Ik heb elders ook al gezegd, dat deze docu je niet echt probeert te overtuigen. Maar dat je nog vrijelijk je eigen mening er over kan vormen. Jemoet wel even door de grimmige muziekjes heenkijken. De mensen die erin voorkomen en hun mening, die luchtvaart-experts en die van defenise. Wilde je beweren dat het niet bestaande mensen zijn en dat zij geen kennis van zaken hebben? Het was zeker niet mijn bedoeling te hameren op "an inside job". Al lijkt dat er wel op en laat ik me afentoe gaan. Ik vind het zelf behoorlijk rammelen aan alle kanten. Hoeveel bewijs willen Debunkers eigenlijk hebben? "complot-theoristen" houden juist een open mind, daar debuners liever de andere kant op willen kijken. Onder het mom van, het is teveel en te groot om te worden georkestreerd. En ondenkbaar enkelt omdat je je niet kan inbeelden dat mensen zo wreed kunnen zijn dat ze hun egen mensen vermoorden. Maar jij bent Bush niet. Ook Amerikaanse betrekking bij andere landen in hetverleden laten zien hoe wreed en achterbaks Amerikanen kunnen zijn. Het geeft iig. aan dat Amerikanen naast vemeende "democratie" ook andere verborgen agendapunten hebben. En niet alleen Amerika, Groot Brittannie, en Nederland. Maar bij lange na niet zo hypocriet en grootschalig en smerig als de Amerikanen. NL is niet meer dan een Bitch door zijn omvang. En een bitch wilt altijd een vinger in de pap dus loopt het de grote landen achterna. Maarja das mijn mening.quote:Op woensdag 10 september 2008 12:48 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit hoort eigenlijk niet in dit topic, maar in het meningen en argumenten topique. Hier bespreken we voorkennis. Je bent trouwens slecht (eenzijdig) geinformeerd.
Als ik even mag spreken voor de debunkers die op FOK! rondhangen: je attitude van 'kijk die docu's nou maar en bekeer je je tot De Waarheid' kennen we uit duizenden. Wat jij je eens zou moeten afvragen is of je wel echt geinteresseerd bent in wat er op 9/11 is gebeurd, of toch vooral één kant van het verhaal wilt horen en je afsluit voor alles waaruit het tegendeel blijkt.
quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb elders ook al gezegd, dat deze docu je niet echt probeert te overtuigen. Maar dat je nog vrijelijk je eigen mening er over kan vormen. Jemoet wel even door de grimmige muziekjes heenkijken. De mensen die erin voorkomen en hun mening, die luchtvaart-experts en die van defenise. Wilde je beweren dat het niet bestaande mensen zijn en dat zij geen kennis van zaken hebben? Het was zeker niet mijn bedoeling te hameren op "an inside job". Al lijkt dat er wel op en laat ik me afentoe gaan. Ik vind het zelf behoorlijk rammelen aan alle kanten. Hoeveel bewijs willen Debunkers eigenlijk hebben? "complot-theoristen" houden juist een open mind, daar debuners liever de andere kant op willen kijken. Onder het mom van, het is teveel en te groot om te worden georkestreerd. En ondenkbaar enkelt omdat je je niet kan inbeelden dat mensen zo wreed kunnen zijn dat ze hun egen mensen vermoorden. Maar jij bent Bush niet. Ook Amerikaanse betrekking bij andere landen in hetverleden laten zien hoe wreed en achterbaks Amerikanen kunnen zijn. Het geeft iig. aan dat Amerikanen naast vemeende "democratie" ook andere verborgen agendapunten hebben. En niet alleen Amerika, Groot Brittannie, en Nederland. Maar bij lange na niet zo hypocriet en grootschalig en smerig als de Amerikanen. NL is niet meer dan een Bitch door zijn omvang. En een bitch wilt altijd een vinger in de pap dus loopt het de grote landen achterna. Maarja das mijn mening.
OK. reik mij eens bronnen aan van stukken, docus etc die 'de andere kant' laten zien dan. Ik ben vast eenzijdig geinformeerd. Een complot-docu zal zichzef niet zo gauw in de voeten schieten uiteraard. Maar dan wil ik wel bronnen van jou die deze complot-theorien tegenspreken.. Beloof onbevooroordeeld te zijn en ben benieuwdAls het nieuwe inzichten geeft in waarom het geen inside geweest kan zijn. Why not.
In veel gevallen hebben zij idd geen of verouderde kennis van zaken. In ZERO zitten heel veel fouten, leugens en verdraaiingen.quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb elders ook al gezegd, dat deze docu je niet echt probeert te overtuigen. Maar dat je nog vrijelijk je eigen mening er over kan vormen. Jemoet wel even door de grimmige muziekjes heenkijken. De mensen die erin voorkomen en hun mening, die luchtvaart-experts en die van defenise. Wilde je beweren dat het niet bestaande mensen zijn en dat zij geen kennis van zaken hebben?
Minder, veel minder dan complottheoristen. Er is al 7 jaar geen enkel bewijs voor een inside job, nul, nakkes, nada. Toch blijven complotters daar in geloven. Waarom eigenlijk?quote:Het was zeker niet mijn bedoeling te hameren op "an inside job". Al lijkt dat er wel op en laat ik me afentoe gaan. Ik vind het zelf behoorlijk rammelen aan alle kanten. Hoeveel bewijs willen Debunkers eigenlijk hebben?
Projectie?quote:"complot-theoristen" houden juist een open mind, daar debuners liever de andere kant op willen kijken.
Onder andere, de geschiedenis leert ons dat namelijk.quote:Onder het mom van, het is teveel en te groot om te worden georkestreerd.
Nee, dat niet zozeer.quote:En ondenkbaar enkelt omdat je je niet kan inbeelden dat mensen zo wreed kunnen zijn dat ze hun egen mensen vermoorden.
Weer erg eenzijdig allemaal. Heb je je wel eens verdiept in al-Qaeda?quote:Maar jij bent Bush niet. Ook Amerikaanse betrekking bij andere landen in hetverleden laten zien hoe wreed en achterbaks Amerikanen kunnen zijn. Het geeft iig. aan dat Amerikanen naast vemeende "democratie" ook andere verborgen agendapunten hebben. En niet alleen Amerika, Groot Brittannie, en Nederland. Maar bij lange na niet zo hypocriet en grootschalig en smerig als de Amerikanen. NL is niet meer dan een Bitch door zijn omvang. En een bitch wilt altijd een vinger in de pap dus loopt het de grote landen achterna. Maarja das mijn mening.
Kijk eens opquote:OK. reik mij eens bronnen aan van stukken, docus etc die 'de andere kant' laten zien dan. Ik ben vast eenzijdig geinformeerd. Een complot-docu zal zichzef niet zo gauw in de voeten schieten uiteraard. Maar dan wil ik wel bronnen van jou die deze complot-theorien tegenspreken.. Beloof onbevooroordeeld te zijn en ben benieuwdAls het nieuwe inzichten geeft in waarom het geen inside geweest kan zijn. Why not.
Als je er genoeg over blijft lezen zul je er ongetwijfeld achterkomen dat bepaalde argumenten die voor de complottheorien zouden spreken bij nader inzien niet zo sterk zijn. De talrijke "versprekingen" b.v..quote:Op woensdag 10 september 2008 22:46 schreef Man-E-Faces het volgende:
[..]
Ik heb elders ook al gezegd, dat deze docu je niet echt probeert te overtuigen. Maar dat je nog vrijelijk je eigen mening er over kan vormen. Jemoet wel even door de grimmige muziekjes heenkijken. De mensen die erin voorkomen en hun mening, die luchtvaart-experts en die van defenise. Wilde je beweren dat het niet bestaande mensen zijn en dat zij geen kennis van zaken hebben? Het was zeker niet mijn bedoeling te hameren op "an inside job". Al lijkt dat er wel op en laat ik me afentoe gaan. Ik vind het zelf behoorlijk rammelen aan alle kanten. Hoeveel bewijs willen Debunkers eigenlijk hebben? "complot-theoristen" houden juist een open mind, daar debuners liever de andere kant op willen kijken. Onder het mom van, het is teveel en te groot om te worden georkestreerd. En ondenkbaar enkelt omdat je je niet kan inbeelden dat mensen zo wreed kunnen zijn dat ze hun egen mensen vermoorden. Maar jij bent Bush niet. Ook Amerikaanse betrekking bij andere landen in hetverleden laten zien hoe wreed en achterbaks Amerikanen kunnen zijn. Het geeft iig. aan dat Amerikanen naast vemeende "democratie" ook andere verborgen agendapunten hebben. En niet alleen Amerika, Groot Brittannie, en Nederland. Maar bij lange na niet zo hypocriet en grootschalig en smerig als de Amerikanen. NL is niet meer dan een Bitch door zijn omvang. En een bitch wilt altijd een vinger in de pap dus loopt het de grote landen achterna. Maarja das mijn mening.
OK. reik mij eens bronnen aan van stukken, docus etc die 'de andere kant' laten zien dan. Ik ben vast eenzijdig geinformeerd. Een complot-docu zal zichzef niet zo gauw in de voeten schieten uiteraard. Maar dan wil ik wel bronnen van jou die deze complot-theorien tegenspreken.. Beloof onbevooroordeeld te zijn en ben benieuwdAls het nieuwe inzichten geeft in waarom het geen inside geweest kan zijn. Why not.
Het verhaal van de 'five dancing israeli's" is helemaal niet de doofpot ingegaan, het is bekend wie ze waren, wat ze deden, waarom ze daar waren, waar ze werkte, waarom ze zich zo gedroegen etc. Dat kan je dan nog raar vinden maar doofpot is onzin.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:40 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat als de US bewijs/aanwijzingen zou hebben dat de Mossad erachter zou zitten zij dit bekend zouden maken (Het verhaal van de "five dancing israeli's" b.v. is compleet de doofpot in gegaan) Kun je je voorstellen wat er dan in het M-oosten en de USA zou gebeuren ?
In Amerika zelf is er erg weinig ruchtbaarheid aan gegeven, toch ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:49 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Het verhaal van de 'five dancing israeli's" is helemaal niet de doofpot ingegaan, het is bekend wie ze waren, wat ze deden, waarom ze daar waren, waar ze werkte, waarom ze zich zo gedroegen etc. Dat kan je dan nog raar vinden maar doofpot is onzin.
Het zijn voornamelijk op de man spelende websites en andere docus zwartmaken. Nagenoeg niets zelf met eigen versies komen op hèt gebeuren en circumstantial evidence. Naar mijn idee dus gewoon jammerlijk zielig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 05:09 schreef Man-E-Faces het volgende:
Ik ga nog maar eens verder neuzen dan en dit topic vanaf de zijlijn volgen. Bedankt voor de links Terecht. Ik ga ze zeker even checken
Het staat helemaal niet 100% vast.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk op de man spelende websites en andere docus zwartmaken. Nagenoeg niets zelf met eigen versies komen op hèt gebeuren en circumstantial evidence. Naar mijn idee dus gewoon jammerlijk zielig.
Het is staat 100% vast dat er een inside job heeft plaast gevonden. of er hebben 100.000+ mensen per ongeluk die ene ochtend collectief ernstige incompetentie vertoond. Maar dat lijkt me niet als je Fabled Enemies hebt bekeken of Every Body Has to Learn Something. Er was/is er zo onmenselijk veel info over voorkennis bekend. Ordinaire obstructie van high officials binnen FBI. Het is zonder meer klaar dat het een inside job betreft.
Allemaal in het complot? Want als ze met opzet hebben gehandeld, zitten ze er in. Waren ze incompetent en kwam het anderen wel goed uit, dan zitten ze er in feite ook in doordat ze nu hun mond houden terwijl ze weten dat er meer aan de hand is.quote:
Daarvoor waren de wargames, snuggere.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Allemaal in het complot? Want als ze met opzet hebben gehandeld, zitten ze er in. Waren ze incompetent en kwam het anderen wel goed uit, dan zitten ze er in feite ook in doordat ze nu hun mond houden terwijl ze weten dat er meer aan de hand is.
Nu spreek je jezelf tegen, want als het de wargames waren, dan hoeven niet 100.000+ mensen incompetent te zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:18 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daarvoor waren de wargames, snuggere.
Overigens hè? .. Als je meerdere zegt we sturen geen F16 op pad en je doet het toch als ijverig werknemertje en wil goed doen voor het land is dat werkweigering.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:24 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nu spreek je jezelf tegen, want als het de wargames waren, dan hoeven niet 100.000+ mensen incompetent te zijn.
Enneh: no namecalling, dat doe ik ook niet richting jou.
Vliegveld persooneel, Norad, Pentagon, radar medewerkers you name it.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:32 schreef Wombcat het volgende:
Laat ik het anders vragen. Je stelde dat er 100.000+ mensen incompetent waren ofwel dat het een inside job was. Hoe kom je op dat aantal van 100.000?
Doe eens een lijstje hoe je tot 100.000+ komt. Kwantificeren dus. Want roepen "het zijn er zeker 100.000", vind ik niet een sterke onderbouwing.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vliegveld persooneel, Norad, Pentagon, radar medewerkers you name it.
Er is collectief NIET volgens het protocol gewerkt.
lul toch niet .. wat maakt het nu uit of het 80k of 115K waren. het is gewoon een fictief getal om dat er zo onnoemelijk veel bedrijven,instanties en overheden betrokken zijn bij het luchtruim.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:36 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Doe eens een lijstje hoe je tot 100.000+ komt. Kwantificeren dus. Want roepen "het zijn er zeker 100.000", vind ik niet een sterke onderbouwing.
Kortom: je zuigt een groot getal uit je duim. Zelfs als het 80k zijn, met je het kunnen kwantificeren om aan te geven hoe je op dat getal komt. Nu roep je dus maar wat.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:44 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
lul toch niet .. wat maakt het nu uit of het 80k of 115K waren. het is gewoon een fictief getal om dat er zo onnoemelijk veel bedrijven,instanties en overheden betrokken zijn bij het luchtruim.
Geef eens één concreet voorbeeld aub waar er niet volgens het protocol gewerkt werd en waar dit een negatieve invloed had op de reactie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Vliegveld persooneel, Norad, Pentagon, radar medewerkers you name it.
Er is collectief NIET volgens het protocol gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |