&md5=d197ed4ef7a53d34ebd3200375daf91aquote:Op maandag 19 mei 2008 09:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens een linkje dan kan ik na Pauw en Witteman kijken
Nog eventjes en mijn lessen zijn overdag voorbij. Kan ik jullie weer verblijden met mijn aanwezigheidquote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 12:25 schreef Ole het volgende:
[..]
Nog eventjes en mijn lessen zijn overdag voorbij. Kan ik jullie weer verblijden met mijn aanwezigheid
Aardige lineupquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH is veranderd in een jorien die wel meer dan 5 woorden per zin kan gebruiken.
--
GEM staat op Beeckestijnpop
Ik ben voorlopig ook nog wel even bezig hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop tegen die tijd zelf overdag bezig te zijn
Nounou heb je wel een leven?quote:Op maandag 19 mei 2008 16:25 schreef Grulez het volgende:
Mogguh. Om half 7 erin en om 15u eruit...
Als je jezelf gaat quoten, ga ik daar toch aan twijfelen.quote:
Zeker de moeite waard om op zn minst een kijkje te nemen.quote:
Probleem is dat ik er niet benquote:Op maandag 19 mei 2008 17:36 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zeker de moeite waard om op zn minst een kijkje te nemen.
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op maandag 19 mei 2008 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Probleem is dat ik er niet benIk heb een verjaardag/BBQ in het altijd gezellig Lelystad die dag.
Mijn versie is er ookquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kreeg opeens een pm van mijn zusje:
[ afbeelding ]
Oe die wil ik ookquote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Idd... amateurisme pur sang... maar dat is danny wel besteed natuurlijk.quote:Op maandag 19 mei 2008 15:33 schreef tong80 het volgende:
FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
Je wordt er echt strontziek van
quote:Op maandag 19 mei 2008 18:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
dat ze ook maar op Lowlands mogen staanquote:Op maandag 19 mei 2008 14:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
SCH is veranderd in een jorien die wel meer dan 5 woorden per zin kan gebruiken.
--
GEM staat op Beeckestijnpop
Die van mij kunnen wij samen gebruikenquote:
de traagheid zou een paar maanden geleden opgelost moeten zijn......quote:Op maandag 19 mei 2008 19:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
Idd... amateurisme pur sang... maar dat is danny wel besteed natuurlijk.
Eendje! Lang niet gezienquote:Op maandag 19 mei 2008 19:45 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
dat ze ook maar op Lowlands mogen staan
ja! Heb jou ook niet gezien op de meetquote:Op maandag 19 mei 2008 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eendje! Lang niet gezien. Eindelijk 'boven water'.
Hij was die serveerster in de Ierse pub.quote:Op maandag 19 mei 2008 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja! Heb jou ook niet gezien op de meet
Oow ja, me ook nog ff aanmelden voor de poolquote:Op maandag 19 mei 2008 21:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik ken het EK ondertussen uit mijn hoofd, DD. Ben lekker met die pool bezig geweest.
Helemaal niequote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:15 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Helemaal nieIk moest alleen ff naar de tandarts en ben even de stad in geweest!
Daarna ff thee gedronken bij Sandje.. en toen naar mams gegaan! lekker asperge's gegeten![]()
en lekker hier slapenmn oude kamertje
und du?quote:
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van die sitequote:Op zondag 18 mei 2008 22:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Herhaling: geïnteresseerde deelnemers kunnen (PM please) nog steeds meedoen aan de EK2008-poule.
quote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van die site.
Ik ook nog nietquote:Op maandag 19 mei 2008 22:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen bevestigingsmail gekregen van die site.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |