abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:57:04 #251
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58796848
Vergeet ik nog antwoord te geven op je vraag Deepfreeze. Ze weten ook niet wat het wel geweest is als het geen blaasontsteking was. Ze denken dan aan een luchtweginfectie, maar ze hebben allemaal naar haar longetjes geluisterd en die klonken volgens alle drie de dokters gewoon schoon Dus ik snap het zelf ook niet meer zo goed. Vrijdag hebben we in ieder geval weer een afspraak en dan krijgen we hopelijk ook wat meer info.

Ik heb vanavond een "oudergesprek" van een kwartiertje op het kdv. Ben benieuwd wat we dan allemaal gaan bespreken Het was voor alle kindjes dus ook al voor Linde zeiden ze. Er was trouwens ook minder leuk nieuws van het kdv... een van Linde's favoriete leidsters gaat binnenkort weg en een andere is zwanger en zal dan ook een tijdje met verlof zijn Hopenlijk komt de laatste leidster nog terug want daarbij is Linde ook altijd erg op haar gemak.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:57:37 #252
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58796862
Welkom Silmarwen en Yade!
Het lijkt me best moeilijk om je kleintje te moeten achterlaten in het ziekenhuis. Zoals Poemojn al zegt, is langer blijven geen optie? Zeker omdat je herstellende bent van een keizersnede.
Veel sterkte in ieder geval en gefeliciteerd met je kleine meisje

Ticootje, Jen zal het vast heel gezellig hebben met haar papa
Soms zul je misschien even op je tong moeten bijten bij thuiskomst om de bijzondere kledingcombinaties die paps uit de kast heeft getrokken, of de in jouw oren dubieus klinkende avonturen die ze ondernomen hebben, maar mijn ervaring is dat papa-dag voor zowel kind als papa heel speciaal en belangrijk is, zo zonder bemoeizuchtige en hebberige mama in de buurt
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:02:36 #253
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58796983
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef Kersjes het volgende:
Soms zul je misschien even op je tong moeten bijten bij thuiskomst om de bijzondere kledingcombinaties die paps uit de kast heeft getrokken...
Hoe herkenbaar!
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:06:29 #254
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58797060
Mijn man had voor Devin trouwens nog nooit een pasgeboren baby vastgehouden. Zijn neefje, dat hij niet zo heel vaak ziet, durfde hij bijvoorbeeld pas in zijn armen te nemen toen die al zeker een paar maanden oud was en dat zag er enorm knullig en onwennig uit. Na 5 minuten kreeg hij zelfs spierpijn van de krampachtige houding die hij aannam
Echt veel ervaring met baby´s had hij dus niet, maar werd flink in het diepe gegooid toen onze kleine er eenmaal was en hij bleek al gauw een natuurtalent! Maar toch heb ik hem voor zijn allereerste papa/dag een boekje cadeau gedaan, iets in de trant van `spelletjes voor papa en baby` en daar heeft hij heel veel aan gehad
Er staan liedjes in, spelletjes, tips om je kleine te stimuleren en te sussen... geschreven voor mannen zonder te betuttelend te zijn.
Misschien een tip voor jouw man, Ticootje?
.... met gevoel voor drama....
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:06:49 #255
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58797068
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij hebben een matras bij de leenbakker gehaald. Geloof iets van 10 cm dik. En daar ligt hij vanaf week 5 al op. Die in de wieg hebben we laten maken, die was zo'n 7 cm dik.
Oja, campingbedmatrasjes, moet er ook nog een gaan halen, zijn die van de prenatal een beetje fatsoenlijk qua ligcomfort? vond 30 euro nogal veel voor een stuk schuim.
Ik vond het ook best prijzig (online is het goedkoper, maar ik had geen zin in bezorg gedoe), maar ook wel makkelijk dat het kant en klaar, opvouwbaar en in een hoes zit.
Ik was eerst van plan om bij een campingzaak zo'n noppen-matje te halen en die op maat te snijden, moet ook kunnen volgens mij.
pi_58797173
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef Ardenlyn het volgende:

Ik weet dat die goed liggen omdat ik hem tijdens de zwangerschap heb gekocht en een gat in heb gemaakt zodat ik op mijn buik kon liggen

She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:18:18 #257
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58797325
Ach het gaat ook best goed komen hoor! Kledingcombi's zijn ook hier heel herkenbaar! Dat terwijl hij daar normaal echt wel oog voor heeft. Maar op een of andere manier pakt hij altijd een truitje dat al een beetje achteraan ligt omdat ik het een van de mindere truitjes vind.

Bij mijn moeder ligt Jen ook in een campingbed, maar die heeft er een normaal matras in gelegd. Het campingbed wordt daar ook niet opgevouwen, die staat gewoon altijd klaar.

Ach en als manlief het echt niet meer weet zal hij vast wel bellen. Hij wilde vandaag gaan wandelen en wat boodschapjes doen, dat komt echt wel goed.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58797365
Deepfreeze ik heb het campingbedmatrasje van Prenatal en ik ben er wel tevreden over.
Damian ligt er nog steeds lekker op, maar het ligt niet zo lekker als een echt matras natuurlijk.

Ik denk dat ik voor de vakantie het ledikantmatras meeneem voor in het campingbed. Dat moet toch ook wel passen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:31:17 #259
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58797624
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 10:11 schreef TearSong het volgende:

[..]

Ik moest ook lachen.. haha

Welkom hier Sil en Yade Ligt het nou aan mij of is ruim 6 pond eigenlijk best groot voor een 5 weken te vroeg geboren baby? Kan me voorstellen dat ze al wel lekkere bolle wangetjes heeft Hopelijk krijgt ze vlug alles door en mag ze snel met je mee naar huis

Ik weet niet waar Ethan mee bezig is, maar volgens mij is hij vastbesloten om voor z'n 1e verjaardag z'n gebit compleet te hebben ofzo.. was er tot 3 weken geleden nog 0 tand te bespeuren, nu zit hij inmiddels op 4 en de 5e zit er ook al aan te komen
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_58797630
Op de prenatal site kost het matras 23 euro, plus 5 euro verzendkosten.. Dat scheelt dus ook maar 2 euro met de winkel.. En dan kan ik hem ook nog even goed bekijken.. Het is nu voor een middagslaapje. Maar in september voor een weekje.. Misschien dan maar een matras regelen..

Hier weinig last met kleding combo's.. Zal wel helpen dat het een jongetjes is.. Je pakt een (spijker) broek, en een t-shirt. En klaar
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:37:30 #261
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58797747
Misschien moet ik ook maar een normaal matras meenemen op vakantie. Maar het ligt er nog even aan met wat voor auto we gaan.. Als we met de crysler gaan kan dat makkelijk.
  woensdag 21 mei 2008 @ 10:56:50 #262
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58798107
Jeumig, ik kijk twee dagen niet en er zijn 2 pagina's volgeschreven!

Sil en Yade, welkom hier!
Kersjes, wij hebben een gmg fietsstoeltje. werkt prima (hebben we 1 keer gebruikt, maar dat ging goed)
Stiemie, als jij je zorgen maakt, zou ik vrijdag gewoon weer naar delongen laten luisteren en net zo lang doorvragen tot er een antwoord is voor jou!
Wij hebben een dik matras in het ledikantje, weet niet welk type
Marit, leuk een zusje voor Ilse! Veel sterkte met de sprong!
JR, bijna 5 tanden al! Jeumig, dat gaat hard! Heeft hij er erg last van?

Gisteravond weer om 23u een krijsend kind in bed. deze keer krampen... Ik verdenk hier ook een sprongetje, want hij kruipt inmiddels op zijn knieen achteruit, soms, maar anders zou ik het ook niet weten. waterpokken mss? wat is de incubatietijd daarvan?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_58798435
He jelly, in 3 weken bijna 5 tanden.. Heeft hij er nog veel last van?

He davinia, naar dat Eli niet lekker in zijn vel zit. Hopelijk is het in ieder geval snel over..
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:18:23 #264
28034 jellyrose
BoggleMeister
pi_58798590
Oh ja!! Vergeet ik helemaal.. een zusje voor Ilse Leuk nieuws!!

Vergeleken met sommige horrorverhalen die ik her en der hoor hebben we (weer) mazzel, Davinia. Hij slaapt wel slechter voor zijn doen (maar ja, wakker worden om 7 uur 's ochtends en af en toe een huiltje rond middernacht is voor anderen juist al heel wat ) en jengelt af en toe, maar voor de rest is het nog steeds een vrolijke frans Vanochtend vond ik hem staand in bed knuffelend met en brabbelend tegen het muziekdoosje van zijn mobiel die hij had aangezet

Beterschap / sterkte met Eli trouwens, hoe gedraagt hij zich overdag?
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:21:13 #265
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58798668
Oe, deepfreeze, ik hoop niet de waterpokkies, zeker met de afgelopen meet, dan hebben we straks een uitbraak..
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:43:50 #266
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58799201
JR, verder is hij gewoon normaal, eigenlijk. Vanochtend weer vervelend met ontbijt, maar dat is hij wel vaker, niets bijzonders, dus ik weet het eigenlijk ook niet.
Heb gewoon de zenuwen dat mijn kind ziek zou kunnen worden
en zit ik dus te dubben over de meet van zondag as. zometeen heeft hij wel de waterpokken en besmet hij half OUD. Heb ik dus geen zin in.

Enneh, Ticootje, ik zag de andere baby pas maandag, dus als Eli besmet is, had ik het niet kunnen weten. Dus bij voorbaat excuses al eli wel de waterpokken heeft en jennifer heeft aangestoken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 11:53:03 #267
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58799409
Ja als je er vantevoren niks van wist, kan je er toch ook niks aan doen Davinia Al heb ik natuurlijk makkelijk praten want ik was er zondag niet

Komende zondag ook niet trouwens want Linde wordt zondagmiddag opgehaald door opa en oma en daar blijft ze dan tot maandagavond logeren zodat wij zondagavond kunnen studeren en mijn maandag nog een dagje heeft om zich voor te bereiden op zijn examen van dinsdag.
Gelukkig zit zijn cursus er dan na dinsdag op Ik moet nog tot en met mijn examen op 6 december (wie verzint dat trouwens een examen op de zaterdag meteen na sinterklaas )
pi_58799463
waterpokken heeft een incubatie tijd van 2-3 weken.
Je bent al zo'n 2 weken besmettelijk voor je blaasjes krijgt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:00:35 #269
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58799553
Tuurlijk gaat dat goed Ticootje! En van een luier die achterstevoren zit of truitje dat ondergekwijld is of niet bij de broek past, of haar dat niet in een staart zit omdat papa niet weet hoe (in mijn geval dan) houden ze echt geen blijvende schade over hoor

Sil - heel veel sterkte de komende tijd! En gefeliciteerd natuurlijk met jullie beebje!

Ik weer als spuit elf met mijn kleding combinaties - kennelijk toch wel een issue...
Ik had even een pagina lezen gemist

[ Bericht 17% gewijzigd door Memmel op 21-05-2008 12:06:05 (spuit elf) ]
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:04:02 #270
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58799623
Precies! Papa doet het anders, maar dat is niet per definitie minder goed
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:06:59 #271
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58799678
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Stiemie het volgende:
Precies! Papa doet het anders, maar dat is niet per definitie minder goed
Dat ligt er maar helemaal aan wie die definitie stelt hoor....
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:22:41 #272
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58799980
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 11:56 schreef p_iglet het volgende:
waterpokken heeft een incubatie tijd van 2-3 weken.
Je bent al zo'n 2 weken besmettelijk voor je blaasjes krijgt.
Ik heb zelfs gehoord dat als de blaasjes zichtbaar zijn, dat het dan al niet meer besmettelijk is.

Verder heeft Jen maar heel even naast sasha gelegen en verder heeft ze geslapen en bij mij gelegen. Mocht ze de pokkies krijgen dan is dat jammer, daar kijk ik niemand op aan. Ze zit ook op een kdv, daar kan ze het ook van krijgen. Ik kan haar moeilijk in een glazen bol stoppen om haar tegen alles te beschermen.
pi_58801154
Gisteren maar wat drastische wijzigingen doorgevoerd voor onze kleine Gabi.
Gabi was gisteren 20 dgn oud.

GESTOPT MET MOEDERMELK
We hebben besloten te stoppen met het geven van afgekolvde moedermelk, we geven nu gewoon flesvoeding. We zagen namelijk de productie teruglopen en de 2 ritmes (die van het kolven en van het voeden ) liepen voor geen meter waardoor het een uitputtingsslag werd voor mijn vrouw.

LEDIKANTJE OP HAAR EIGEN KAMERTJE
Na 20 dgn van elk piepje wakker te worden hebben we besloten nu haar ledikantje op haar eigen kamertje te zetten. Voordeel is nu dat als één iemand bij haar is om te voeden. troosten, boertjes te laten de andere gewoon goed kan doorslapen.(vannacht ook voor het eerst meer dan 8 uur kunnen slapen in 20 dgn, dat was lekker, voelen ons herboren)

SPEENTJES
Na wat gehapper in het begin merk ik nu dat ze toch langer haar speentjes vast houdt (soms wel 10 minuten) en ik zie ook dat het haar rust geeft als ze onrustig is. Dus we gaan hier nu maar mee door, want van die pink telkens in hara mond wordt je ook helemaal gek. Het is wel inderdaad een beetje blijven voldouden want af en toe moet ik om de 5 minuten nog naar boven om het speentje weer in haar mond te stoppen.

Ook heb ik gemerkt dat het bij de avond/nacht voedingen (tussen 22:00 en 04:00 uur) helpt om een warm kruikje neer te leggen op haar ligplaats terwijl ze drinkt, als ze dan klaar is kan ze in een lekker warm bedje glijden en ik heb het gevoel dat dit helpt haar tevredener/sneller te laten inslapen na de nacht/avond voeding.

Alleen dat ritme is er nog steeds niet.... het jo-jo-ed nu nog steeds tussen de 2 en 4 uur tussen de voedingen het is geen dag hetzelfde...
  woensdag 21 mei 2008 @ 13:52:36 #274
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58801669
Jennifer slaapt nog op onze kamer. Ze is meer dan 3 maanden. Als ze 's nachts wakker wordt dan leg ik haar lekker bij me in bed om te voeden, er hoeven geen lichten aan en mn man slaapt gewoon door. Die heeft niet eens door als ze 's nachts wakker is geweest. Na de voeding leg ik haar gewoon weer terug, geen probleem. Toen Jen zo oud was als Gabi sliep ze zelfs nog in ons bed. Ik heb er nooit problemen mee gehad dat ik bij elk piepje wakker werd, wel van slaande handjes. Dat ze bij ons op de kamer ligt vind ik heerlijk, ik hoef mn bed niet uit en huilen doet ze ook nooit 's nachts.

Jammer dat jullie gestopt zijn met de moedermelk.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:07:55 #275
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58801976
Dennis sliep aan het eind van de kraamweek al op zijn eigen kamertje, wij hielden dennis wakker en dennis hield ons wakker. Los van het feit dat zijn wieg enorm kraakte en wiebelde, waardoor meneer elke keer wakker werd. Sinds ie op zijn eigen kamertje sliep hadden we allemaal een betere nachtrust.
En nu vind ik het helemaal heerlijk Dennis krijgt nog maar 1 nachtvoeding, en die doet manlief waardoor ik gewoon van 23:00 tot 7:00 kan doorslapen. word alleen wakker als dennis te lang babbelt en manlief niet gaat.

Wat borstvoeding betreft het is goed dat je bent gestopt zeker als je vrouw er zo uitgeput van raakt. Bij michelle heb ik koste wat het kost BV willen geven, met als gevolg dat ik alleen maar kon voeden, eten en slapen. bij mij heeft het heel veel moeite gekost om toe te geven dat het gewoon niet ging.
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:08:32 #276
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58801991
Same here ticootje, Floortje (ruim 5 maand alweer) ligt nog lekker op onze kamer. Ze slaapt goed en ik word alleen wakker om haar te voeden (bv) s'ochtends als papa opstaat meestal.
Dan neem ik haar lekker in ons bed, en doen we na het voeden lekker nog een dutje naast elkaar.
In tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen ("eng! ga je dan niet op haar liggen?") vind ik het heerlijk, en voelt het niet onveilig...

Ook wil mijn 5 maanden oude ukje nog steeds mijn pink (en dat vind ik eigenlijk écht iets voor kleine babietjes)... Ze heeft daar enorm veel behoefte aan als ze in slaap wil vallen (dat doet ze op t moment dus alleen óf aan de borst, óf aan de pink) en een speentje krijg ik er écht niet in . Ze vindt hem super intressant, kauwt erop, speelt ermee (en is dan meteen weer klaar wakker "hee leuk!! denkt ze dan..." ) maar erop sabbelen en in slaap vallen ho maar...

(even laten huilen ging een tijdje heel goed om in slaap te vallen, maar sinds een week of 3 is dat 'inslaap huiltje' veranderd in complete hysterie . Ze werd daar zó overstuur van, dat ik aan het kortste eind heb getrokken en het maar even zo doe... Lekker gaan slapen met mama bij je. Het voelt goed voor haar, en voor mij ook...
Hopelijk is het een fase )
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:12:13 #277
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58802062
Heb haar trouwens net laten wegen en meten, 5 maanden en één week oud, 7480 gram en 65,3 cm...

Ons knappie

[ Bericht 20% gewijzigd door DeLiedje op 21-05-2008 14:36:09 ]
pi_58802306
Tinny, dat moe worden van dat kolven herken ik wel.. Het aanleggen is nooit gelukt met Chris. En opzich ging het met kolven redelijk, ik kreeg nooit genoeg melk. En het nam ook snel af. Heb het uiteindelijk nog tot week 7 volgehouden, maar toen was het nog maximaal 1 flesje per dag.. Als ik terug kijk, had ik misschien ook wel eerder op kunnen houden, want het bezorgd je een hoop gedoe, zonder dat het de goede kant opgaat.. Maar onze kleintjes hebben in ieder geval een goede start gehad
Ook fijn dat het speentje begint te lukken. Dat kan toch wat rust geven.

En het ledikantje, nog zo'n grote stap.. Wij hebben dat vanaf een week of 5 gedaan. Nooit problemen gehad, en niet meer wakker van elk zuchtje of kreuntje..
En mijn hormonen lijken weer uitgewerkt. Want aan het eind van de zwangerschap en de afgelopen 9 maanden stond ik op scherp qua geluiden 's nachts. Maar nu hoor ik Chris soms pas, als FlasH al onderweg is .
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:29:00 #279
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58802392
Erg he Deepfreeze soms hoor ik van dat Linde 's nachts een paar keer wakker is geworden en dan heb ik niks gemerkt Gelukkig komt het ook wel eens omgekeerd voor hoor
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:30:58 #280
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58802428
De Liedje, ik laat Jen wel bij me liggen als het 7 uur 's morgens is geweest. Dat is een grens die ik voor mezelf heb getrokken, omdat ik anders net zo makkelijk haar om 4 uur gewoon bij me leg en ga slapen. Overdag ga ik ook nog wel eens met haar slapen hoor, lekker tegen elkaar aan. Het voelt helemaal niet onveilig.
Speentje is zo herkenbaar, kauwen doet ze, maar zuigen ho maar. Maar mn pink hoeft ze nu ook niet meer. Ik denk dat ze met 9 voedingen per dag ook haar zuigbehoefte voldoende bevredigd.
  woensdag 21 mei 2008 @ 14:36:28 #281
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58802547
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Heb haar trouwens net laten wegen en meten, 5 maanden en één week oud, 7480 gram en 65,3 cm...

Ons knappie
En dat willen we dan natuurlijk ook wel even zien he DeLiedje Klein Floortje Wat wordt ze alweer groot zeg

[ Bericht 16% gewijzigd door Stiemie op 21-05-2008 15:51:26 ]
  woensdag 21 mei 2008 @ 15:54:07 #282
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58803920
Tinny hier heb ik eigenlijk vanaf dat Linde een maand oud was todat ze 4 maanden oud was alles gekolft. En ik kan me nog heel goed herinneren hoe enorm vermoeiend dat was Doodop was ik elke avond. Het was echt zoveel extra werk, maar gewoon borstvoeding geven werkte bij ons echt niet. Hopelijk hebben jullie nu allebei meer rust om lekker van jullie kindje te genieten Dat is tenslotte ook heel erg belangrijk.
pi_58804071
ik zie toch dat veel mensen hier met de baby slapen... ik vraag me af doen jullie dit dagelijks? en omdat ze anders niet in slaap komt? of komt de baby in zijn eentje in zijn eigen bedje ook wel in slaap en is het puur voor de gezelligheid...?
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:01:22 #284
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58805157
Ik werd na twee weken echt gillend gek van het feit dat ik bij elk geluidje rechtop in mijn bed zat. Wij hadden haar in de wagen bij ons in de kamer staan. Op een gegeven moment was het zo erg dat ik haar in de wagen legde en dan zelf in bed ging liggen met een kussen en de deken over mijn hoofd, zodat ik niks hoorde en ook in slaap kon komen.

Dus toen heb ik haar uiteindelijk met wagen en al de woonkamer (zelfde verdieping als de slaapkamer) in geduwd na de laatste voeding, zodat ik ook kon slapen . Dat ging prima .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_58805756
Ik heb t een week of 6 vol gehouden. Ze had toen nog een nacht en zeer vroege ochtend voeding en ze wilde niet makkelijk gaan slapen, dus ik bleef soms wel uren rondspoken door het huis zodat ze go0ed diep sliep. Ook ik werd op een gegeven moment bij elk geluidje wakker; zo allert dat ze vast wel weer ging huilen. Dus toch maar de wieg in haar eigen kamertje gedaan. Vond ik erg moeilijk, wilde haar zo graag bij me, maar ja, dit was voor iedereen het beste. Net zoals overdag de slaapjes ook boven en niet in de wagen (tenzij met een lange wandeling); geeft haar meer rust. Ze is gewoon te snel afgeleid door prikkels, denk ik. En ik ook

Silmarwen, gefeliciteerd met je dochter. Hopen dat ze snel je afgekolfte melk mag drinken en naar huis mag!

[ Bericht 12% gewijzigd door AidanWulf op 21-05-2008 17:49:53 ]
  woensdag 21 mei 2008 @ 17:36:23 #286
35189 Troel
scherp en bot
pi_58805840
Is Ruben inmiddels al zo lang met zijn 65 centimeter dan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58805907
grappig is dat toch... voordat ik vader werd dha dik echt de illusie dat zo'n baby de hele dag door alleen maar eet en sliep maar als ik het nu zo bekijk (Gabi is 20 dgn) is ze best veel wakker en huilt dan ook best veel omdat ik denk dat ze zich alleen voelt... ik merk dan wel als je dingen met haar gaat doen (lange wandeling) ze in slaap valt... maar als je niks doet thuis blijft slaapt ze in de middag telkens maar een minuut of 30-45 en wordt dan weer wakker en huilt (jengelerig) om wat warmte en aandacht... pak je haar dan namelijk op en ga je even tv kijken of zo dan wordt ze vanzelf weer rustig...
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:10:00 #288
35189 Troel
scherp en bot
pi_58806409
Ik had (en heb) een baby die alleen maar at en sliep en stil was Het is dus geen illusie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:02:45 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58807260
Slapen met Jen, hoevaak? Dat ligt er dus een beetje aan. Meestal in het weekend wel, zodat ze lekker tot half 10 slaapt. Vanmorgen heeft ze een uurtje bij me gelegen. Maar ik probeer wel dat ze meestal alleen in haar bedje slaapt. Ze is er zeg maar niet afhankelijk van of ik naast haar lig. Ze vindt het wel heel gezellig. Zo was ik net aan het voeden, en ze was klaar en legt dr hoofdje echt op mn borst en doet dr ogen dicht. Maar toen heb ik haar wel gewoon in haar eigen bedje gelegd (mama moest namelijk eten).

Tinny, kleine babietjes hebben gewoon heel veel mama-honger. Ik weet nog goed dat Jen alleen maar op mij wilde slapen/liggen. Zodra ik haar weglegde brak het drama uit. Ze was gewoon echt een plakkertje. Maar het is gewoon een fase, Jen slaapt nu veel beter in haar bed dan met mij op de bank.
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:21:06 #290
156412 hestria
erg gastvrij
pi_58807593
ik ben sinds Dennis juist tegen het oppakken, Dennis was ook heel erg huilerig, maar die kreeg teveel prikkels, dus ben ik begonnen met inbakeren en bij de eerste tekenen van moeheid(jengelen) hup lekker in zijn bedje. In het begin moest ik dan vaak nog een aantal keer naar boven om hem te troosten, maar nu gaat ie gapen zodra ik hem baker en tegen de tijd dat ik boven ben, lacht ie als ik hem in bed leg en slaapt hij meteen in. Hier heb ik alleen tussen 6 en 8 een zeur uurtje, maar als ik dan lekker met hem spelletjes doe, of lekker ga badderen dan is ie tevreden.

Als meneer wakker word begint ie te kletsen en als ik hem haal krijg ik een big smile van "ha mama"
Liefde is het enige dat zich vermenigvuldigt als je het deelt!
Trotse mama van Michelle en Dennis
pi_58807702
Ik vind dat zo bijzonder om te lezen, Ticootje. Als ik heel eerlijk ben, dan heb ik na het lezen van je posts vaak ,omdat wij zo ontzettend van elkaar verschillen. Qua aanpak, idee, visie, opvatting en weet ik veel wat nog meer. Ik reageer daarom ook niet a la minute op je (heb vaak wel die neiging), omdat ik bang ben om je te kwetsen en dat ik natuurlijk het laatste wat ik wil.

Als ik dan later op de dag of een paar dagen later je posts weer lees, dan kan ik niets anders dan denken. Zoveel liefde voor je meissie, het spat het scherm af! Ieder zijn manier en dat is meer dan prima.

Anyway, das ff wat ik wou zeggen.

*KP sluipt met enige ontwenningsverschijnselen dit topic uit*
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:41:51 #292
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58807952
K_P: kssst, wegwezen
Zie je maandag weer
pi_58808044
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 19:41 schreef Memmel het volgende:
K_P: kssst, wegwezen
Zie je maandag weer
Mmmm, de "topic oudste" spreekt ?
Zal eens een balletje opgooien wat betreft de ontgroening......
  woensdag 21 mei 2008 @ 19:54:11 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58808198
Zolang ik niet naakt door het visafval heen hoef, maakt het mij niets uit. Ook drinken kan ik best goed.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:31:53 #295
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_58810233
Krampjes is tot 3 maanden toch???
Ik heb zo met m'n meissie te doen, ze heeft zo'n last van lucht
De laatste paar dagen wordt ze steeds wakker van de pijn in dr buikje, ik voel het dan ook gewoon rommelen bij haar. Na een paar flinke winden gaat het dan weer even. Ze komt overdag dus ook niet verder dan wat hazenslaapjes, 's nachts slaapt ze gelukkig wel goed. Geen wonder, ze is doodop van al dat huilen en wakker zijn Ik hoop echt dat dit snel over is.. ik ben doodop ondertussen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_58810313
oh E.T. dat is zwaar zeg
je kunt zó weinig doen maar he?
Godzijdank gaat het 'snachts nog redelijk goed...kun jij ook even bijtanken en heeft ze toch een beetje rust!
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:42:18 #297
160944 DeLiedje
trotse mama
pi_58810453
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 14:36 schreef Stiemie het volgende:

[..]

En dat willen we dan natuurlijk ook wel even zien he DeLiedje Klein Floortje Wat wordt ze alweer groot zeg
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:43:44 #298
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_58810483
ET, wat je beschrijft is erg herkenbaar, bij mezelf. Voor mij werkt het goed om er een warme kruik op te leggen, of op mijn buik liggen (maar dat is soms een beetje pijnlijk van alle lucht), of gewoon mijn handen op mijn buik, geeft ook wat druk. Dat komt e.e.a. er een stuk sneller uit.
Voor Eli werkt de cosi-bag als een trein, wellicht is het ook een idee voor Nienke.

Sterkte iig!

Memmel, ben je al helemaal klaar voor Anna's verjaardag? (Ook psychisch?)
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:44:02 #299
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58810489
Zielig is dat he E.T. die krampjes. Ik heb hier menig potje zitten meehuilen toen Linde er nog zoveel last van had. Heel veel sterkte

Hier hebben we het ouderavondgesprek gehad en alles was helemaal oke Ze bespreken dat o.a. hoe je kindje omgaat met anderen en hoe het gaat met slapen en eten en dergelijke. Nou zoals de leidster zei:"Als Linde binnenkomt zeg ik altijd:"Daar is de crechebaby!". Linde heeft het er namelijk geweldig naar haar zin, ze is supermakkelijk, altijd vrolijk. ze vindt de andere kindjes zooo leuk om naar te kijken en ze heeft zelfs al een soort vriendinnetje. De leidsters leggen ze dan samen op de mat zodat de dames even samen kunnen spelen

Omdat alles door het gesprek nogal uitliep, hebben we maar een patatje gegeten en wat blijkt? We hebben hier een patatmonster Ze propte de patatjes in no time naar binnen en na het derde patatje bleef ze maar haar handje uitsteken omdat ze er nog wel eentje wilde
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:48:32 #300
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58810588
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef E.T. het volgende:
Krampjes is tot 3 maanden toch???
Ik heb zo met m'n meissie te doen, ze heeft zo'n last van lucht
De laatste paar dagen wordt ze steeds wakker van de pijn in dr buikje, ik voel het dan ook gewoon rommelen bij haar. Na een paar flinke winden gaat het dan weer even. Ze komt overdag dus ook niet verder dan wat hazenslaapjes, 's nachts slaapt ze gelukkig wel goed. Geen wonder, ze is doodop van al dat huilen en wakker zijn Ik hoop echt dat dit snel over is.. ik ben doodop ondertussen
E.T. dat hebben we hier ook gehad vorige week! Poept ze ook minder? (ik weet eigenlijk niet of dat vergelijkbaar is met kv en bv) En wil ze bijna niet boeren? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')