tjonge jonge jullie lopen al langer mee hier in 911 topics. Doe toch niet zo kinderlijk naief.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef gorgg het volgende:
[..]
Geef eens één concreet voorbeeld aub waar er niet volgens het protocol gewerkt werd en waar dit een negatieve invloed had op de reactie.
Iets als:
Procedure 15.5R goedgekeurd op 9 sept 1985 stelt dat persoon X op dat moment Z moest doen, doordat dez persoon Z niet deed gebeurde K waardoor er niet zo goed gereageerd werd als het geval was wanneer hij Z wel had gedaan.
uhm Rummsfeld was AWOL terwijl het NMC naarstig naar hem op zoek was, geen idee welk protocol dat was, meer 'n ongeschreven regel.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef gorgg het volgende:
[..]
Geef eens één concreet voorbeeld aub waar er niet volgens het protocol gewerkt werd en waar dit een negatieve invloed had op de reactie.
Iets als:
Procedure 15.5R goedgekeurd op 9 sept 1985 stelt dat persoon X op dat moment Z moest doen, doordat dez persoon Z niet deed gebeurde K waardoor er niet zo goed gereageerd werd als het geval was wanneer hij Z wel had gedaan.
Ik vraag concrete voorbeelden van een schending van een protocol, en dit is het beste wat je kunt bedenken?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm Rummsfeld was AWOL terwijl het NMC naarstig naar hem op zoek was, geen idee welk protocol dat was, meer 'n ongeschreven regel.
Het NMC luisterde niet mee met de FAA, zoals dat de afgelopen 30 jr ten tijde van kapingen wel gebeurde.
Storing in de radio's. In geval van storingen is daar kennelijk geen protocol voor ?
Nee. De air traffic controller diende zijn chef in te lichten, die moest het FAA HQ inlichten, deze stelden een hijack coordinator aan, deze coordinator kon beslissen om het NMCC te vragen voor militaire bijstand. Deze moesten toestemming zoeken bij het Office of the Secretary of Defense en dan kon het NMCC NORAD inlichten.quote:Volgens het protocol zou de FAA direct NORAD op de hoogte moeten stellen in het geval van 'n kaping.
In de praktijk (flight 77) duurde het 'n half uur.
Please do, en niet van die vage zaken zoals de eerste twee die nergens naar leiden. Ik ben echt wel geïnteresseerd in concrete voorbeelden van niet gevolgde procedures want ik ken er erg weinig.....quote:Als ik meer tijd heb zal ik de getalletjes er wel bij zoeken en nog meer v.b. en geven.
Dan denk ik bijv. aan vroegere vliegtuigrampen/crashes/aanslagen waar ze probeerden zoveel mogelijk stukken te verzamelen (desnoods vanop de zeebodem) om tot een deftig onderzoek te komen. En niet alleen gevallen waar ze vermoeden dat het door een mankement aan het vliegtuig kwam.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:02 schreef gorgg het volgende:
quote:Col. George Nelson, MBA, U.S. Air Force (ret) – Former U.S. Air Force aircraft accident investigator and airplane parts authority. Graduate, U.S. Air Force War College. 34-year Air Force career. Licensed commercial pilot. Licensed airframe and powerplant mechanic.
Essay: "In all my years of direct and indirect participation, I never witnessed nor even heard of an aircraft loss, where the wreckage was accessible, that prevented investigators from finding enough hard evidence to positively identify the make, model, and specific registration number of the aircraft -- and in most cases the precise cause of the accident. ...
The government alleges that four wide-body airliners crashed on the morning of September 11 2001, resulting in the deaths of more than 3,000 human beings, yet not one piece of hard aircraft evidence has been produced in an attempt to positively identify any of the four aircraft. On the contrary, it seems only that all potential evidence was deliberately kept hidden from public view. …
Wat je hier neerzet is geen voorbeeld dat ik vraag. Ik vraag naar protocols en procedures die niet gevolgd werden en tenzij je kan aantonen dat er een protocol bestaat dat zegt dat elke vliegtuigcrash/aanslag moet onderzocht worden inclusief het verzamelen van alle stukjes, beantwoord je dus niet mijn vraag. Terwijl jullie toch altijd claimen dat er ontelbaar concrete voorbeelden van die aard zijn....quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:23 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dan denk ik bijv. aan vroegere vliegtuigrampen/crashes/aanslagen waar ze probeerden zoveel mogelijk stukken te verzamelen (desnoods vanop de zeebodem) om tot een deftig onderzoek te komen. En niet alleen gevallen waar ze vermoeden dat het door een mankement aan het vliegtuig kwam.
[..]
Ik reageer met uw goedvinden op deze post in het Norad topic.quote:
Kijk en lees ook eens de links die jou gegeven worden in plaats van alleen op de docus te vertrouwen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:27 schreef Man-E-Faces het volgende:
De persconferenties die gegeven werden door Bush, Condolisa/liza hoe ze ook heet en die andere gast met die bril. Het lijkt wel alsof ze vantevoren wat zinnetjes hebben ingestudeerd. Overal hoor je ze hetzelfde verklaren.
"We could not have forseen terrorists would attack us with planes in such a way on such a massive scale.."
Terwijl VS defensie wel degelijk plane-attacks mbt. Pentagon en WTC towers hebben gesimuleerd volgens de docus.. Dont that strike you as odd???
Waar vertrouw jij dan op...quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Kijk en lees ook eens de links die jou gegeven worden in plaats van alleen op de docus te vertrouwen.
Lekker verdacht dat de US govt die Bill heeft vermoord. Zo typisch weer...quote:
Er zijn wat mij betreft teveel toevalligheden omtrent voor, op en na) 9/11. En dat vind ik frappant. Docu of geen docu. Dat Amerikanen voor de Olie gingen was mijn vermoeden al voor dat ik de docus nog had gezien. Nog voor het me allemal kon schelen. Ik ben me pas 7 jaar later gaan interesseren voor dit onderwerp.quote:Op zondag 14 september 2008 20:54 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Kijk en lees ook eens de links die jou gegeven worden in plaats van alleen op de docus te vertrouwen.
Works both waysquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:34 schreef Houtworm het volgende:
Als je het fysieke bewijs goed bekijkt en een beetje logisch nadenkt snap ik niet hoe je vast kunt blijven houden aan de complot verhalen het officiele verhaal.
Ik heb tot nu toe weinig logische nadenken gezien bij de mensen die in een complot geloven. Jij doet dat ook niet. Als ik een uitleg geef hoe de squibs ontstaan probeer jij die uitleg onderuit te halen door over verpulvering te beginnen.quote:
Helaas spreek je de waarheidquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:47 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe weinig logische nadenken gezien bij de mensen die in een complot geloven. Jij doet dat ook niet. Als ik een uitleg geef hoe de squibs ontstaan probeer jij die uitleg onderuit te halen door over verpulvering te beginnen.
En wat is dan de officiele verklaring voor het AWOL van Rummsfeld b.v. ?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helaas spreek je de waarheidTot nu toe is dit topic 1 opsomming van onlogische redeneringen, halve waarheden en pertinente onzin van believers, om het over de slechte gemonteerde JooTuub filmpjes maar te zwijgen. Geen van die zaken geeft ook maar enige aanleiding om aan het officiele verhaal te moeten gaan twijfelen.
De officiele versie geeft daar helemaal geen verklaring voor, kun je i.d.d. ook nergens aan twijfelen.quote:Rumsfeld was missing in action that morning – “out of the loop” by his own admission. The lead military officer that day, Brig. Gen. Montague Winfield, told the commission that the Pentagon’s command center had been essentially leaderless: “For 30 minutes we couldn’t find” Rumsfeld.
Why wasn’t Rumsfeld able to see on TV what millions of civilians already knew? After the Pentagon was attacked, why did he run outside to play medic instead of moving to the command center and taking charge?
It took him almost two hours to “gain situational awareness,” he told the commission. He didn’t speak to the vice president until 10:39 a.m., according to the report. Since that was more than 30 minutes after the last hijacked plane crashed, it would seem to be an admission of dereliction of duty.
http://articles.latimes.com/2004/aug/13/opinion/oe-sheehy13
Dus we vragen er verder maar niet naar, mag die man ff rustig schijten oid, want het is nou niet zo dat hij 'n sleuterol bekleed binnen defensie.quote:What Donald Rumsfeld did in the next half-hour is unclear. Even in his prepared testimony to the 9/11 Commission, he said nothing about his actions during this crucial period leading up to the attack on the Pentagon.
http://onlinejournal.com/artman/publish/article_2026.shtml
quote:“In the event of a hijacking, the NMCC will be notified by the most expeditious means by the FAA [Federal Aviation Administration]. The NMCC will, with the exception of immediate responses as authorized by reference d, forward requests for DOD [Department of Defense] assistance to the secretary of defense for approval.
WTC7. Hoe kan dat gebouw zo netjes in mekaar zijn gestort. Wat is volgens jou de reden?quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:47 schreef Houtworm het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe weinig logische nadenken gezien bij de mensen die in een complot geloven. Jij doet dat ook niet. Als ik een uitleg geef hoe de squibs ontstaan probeer jij die uitleg onderuit te halen door over verpulvering te beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |