Same here ticootje, Floortje (ruim 5 maand alweer) ligt nog lekker op onze kamer. Ze slaapt goed en ik word alleen wakker om haar te voeden (bv) s'ochtends als papa opstaat meestal.
Dan neem ik haar lekker in ons bed, en doen we na het voeden lekker nog een dutje naast elkaar.
In tegenstelling tot wat sommige mensen zeggen ("eng! ga je dan niet op haar liggen?") vind ik het heerlijk, en voelt het niet onveilig...
Ook wil mijn 5 maanden oude ukje nog steeds mijn pink (en dat vind ik eigenlijk écht iets voor kleine babietjes)... Ze heeft daar enorm veel behoefte aan als ze in slaap wil vallen (dat doet ze op t moment dus alleen óf aan de borst, óf aan de pink) en een speentje krijg ik er écht niet in

. Ze vindt hem super intressant, kauwt erop, speelt ermee (en is dan meteen weer klaar wakker "hee leuk!! denkt ze dan..."

) maar erop sabbelen en in slaap vallen ho maar...
(even laten huilen ging een tijdje heel goed om in slaap te vallen, maar sinds een week of 3 is dat 'inslaap huiltje' veranderd in complete hysterie

. Ze werd daar zó overstuur van, dat ik aan het kortste eind heb getrokken en het maar even zo doe... Lekker gaan slapen met mama bij je. Het voelt goed voor haar, en voor mij ook...

Hopelijk is het een fase

)