quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef Kersjes het volgende:
Soms zul je misschien even op je tong moeten bijten bij thuiskomst om de bijzondere kledingcombinaties die paps uit de kast heeft getrokken...
Ik vond het ook best prijzig (online is het goedkoper, maar ik had geen zin in bezorg gedoe), maar ook wel makkelijk dat het kant en klaar, opvouwbaar en in een hoes zit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:34 schreef Deepfreeze het volgende:
Wij hebben een matras bij de leenbakker gehaald. Geloof iets van 10 cm dik. En daar ligt hij vanaf week 5 al op. Die in de wieg hebben we laten maken, die was zo'n 7 cm dik.
Oja, campingbedmatrasjes, moet er ook nog een gaan halen, zijn die van de prenatal een beetje fatsoenlijk qua ligcomfort? vond 30 euro nogal veel voor een stuk schuim.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:56 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik weet dat die goed liggen omdat ik hem tijdens de zwangerschap heb gekocht en een gat in heb gemaakt zodat ik op mijn buik kon liggen![]()
Ik moest ook lachen.. hahaquote:
Dat ligt er maar helemaal aan wie die definitie stelt hoor....quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:04 schreef Stiemie het volgende:
Precies! Papa doet het anders, maar dat is niet per definitie minder goed
Ik heb zelfs gehoord dat als de blaasjes zichtbaar zijn, dat het dan al niet meer besmettelijk is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:56 schreef p_iglet het volgende:
waterpokken heeft een incubatie tijd van 2-3 weken.
Je bent al zo'n 2 weken besmettelijk voor je blaasjes krijgt.
En dat willen we dan natuurlijk ook wel even zien he DeLiedjequote:Op woensdag 21 mei 2008 14:12 schreef DeLiedje het volgende:
Heb haar trouwens net laten wegen en meten, 5 maanden en één week oud, 7480 gram en 65,3 cm...
Ons knappie
Mmmm, de "topic oudste" spreekt ?quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:36 schreef Stiemie het volgende:
[..]
En dat willen we dan natuurlijk ook wel even zien he DeLiedjeKlein Floortje
Wat wordt ze alweer groot zeg
![]()
E.T. dat hebben we hier ook gehad vorige week! Poept ze ook minder? (ik weet eigenlijk niet of dat vergelijkbaar is met kv en bv) En wil ze bijna niet boeren?quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:31 schreef E.T. het volgende:
Krampjes is tot 3 maanden toch???
Ik heb zo met m'n meissie te doen, ze heeft zo'n last van lucht
De laatste paar dagen wordt ze steeds wakker van de pijn in dr buikje, ik voel het dan ook gewoon rommelen bij haar. Na een paar flinke winden gaat het dan weer even. Ze komt overdag dus ook niet verder dan wat hazenslaapjes, 's nachts slaapt ze gelukkig wel goed. Geen wonder, ze is doodop van al dat huilen en wakker zijnIk hoop echt dat dit snel over is.. ik ben doodop ondertussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |