Als Lilah een half uur eerder of een uur eerder honger heeft dan krijgt ze gewoon een fles. Dikke kans dat ze de fles erna later komt, of gedeeltes laat staan de rest van de dag, waarop je nog steeds op de goede hoeveelheid zit. Echte grote verschuivingen zijn hier tot nog toe niet geweest door af en toe een fles een uur eerder of later te geven.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:02 schreef Popples het volgende:
jeej wat eem discussie over een vraag haha.
mibos en kim jullie gaven op verzoek maar je mag toch maar 1 liter perdag hoe deden jullie dat dan?
want ik heb nu voeding voor hongerige baby's en ze komt echt af en toe een half uur/ uur eerder. ben dan echt bang dat ze dan over die liter heen zit.
Ik had mezelf ook voorgenomen om te wachten tot de 6 maanden, maar meneer was echt aan het meesmakken als wij aan het eten waren en heeft al een keer bijna wat uit berts handen gepaktquote:Op maandag 19 mei 2008 20:25 schreef Randa_v het volgende:
Gwen drinkt op zich ook maar twee flessen op het kdv, wel niet hele grote 160cc maar daar heeft ze ook echt genoeg aan, ze laat er thuis immers ook bijna 4 uur tussen. Gelukkig kolf ik die hoeveelheid ook wel. Met bijvoeding wordt hier minimaal nog een maandje, anderhalve maand gewacht. Heb zelf teveel allergiën om er al mee te beginnen. Wel leuk om te lezen hoe de andere kindjes het al doen.
Ik normaal ook niet hoor, maar in dit geval was ik daar totaal niet mee bezig.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 08:34 schreef Ticootje het volgende:
Ik ben gewoon niet zo van bloed en smeer.
Ik denk het wel, maar niet zo sterk als bij jullie... hij heeft iig niet dat bang zijn voor zijn vader gehad. Maar idd was hij ook wel wat stiller soms en dat staren en friemelen aan zijn oortje herkende ik ook heel sterk.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:48 schreef Ardenlyn het volgende:
Kersjes: prachtige foto!!![]()
Faja: sterkte! Hoop dat het gauw weer goed gaat.
BE: Heeft Sasha die sprong al gehad?
Ik wilde het boek echt niet kopen maar ik las ineens dat hij bang kon zijn voor z'n vader en toen had ik zoiets van kopen dat ding. En om nou elke keer hier te vragen wat erin staat wilde ik ook niet meer.
Ik werd zo onzeker ervan. Vind dit echt een takkesprong gatver!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |