quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
Hij's idd briljant.quote:
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...quote:
EnGCatjuh +1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
heheh mooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
Welkom terug SCHatjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Het was net Italie
Zeeland is leuk hoor, behalve Vlissingen dan
Precies en dat zou te veel van het goede zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...
Ik doe meequote:
Mijn quotequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelt dat wat voor G? Paar koeien waar je op moet zien te blijven zitten enzo?
Het trekt ook vaak een bepaald soort volk aan, kermis is verder duur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.
Jij bent toch al een attractie op zichquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:47 schreef -Vaduz- het volgende:
ik zit altijd goed klem in die dingen, stootgevaar heb ik geen last van.
Waar ben je geweest SCH ..? In welk deel van Zeeland?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Het was net Italie
Zeeland is leuk hoor, behalve Vlissingen dan
Sweet dreams Bos81! Tot morgenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef Bos81 het volgende:
Hoi Bloem
Tijd om af te sluiten
Tot morgen (voor sommigen IRL)
Tussen Veere en Vrouwenpolder in een huisje in een grote tuin, zo'n beetje aan de dijk van het Veersemeer. Met paarden, kikkers, baby-eendjes en een astmastische koekoek. Die wel de koe kon zeggen maar niet de koekquote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:23 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Waar ben je geweest SCH ..? In welk deel van Zeeland?en hoi voor iedereen!
Mwah, zo boeiend was het niet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:21 schreef RayMania het volgende:
Leuke uitzending van P&W. Herhaling begint nu @ 1.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:59 schreef SCH het volgende:
Tussen Veere en Vrouwenpolder in een huisje in een grote tuin, zo'n beetje aan de dijk van het Veersemeer. Met paarden, kikkers, baby-eendjes en een astmastische koekoek. Die wel de koe kon zeggen maar niet de koek
Nouja later vandaagquote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:47 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er ook weg vantto morgen sommigen
Goedemorgenquote:
Goed bezig, wij hebben gisteren alles al gehaald voor de aankomende weekquote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:09 schreef tong80 het volgende:
Booschappen zijn binnen.
Ik hoef de eerste twee dagen niet meer door de regen
*rilt*quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:20 schreef tong80 het volgende:
Nikki Cox heeft haar hoofd later verbouwen. Ze was zo mooi
[ afbeelding ]
Na
Dus jij doet voor de hele week boodschappen. Doen de meesten. Maar ik ga gewoon elke dag naar de winkel voor wat ik nodig heb.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 09:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Goed bezig, wij hebben gisteren alles al gehaald voor de aankomende week
Ja, daarom ben ik ook zo achterlijk vroeg mijn bed uitquote:
Leuk is dat, maar goed opgelost.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 03:48 schreef Da_Sandman het volgende:, later dan verwacht, ben intussen ook wel weer beetje nuchter... Wat ik nou weer had...
Op het verjaardagsfeest waar ik was in Koudekerke, een dorp zo een 5 km van Vlissingen af liep er vlak voor ik wegging een kat naar binnen... Kat naar buiten, ik naar buiten, belsuit dat beest helemaal met me mee te lopen. Wat ik ook deed, beestje wilde niet van me weg... Heb ik halverwege de dierenbescherming maar gebeld om beestje op te komen halen... Sta je daar in de stromende regen.
Sinds wanneer heb jij wat met poesjes?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:44 schreef SCH het volgende:
Neem je de poes mee naar de meet Sand?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Veel chroom in kinderlijf rond Corus
Straks word ik de echte Iron Man
Wordt tijd ook, die wortelen liggen hier overal in de wegquote:Op zaterdag 17 mei 2008 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Net mezelf in die bieb getest op diabetes. De waarde was goed, maar ik was toe aan eten. Dat klopt wel, dus ik maar er nu werk van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |