abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:53:33 #201
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58776983
Hahaha, ik heb nog even teruggekeken en op die andere foto's is mijn blik lang zo helder niet meer hoor

Marit, een zusje voor Ilse, wat leuk

Marit, die potjes kreeg Devin incidenteel, maar die hebben we nu helemaal afgechaft. Hij pikt het niet meer om met een lepel gevoed te worden, hij wil zelf eten en dan hetzelfde wat wij ook eten. Het liefst graait hij het eten zo van ons bord af! Probleem is alleen dat meneer geen maat kan houden en compleet doorslaat als hij een bordje of bakje met eten voor zich heeft staan. Hij propt en propt zonder te slikken net zolang tot het bakje leeg is en er niks meer bij kan in zijn mond....om het vervolgens allemaal weer uit te spugen Als je vuistgrote stukjes per keer voor hem neerlegt gaat het wel goed en dan "mjammjam"t hij erop los

Kleine slaapkop ligt al vanaf 9:15 te slapen. Nu zitten we op hem te wachten, we willen de deur uit namelijk!
.... met gevoel voor drama....
  dinsdag 20 mei 2008 @ 10:57:06 #202
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58777048
Lieve Linde, gezellig op de fiets!

Wij zijn gister even bij de Halfords gaan informeren over een fietsstoeltje. Die van BoBike leek ons het prettigst. Wat zijn jullie ervaringen met fietsstoeltjes en bijbehorende accesoires?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:01:31 #203
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58777119
Oh Marit wat leuk 2 meiden! Dat lijkt me echt zooo leuk

We hebben hier ook een Bobike-stoeltje maar die hebben we van iemand gekregen waarvan de kindjes eruit waren gegroeid dus ik heb me er verder niet echt in verdiept. Wel kwamen we eens dit stoeltje tegen en dat leek ons toen erg mooi. Er zit zelfs een slaapstand op!

dinsdag 20 mei 2008 @ 11:02:43 #204
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58777147
als ik opnieuw een stoeltje zou kopen, zou ik een gmg kopen.
ik heb het idee dat de kinderen daar veel langer in kunnen! ruimer enzo.
max heeft nu al te bijna te lange benen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:03:30 #205
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_58777166
Oooh, ik wil ook fietsen . Alles staat al klaar voor gebruik in de schuur hier . Nog maar 7 maanden wachten .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:05:28 #206
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58777201
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 11:02 schreef pinquit het volgende:
als ik opnieuw een stoeltje zou kopen, zou ik een gmg kopen.
ik heb het idee dat de kinderen daar veel langer in kunnen! ruimer enzo.
max heeft nu al te bijna te lange benen
Hmmm, Devin is ook vrij lang...
Beter geen BoBike dus?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:07:49 #207
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58777259
Kersjes van Bobike heb je eerst een klein stoeltje en daarna een grotere begreep ik.
Het stoeltje dat ik plaatste is van 9 tot 22 kilo dus daar doe je lang mee volgens mij Het voldoet ook aan alle veiligheidseisen enzo
pi_58777485
hier ook een Bibike... voor achterop vanaf 9kg.
Gaat super!
pi_58777607
kersjes, wij hebben de ergon van fietsstoel.nl en die bevalt heel erg goed.

Ze is er vrij vroeg in gegaan, ik denk met net onder een jaar, en ze zit er helemaal omsloten in, ondanks dat ze lang is. Daarnaast is hij met een handbeweging over te zetten van mijn fiets naar die van M., dat was een belangrijk keuzepunt.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:43:37 #210
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58777956
pfff net belde het ziekenhuis met de uitslag van het urine-onderzoek.

Het was geen blaasontsteking, dus waarschijnlijk een luchtweginfectie. Maar het zit me gewoon niet helemaal lekker Er hebben 3 dokters naar haar longetjes geluisterd en volgens iedereen was dat prima. En waarom zat er dan bloed in haar urine bij de huisarts? En waarom ging ze steeds huilen bij het plassen?

Pff voel me nu bovendien alleen maar schuldig over alle onderzoeken die mijn kleine meisje moest ondergaan omdat ik het vermoeden had dat ze een blaasontsteking had.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 11:59:36 #211
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58778326
Ik snap het wel, maar beter toch zo dan dat ze mss een nierbekkenonsteking opgelopen zou hebben terwijl dat voorkomen had kunnen worden toch?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:03:29 #212
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58778392
Ja dat is wel zo maar het was gewoon zo zielig. En nu denk ik steeds: wat als ik niet gezegd had dat ik dacht dat het een blaasontsteking was, hadden ze daar dan ook niet naar gekeken? Of hadden ze naar aanleiding van het bloed in haar urine toch gaan onderzoeken? En...? En...? Ben mezelf gewoon een beetje aan het gekmaken geloof ik
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:19:38 #213
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58778673
Niet doen joh! Ik heb makkelijk kletsen natuurlijk, maar beter een keer te veel gecheckt dan te weinig. Dan zou je je pas echt rot voelen denk ik.
pi_58779009
Stiemie, je bent juist een super moeder geweest door het goed te laten checken !
de tekenen wezen wèl op een blaasontsteking!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 12:38:59 #215
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58779020
Ja dat is zo: beter een keer te veel dan een keer te weinig.

Voor komende vrijdag hebben we nog een afspraak, die konden we nu afzeggen omdat het geen blaasontsteking was. Ik wil echter toch graag langsgaan omdat ik graag nog even wil napraten over het hele gebeuren en omdat ik dan graag wil dat ze nog even goed naar haar longetjes luisteren. Volgens de arts was het totaal geen probleem, maar ik vraag me af of ze me daar nu niet gaan beschouwen als overhysterische moeder ofzo
pi_58779473
stiemie, als je wil dat ze nog een keer haar longetjes checken moet je gaan hoor !
ik denk niet dat ze je gaan zien als overhysterische moeder... eerder een moeder die ze gewoon serieus moeten nemen omdat jij doet wat nodig is voor je kindje !
Je gaat daar voor Linde naar toe en moet je dus echt nieteens gaan bedenken wat de arts zou denken joh !
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:09:42 #217
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58779613
Stiemie, ik zou ook gewoon gaan hoor.Doe ik ook wanneer ik twijfel. Het gaat er om dat jij gerust bent en dat Linde zich beter voelt. En wat een poppetje is het....

Hier ook aan het mixen met melk. Op de creche lukt het wel maar hier niet hoor. Kan ik gewone melk eigenlijk opwarmen of komen er dan bacterieen vrij? Ik bedoel: je hoeft het niet door te laten koken, of wel?
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:20:04 #218
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58779846
Bedankt voor jullie lieve antwoorden Ik zat hier na het telefoontje bijna in tranen op mijn werk Voel me gewoon zo schuldig. En ik wilde mijn vriend bellen om het even samen te bespreken, maar die heeft vandaag cursus dus ik kan 'm alleen maar sms-en en dat schiet niet echt op zeg maar...

En ook bedankt voor alle lieve reacties over mijn kleine Mupje

Memmel mogen die kleintjes nu ook al gewone melk? Ik heb juist een pak nutrilon 3 gekocht om hierna te gaan gebruiken, maar dat was dus helemaal niet nodig?
pi_58779856
Gewone melk kan je gewoon enkel een beetje verwarmen, niks aan de hand. Ik deed dat voor Morgaine altijd omdat die dan niet zo koud op haar maagje kwam.

Echt gewoon nog een keer naar de dokter hoor als je het niet vertrouwd. Ik zit er ook wekelijks en nou nemen ze me eindelijk een keer serieus voor mijn gevoel. Er wordt nu eindelijk gekeken naar wat de oorzaak kan zijn ipv hoe ze de gevolgen moeten behandelen.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 13:45:18 #220
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58780310
Stiemie, ik mocht van het cb ermee beginnen vanaf 11 maanden. Anna heeft ook nergens last van qua krampjes enzo, dus ik deed het af en toe al. En nu wil ik het dus regelmatig gaan doen.

Ik had ook altijd N3, maar dat spul lost echt niet goed op vind ik. Dus ik heb weer N2 gekocht, dat scheelt qua voedingswaarde ook nauwelijks, zeiden ze ook bij het cb. En op de creche hebben ze geen N3. Wel zo makkelijk dus.

En dat schuldgevoel moet je snel laten gaan hoor. Ik voelde me ook schuldig dat ik niet eerder naar de dok was gegaan met Anna d'r oorontsteking, dat had haar een hoop pijn gescheeld. Maarja, het is nu eenmaal zoals het is en je moet verder. Ik denk niet dat Linde het je erg aan zal rekenen!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_58784312
Oei ik Groei: Ik had t boek ook maar gekocht, omdat iedereen t erover had, maar ik kon mij toch niet echt vinden in de citaten die erin staan en in het idee van sprongetjes/de winkel van vaardigheden waaruit babies kiezen (of zoiets). Kinderen maken toch altijd sneller ontwikkelingen door, vooral het eerste jaar?? En eenkennigheid is toch ook iets wat op een gegeven moment de kop opsteekt. Maar ach, misschien moet ik maar weer s kijken of Avalon er nu "in past"! Of ik moet m gewoon verkopen en leuk op t forum hier lezen wat anderen meemaken! Ook zijn er erg veel sites waar ik vaak wel de info op vind die ik "nodig" heb! Als verse moeder voel ik mij toch best wel vaak onzeker en wil het liefst weten waar ik aan toe ben, maar het is toch een leerproces wat voor ieder verschillend is. Babies zijn ook niet gelijk! Omdat Avalon zo veel huilde en spuugde de eerste maanden, hebben we zoveel gelezen en geprobeerd (inbakeren, wegleggen, massage etcetera), terwijl ze gewoon medicijnen en regelmaat nodig had! Toch vind ik t wel leuk om globaal een beetje te kijken wat een baby in welke maanden kan gaan leren. Dus misschien toch t boekje thuis houden ter referentie !
Qua bevallingskleding: Ik droeg gewoon een zwart hempje en verder niets (werd ingeleid, dus had allerlei snoeren aan de onderkant Ik vond het vervelend dat ze deze na de bevalling zo omhoog deden boven mijn borsten (om haar aan te leggen); dit leek zo stom; twee van die samengeperste meloenen vol in beeld. Ik had expres een hempje waarvan je de bandjes makklelijk omlaag kon doen! Verder zijn er veel fotootjes waarop ik te vermoeid en met een te vertrokken gezicht (van alle emoties) op sta die ik toch maar weg heb gedaan. Ik weet dat ik mij dan ga irriteren. Vies van bloed enzo was ik niet. Ik vroeg wel steeds tijdens de perweeën of ik wel mocht douchen erna en of ik ook mijn haar mocht wassen...met shampoo! Er zijn een paar mooie foto's bij en das wel voldoende. Het sjirtje gebuik ik nog wel s als nachthemd.

dinsdag 20 mei 2008 @ 17:37:40 #222
35189 Troel
scherp en bot
pi_58784486
Ruben eet inmiddels zijn groenten voor 3/4e leeg Hij heeft de lepel helemaal door
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_58785124
Nog even over wat ik aan had tijdens de bevalling etc, ik had dit shirt aan

Ik sta hier dan ook weeen weg te puffen
Toen was er de geboorte

Bekijk deze YouTube-video

Je ziet niks bijzonders (beetje donker) maar je hoort mij en Nathan
En na de geboorte werd mijn shirt omhoog geschoven en mocht hij op mijn blote borst liggen

Ik wordt altijd een beetje emotioneel als ik dat filmpje beluister
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:34:25 #224
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58785645
Faja, de tranen sprongen in mijn ogen van ontroering met het beluisteren van het fragmentje....
Mooie famous first words tegen je zoontje

Stiemie

Vanavond maar eens verder verdiepen in fietsstoeltjes.
Dank voor de tips allemaal!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 18:38:26 #225
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58785731
Nou Faja, ik kan me voorstellen dat je daar emo van wordt! Prachtig.

Ik geloof dat mijn eerste woorden waren: hai meissie.

En nu zijn mijn woorden, niet aan de DVD's, niet aan de iPod, blijf van de tv af, laat de hond met rust.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:03:46 #226
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58786237
Heel bekend Memmel: Nee dat is van mama! Niet opeten! Zachtjes Poes aaien!
pi_58786443
drama avond 3

vol goede moed gaan koken
zeer vrolijk aan tafel gegaan.... gepresenteerd met optimistische woorden, maar zodra madam haar bordje zag begon ze acuut met krijsen
V. en ik 'gezellig' pratend het gekrijs genegeerd en af en toe eens geprobeerd met onze lepel wat te geven maar madam vertikte het !
Na ons eten afgeruimd en het was goed !
Tussen het huilen door trouwens soms ook opeens even gelach omdat ze het blijkbaar grappig vond het door een tranen-waas te zien allemaal?

Nouja, even gespeeld, toen een volle fles (helemaal op uiteraard
en happy naar boven. Toen ze door had dat de kraan aan ging en de kleertjes uit begon het gekrijs opnieuw !
Tóch in sneltreinvaart in de douchebak en bij het afdrogen was het weer goed.
Toen naar kamertje... huilen... tot ze haar knuffeltje had en stil werd. Niets meer gehoord sindsdien !!

fase?
tot vorige week was het badderen één groot feest !
Er is niets raars gebeurd...geen gedwongen toestanden geweest oid ... dus dit zal wel een 'gewone' sprong zijn?
pi_58786580
Kan je het eten niet dusdanig af laten koelen voor haar door eerder op te scheppen en haar dan met haar handjes proberen het eten naar binnen te krijgen. Het verdient geen prijs voor netheid maar als ze misschien het zelf mag doen net als papa en mama is het misschien wel goed?
pi_58786762
dat doen we inderdaad!
lekker zelf pakken/voelen/proeven

gaat met brood prima, van de week met pannenkoeken-reepjes ook
dus dit zal ook wel gaan wennen he ?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 19:52:45 #230
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_58787216
Marit, klinkt idd als een sprongetje. Anna is ook pas sinds 2 dagen weer een beetje gezelliger. Ze zit nu weer te spelen in bed wanneer ze wakker wordt in plaats van half Den Haag bij elkaar te krijsen. En het eten gaat ook weer beter hoor. Even volhouden en vooral blijven lachen
pi_58787823
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 09:27 schreef Kersjes het volgende:
Nipple-gate

Als ik deze foto zie krijg ik het altijd een beetje warm...
Jaaaa, hij is er
Prachtige foto..en dan de hand van je man op je hoofd

Yara is overigens nog niet helemaal ontpokt. Er is al een hoop droog nu met korstjes maar er zitten ook nog wat volle blaasjes. Ze lijkt er wel minder last van te hebben en ze heeft geen verhoging meer
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:36:20 #232
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58788067
Faja, ik wordt ook nog steeds emo bij die eerste beelden.. De foto's beginnen te wennen

Marit, Klinkt als een gezellig eet-drama daar.. Sprongetje zou prima kunnen, even paps en mams uittesten..

Stiemie, Maar ze weten dus eigenlijk ook niet zeker wat het wel is? De AB heeft in ieder geval zijn werk gedaan. En een blaasontsteking is ook niet fijn, als je dat eenmaal hebt gehad, komt het daarna vaak terug..

Chris heeft weer iets nieuws geleerd op papa-dag Hij kan handjes klappen. Als je liedjes zingt, gaat hij klappen en "meezingen". Zo gezellig. Ik ga heel binnenkort een rondkijken naar een muziek-op-schoot cursus..
En papa heeft vermoedelijk de kwade tand gespot, de linker snijtand boven. Zal een mooi gezicht worden, beneden de 2 middelste, en boven de 2 buitenste snijtanden
  dinsdag 20 mei 2008 @ 20:51:06 #233
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_58788347
Marit, succes met je springende dame. Hopelijk wordt ze gauw weer wat gezelliger, die grote-zus-in-spe

Tearsong, fijn dat Yara aan de beterende hand is! En wat een mazzel dat het de laatste dagen weer wat koeler is geweest, dat zal vast een hoop afzien gescheeld hebben voor d'r.
En die hand op mijn hoofd zat er nog van het "helpen" tijdens het persen

Chris heeft het klappen ontdekt, wat leuk!
Devin doet het ook de hele dag door. Eerst alleen bij "klap eens in je handjes", later bij alle liedjes en nu begint hij spontaan, zonder reden te klappen. Zo lief vind ik dat
  dinsdag 20 mei 2008 @ 22:37:13 #234
23460 Deepfreeze
"koud hé"
pi_58791281
Het gaat ook nog zo lekker onhandig
Dan gaan zijn handjes echt onder/boven elkaar langs.. Zo cute..

Echt grappig dat je als moeder zo enthousiast en blij kunt zijn, over zoiets "kleins"..
  woensdag 21 mei 2008 @ 04:49:04 #235
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_58794746
Ik kom mij hier maar eens voorzichtig melden met Yade April, geboren op 18 mei 2008.

Met Yade gaat het goed, althans, dat zeggen ze steeds.
Drinken heeft ze moeite mee, maar dat is normaal met een kindje dat 5 weken te vroeg is. Ze krijgt dan ook eigenlijk alleen maar voeding van het ziekenhuis, terwijl ik mijn borstvoeding op gang probeer te krijgen. Soms met een flesje, soms via de sonde. Het punt is alleen dat ze nog niet o goed kan multi-tasken. Ademen en zuigen is erg lastig en erg vermoeiend voor haar. Gisteren had ze dan ook een dipje en kreeg ze wat extra zuurstof.

Het aanhappen gaat steeds beter, alleen zuigt ze dan 4 of 5 keer en stopt ze er weer mee. Ook dat is normaal, aldus de verpleegkundigen. Voorlopig mag ze in ieder geval nog niet naar huis. We moeten ervan uitgaan dat tot ze eigenlijk 40 weken zou zijn, dus 18 juni, ze nog in het ziekenhuis moet blijven. Alles is afhankelijk van de voedingen. nu zit ze op 25 en dat moet fiks omhoog, ook willen ze dat ze op 7 voedingen zit voordat ze mee mag.

Ze denken dat ze rond de 38 weken dat bereikt zal hebben, maar durven nog niet te zeggen of ze dan echt al klaar is.

Ik kolf ondertussen braaf elke drie uur, maar echt spectaculair is het resultaat nog niet. Dat heeft te maken met het feit dat Yade te vroeg is en ik een keizersnede heb gehad.

Waarschijnlijk mag ik vandaag naar huis toe, zonder Yade dus, en ga ik de eerste week twee keer per dag naar haar toe. 11:00 en 20:00. Ik mag zelf namelijk nog niet te veel reizen Even behelpen dus, maar elke dag (tot nu toe pas 2 dagen) gaat ze echt al met sprongen vooruit. haar kleur wordt normaler, ze opent haar oogjes steeds vaker en hapt steeds beter aan.

Oh, en ze was van de 3300, 300 gram alweer kwijt geraakt en is nog wel erg klein. Maatje 50 is nog best te groot voor haar, maar heeft al wel heerlijke bolle wangetjes.
pi_58794749
Ik doe duimen voor Silmarwen en baby.
Zoals je post zich laat lezen is het best allemaal positief voor jullie... zonder Yade naar huis gaan is natuurlijk niet leuk... maar belangrijk is dat die kleine meid gewoon nu op haar plaats is.

Bolle wangejes.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
  woensdag 21 mei 2008 @ 07:05:21 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_58794936
Heb je een dubbele kolf Sil?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:34:49 #238
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58795465
Niet leuk dat je zonder haar naar huis moet...
Hopelijk sterkt ze gauw aan en gaat het voeden ook snel beter!
pi_58795529
Iemand die ik ken en hetzelfde meemaakte (ook maand te vroeg, keizersnee en kolven) mocht zelf langer in het ziekenhuis blijven. Ze heeft er uiteindelijk tien dagen gelegen, en daarna mocht haar baby ook mee naar huis. Misschien kun je vragen of jij ook mag blijven?
Een dubbele kolf is idd ook erg handig. Bij de VBN kun je online brochures downloaden over keizersnee en kolven, en premature babies.
Succes!
  woensdag 21 mei 2008 @ 08:52:05 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58795676
Sil, het lijkt mij heel raar om naar huis te gaan zonder baby. Ik hoop dat je kleine lekker snel groeit en snel naar huis mag. (Krijg je dan nog hulp thuis of heb je daar dan geen recht meer op?)

Jen heeft trouwens ontdekt dat je ook andere geluidjes kan maken dan euhw. Opeens laat ze een paar andere geluiden horen, en soms heel hard. Dan schrikt ze er soms zelf van en moet ik lachen, want volgens mij heeft ze dan niet echt door dat zij dat harde geluid maakt.

Vanmiddag is ze voor het eerst helemaal alleen met papa, de woensdagmiddag is papa-middag. Hij verheugd zich er helemaal op. (En ik hou mn hart vast of het wel goed zal gaan..) (Vast wel) (toch?)
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58795969
Wanneer mag een baby een dikkere matras?
Wij hebben nu nog steeds een dunnere en willen gaarg een andere kopen voor hem.
Hij mag nu toch ook een dikke matras?
pi_58796018
Hoi Sil, welkom in dit topic.. jammer dat Yade nog in het ziekenhuis moet blijven, en jij naar huis gaat. Lijkt me zo raar om je kleintje daar te moeten laten. Maar wel fijn dat ze vooruit, en de verzorging het stiekum al heeft over wanneer ze naar huis kan..

Ticootje, papa's doen het ook prima.. Op hun manier, maar die is ook goed. Iedere moeder is anders, iedere vader is anders.. We hebben hier nu al 1,5 maand dinsdag-papa-dag , en Chris heeft nog steeds al zijn ledematen
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:12:50 #243
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58796019
Zit daar verschil in dan?
Het is dat Sasha in het wiegje gelegen heeft eerst, anders was hij gelijk in het ledikantje met normaal matras gegaan.
En dat is waar hij nu dus ook al een tijdje op ligt.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:18:35 #244
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_58796123
Jennifer ligt inderdaad gewoon in een ledikant waar een normaal matras in ligt... Op een dun matras heeft ze de eerste week geslapen, daarna op een verschoningskussen.
Ik ga voor de zomer zelfs nog een ander matras halen voor in het campingbed (bij de prenatal een reismatras) omdat het matrasje dat bij het campingbed zit wel erg dun is.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_58796134
Het is op zich een normaal matrasje maar dunner dan al die andere. Hij hoorde bij de ledikant die we bij Ikea vandaan hebben.
Goed ding maar omdat Maarten nu al dik 8 kilo is (zal mij niks verbazen als hij nu al 8 en half is) is z'n oude niet goed meer.
Je ziet ook z'n hoofd afdruk erin elke keer.
Maar maakt geen fluit uit dus en ik kan gewoon een andere dikke kopen?
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:26:44 #246
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_58796274
Volgens mij wel.
Wij hebben een 'normaa' matrasje van Ikea, zal cm of 10 zijn?

Ticootje, toevallig heb ik van de week ook een extra matje voor in het bedje gekocht bij Prenatal. Dat matje dat bij het bedje zit vind ik echt flut, dus een extra erbij. Zo voor 1 nachtje kan het mss, maar hij moet er van de zomer 2 weken in slapen, dan mag hij ook wel lekker liggen van mij.
pi_58796364
Dankje

Hier ook een matrasje die dun is die bij het campingbedje hoort maar wij gaan niet op vakantie en het is voor als we op visite gaan of misschien 1 nachtje dus ik twijfel om er 1 bij te doen. Kan ook voor 1 keer een deken eronder doen.
Hij heeft er al een paar keer thuis in geslapen en hij slaapt heerlijk erin(erop)
pi_58796402
Wij hebben een matras bij de leenbakker gehaald. Geloof iets van 10 cm dik. En daar ligt hij vanaf week 5 al op. Die in de wieg hebben we laten maken, die was zo'n 7 cm dik.
Oja, campingbedmatrasjes, moet er ook nog een gaan halen, zijn die van de prenatal een beetje fatsoenlijk qua ligcomfort? vond 30 euro nogal veel voor een stuk schuim.
  woensdag 21 mei 2008 @ 09:35:57 #249
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_58796430
DF leuk he als ze gaan klappen Linde gaat nu steeds klappen en wiebelen als ze muziek hoort.

Marit zoals de anderen ook al zeggen: het klinkt inderdaad als een sprongetje. En helaas is dan de enige remedie: tanden op elkaar en uitzitten Het zal vast binnenkort weer beter gaan

Silmarwen en Yade welkom Wat fijn dat je dochter het ondanks de plotselinge en vroege geboorte toch zo goed doet! Lijkt me wel moeilijk om zelf naar huis te gaan terwijl ze moet blijven. Kan je zelf ook niet vragen of je langer mag blijven? Of is dat geen optie?

Ticootje de papa-middag gaat vast helemaal goedkomen. Als ik hier zie hoe fijn Linde het heeft gehad op de dag dat ze met mijn vriend thuis is, dan word ik daar zelf ook altijd helemaal blij van

Ardenlyn volgens mij mogen ze gewoon meteen op een dik matras hoor. Linde heeft zo'n pocketveringmatras (We mochten de vorige zonder problemen omruilen ) en daar lag ze al vanaf een paar weken oud overdag op te slapen.
pi_58796826
brr over sprongetjes. Ben zo blij als Maarten de zijne gehad heeft. Vanochtend eindelijk weer wat gebrabbel op de commode.
Ik hoop echt dat het nu weer beter gaat.
Zit zelf al niet lekker in mijn vel en dan is hij ook nog zo stil.

Ik had dus al een tijd terug een nieuwe kunnen kopen
Vandaag haalt z'n papa een nieuwe op bij kwantum.
Ik weet dat die goed liggen omdat ik hem tijdens de zwangerschap heb gekocht en een gat in heb gemaakt zodat ik op mijn buik kon liggen
Lag best verrot maar je probeerd van alles om maar goed te slapen dan

Ticootje: het zal echt wel goed gaan hoor
Ik geniet er echt van als ik Maarten met z'n papa zie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')