quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
Hij's idd briljant.quote:
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...quote:
EnGCatjuh +1.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:07 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dat was SCH denk ik. Want de vrouwen die ik neuk waren bij jouw laatste keer seks nog niet geboren.
heheh mooi.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef RayMania het volgende:
Waarom dat ligplankje? Je kan er toch voor gaan staan en je hoofd er doorheen steken?
Welkom terug SCHatjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:55 schreef SCH het volgende:
Het was net Italie
Zeeland is leuk hoor, behalve Vlissingen dan
Precies en dat zou te veel van het goede zijn.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik wou nog een Bos81 TT doen, maar dat vond ik zo zielig. Staat ie straks anderhalve week in de topiclijst...
Ik doe meequote:
Mijn quotequote:
quote:Op vrijdag 28 september 2007 16:26 schreef RayMania het volgende:
Topic opgeschoond van kleinzusje, kermis, hoertje, bier, weekend en enzovoort-praat. Weer ontopic over Ajax.
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Stelt dat wat voor G? Paar koeien waar je op moet zien te blijven zitten enzo?
Het trekt ook vaak een bepaald soort volk aan, kermis is verder duur.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:57 schreef Grulez het volgende:
[..]
Jawel. Op de Grote Markt en op de Vismarkt voor 10 dagen ofzo. Er is best vaak kermis trouwens, maar ik houd er niet zo van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |