abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61423177
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 10:42 schreef Houtworm het volgende:
Ik stel altijd vragen bij opmerkelijke verhalen. Zou jij ook eens moeten doen.
Lol. Volgens mij verweet jij mij dat ik een van je 26 vragen vol met imo opmerkelijke aannames o.a. beantwoorde met wedervragen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61423230
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:37 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Lol. Volgens mij verweet jij mij dat ik een van je 26 vragen vol met imo opmerkelijke aannames o.a. beantwoorde met wedervragen.
Ik weet die context niet meer. Maar waarschijnlijk verweet ik jou dan vooral dat je de andere 25 vragen negeerde en alleen maar diegene eruit pikte waarbij je twijfel kon zaaien.
pi_61432041
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:40 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik weet die context niet meer. Maar waarschijnlijk verweet ik jou dan vooral dat je de andere 25 vragen negeerde en alleen maar diegene eruit pikte waarbij je twijfel kon zaaien.
Én daarmee begrijp je in 1 keer de discussietechniek van Resoncer.
pi_61432176
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 11:40 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, of ik maar ff in 1 keer 26 vragen beantwoord, die volgens mij vol onjuiste aannames staan.
Indien ik mijn best doe om je dit duidelijk te maken en, gedeeltelijk 'n antwoord probeer te geven en vragen ter verduidelijking stel, is het antw: " dan niet ."
Mijn manier van dicuseren is dat i.i.g niet, en hetzelfde geld voor Bommenlegger die vnl bezig is om de users te bepraten en niet de issues, doet zijn naam met recht eer aan.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_61432620
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, of ik maar ff in 1 keer 26 vragen beantwoord, die volgens mij vol onjuiste aannames staan.
Indien ik mijn best doe om je dit duidelijk te maken en, gedeeltelijk 'n antwoord probeer te geven en vragen ter verduidelijking stel, is het antw: " dan niet ."
Mijn manier van dicuseren is dat i.i.g niet, en hetzelfde geld voor Bommenlegger die vnl bezig is om de users te bepraten en niet de issues, doet zijn naam met recht eer aan.
Ik doe mijn naam met recht aan.
Jij beantwoord alleen vragen die in je straatje komen.
Als jij werkelijk zo overtuigd bent van je gelijk, dan had je ook gelijk de overige vragen beantwoord die er voor je stonden.
Dat je die niet beantwoord, bevestigd alleen mijn zogenaamde vooroordeel dat ik alleen de usees bepraat en niet de issues.
Dus je hebt dit aan jezelf te danken.
pi_61434562
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:24 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik doe mijn naam met recht aan.
Jij beantwoord alleen vragen die in je straatje komen.
Als jij werkelijk zo overtuigd bent van je gelijk, dan had je ook gelijk de overige vragen beantwoord die er voor je stonden.
Dat je die niet beantwoord, bevestigd alleen mijn zogenaamde vooroordeel dat ik alleen de usees bepraat en niet de issues.
Dus je hebt dit aan jezelf te danken.
Ik kan die vragen niet allemaal beantwoorden omdat de vragen imo onjuistheden/onduidelijkheden bevatten. Al zou ik er de tijd voor hebben, dan nog zou ik het niet kunnen. Op n hoop van die vragen heb ik zoals eerder gezegd de afgelopen paar jaar meerdere malen getracht 'n antwoord te geven en dat geldt voor 'n hoop andere users ook.
Aan 9-11 zitten wat mij betreft zoveel aspecten dat ik zeer zeker niet overtuigd ben van mijn eigen gelijk over al die aspecten.
Eisenhower1961.
pi_61436401
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 19:07 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Die onjuiste aannames zijn beweringen of verhalen van complot gelovers. Ik ben blij dat je inziet dat het inderdaad onjuiste aannames zijn.
pi_61458655
quote:
Op zaterdag 6 september 2008 21:50 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Die onjuiste aannames zijn beweringen of verhalen van complot gelovers. Ik ben blij dat je inziet dat het inderdaad onjuiste aannames zijn.
Ik hoop dat jij begrijpt dat ik bepaalde complottheorieen i.d.d. onwaarschijnlijker vind dan de andere.
Mijn basis is dat de officiele theorie, te veel vragen onbeantwoord laat, vooral vragen in het kader van de TT.
Denk dat 'n discussie daarover eigenlijk zinloos is, iedereen kan die discussie van winnen door " Able Danger, Harde schijven, Wargames, etc, af te doen als staatsgeheim. Staatsgeheim maak je natuurlijk niet openbaar. Schaakmat. Resonancer
Eisenhower1961.
  zondag 7 september 2008 @ 23:36:40 #234
225968 Houtworm
I love Wood
pi_61463555
Wat grappig dat je zegt dat het officiele verhaal teveel vragen onbeantwoord laat. Jij en andere mensen doen niets anders.
Toch wel een beetje hypocriet om eerst anderen verwijten dat ze vragen niet beantwoorden en daarna zelf allerlei (rare) situaties die vragen oproepen ter sprake brengen.
pi_61467260
quote:
Op zondag 7 september 2008 23:36 schreef Houtworm het volgende:
Wat grappig dat je zegt dat het officiele verhaal teveel vragen onbeantwoord laat. Jij en andere mensen doen niets anders.
Toch wel een beetje hypocriet om eerst anderen verwijten dat ze vragen niet beantwoorden en daarna zelf allerlei (rare) situaties die vragen oproepen ter sprake brengen.
Ik ben dan ook niet 1 van de auteurs van het officiele verhaal.
Ik hecht niet zoveel waarde aan mijn mening maar wel aan die van onze wereldleiders.
Hypocriet ? Soi.
Eisenhower1961.
pi_61467753
Zeg Resonancer, waarom begin je eigenlijk niet gewoon een website om al jouw "opmerkelijkheden" neer te zetten? Dat heeft net zoveel zin als hier alleen maar die dingen dumpen en elke discussie daarover uit de weg te gaan.
pi_61484088
quote:
Op maandag 8 september 2008 09:40 schreef Houtworm het volgende:
Zeg Resonancer, waarom begin je eigenlijk niet gewoon een website om al jouw "opmerkelijkheden" neer te zetten? Dat heeft net zoveel zin als hier alleen maar die dingen dumpen en elke discussie daarover uit de weg te gaan.
Ach las het topic ff door en vind het wel meevallen. Zeker in verhouding tot jouw bijdrage, of je moet eerst onder 'n ander alias hebben gepost ? . dan heb ik niks getyped hoor.
Eisenhower1961.
pi_61485615
Ik zie jou in dit topic toch duidelijk de discussie uit de weg gaan. Je komt met een opmerkelijk verhaal, ik stel daar een paar vragen over en jij zegt dat je er eigenlijk niks anders over wilt zeggen. Dat vind ik pas opmerkelijk.
Naast de opmerking dat ik onder een andere naam zou posten. Denk je dat er maar 1 persoon is die jou tegengas durft te geven?
pi_61488661
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:01 schreef Houtworm het volgende:
Ik zie jou in dit topic toch duidelijk de discussie uit de weg gaan. Je komt met een opmerkelijk verhaal, ik stel daar een paar vragen over en jij zegt dat je er eigenlijk niks anders over wilt zeggen. Dat vind ik pas opmerkelijk.
Naast de opmerking dat ik onder een andere naam zou posten. Denk je dat er maar 1 persoon is die jou tegengas durft te geven?
Wat moet ik dan verder over die " Fema man " zeggen ?
Veel meer dan de info als vermeld in de bronnen die ik quote weet ik er niet over.
Kan wel wat gaan verzinnen als je het leuk vind. Of gaan gokken wat er op zijn nog niet gepubliceerde footage te zien is.

Je tegengas stinkt, hou meer van wind in de zeilen.
Eisenhower1961.
pi_61492156
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 00:05 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Wat moet ik dan verder over die " Fema man " zeggen ?
Veel meer dan de info als vermeld in de bronnen die ik quote weet ik er niet over.
Kan wel wat gaan verzinnen als je het leuk vind. Of gaan gokken wat er op zijn nog niet gepubliceerde footage te zien is.

Je tegengas stinkt, hou meer van wind in de zeilen.
Je zou kunnen zeggen dat je het ook niet snapt wat er dan verdwenen is. Of uitleggen hoe die op de hoogte kon zijn van die belangrijke documentatie.
Als je daar geen antwoorden op hebt, vraag ik me al helemaal al waarom je die informatie plaatst. Of denk je zelf niet na als je zo'n berichtje leest en gooi je heet zonder zelf vragen te stellen gewoon in de groep?
pi_61506993
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 09:36 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Je zou kunnen zeggen dat je het ook niet snapt wat er dan verdwenen is. Of uitleggen hoe die op de hoogte kon zijn van die belangrijke documentatie.
Als je daar geen antwoorden op hebt, vraag ik me al helemaal al waarom je die informatie plaatst. Of denk je zelf niet na als je zo'n berichtje leest en gooi je heet zonder zelf vragen te stellen gewoon in de groep?
Dus als je info plaatst die onbeantwoordbare vragen oproept kun je het maar beter niet plaatsen ?
Op de 1e vraag die het artikel opriep heb ik je dacht ik 'n antw gegeven dat je zelf ook in het artikel kon lezen, (geen dank trouwens) en ja ik gooi soms dingen in de groep om te zien welke vragen het bij anderen oproept, daarover sprak ik n.b. eerder mijn genoegen uit omdat dit nu bij jouw gebeurde.
Een van de imo belangrijkste vragen is trouwens of die Kurt zelf geen rougue element is, maar ook op die vraag zul je in dat artikel niet vinden.
Zoals ik al zei zullen die vragen pas te beantwoorden zijn als de footage vrijkomt en er meer info naar buiten komt.
Eisenhower1961.
pi_61515343
Ahh! hier moet ik dus zijn. Ik heb elders al een beetje mijn gal gespuwd. Het ging over anti-terreur en de daaruit vermeend noodzakelijke anti-privacy maatregelen.

John Pilger - The War on Democracy
http://video.google.com/videoplay?docid=-3739500579629840148
(over De VS in Venezuela, Chavez en de macht van een bevooroordeelde media)

John PIlger - Flying the Flag
http://video.google.com/videoplay?docid=7896356728565502659
(Over de Britse-wapenhandel)

ZERO - An investigation into 9/11
http://www.youtube.com/results?search_query=zero+an+investigation+into+9+11+-+part&search_type=&aq=f
(Zijn de luchtvaart-exoerts hierin allemaal acteurs en niet bestaande in de echte
defenise en luchtvaart-wezen van de VS?)

Oja. Debunking for Dummies:

[ Bericht 21% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 12:03:14 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61518963
quote:
Op dinsdag 9 september 2008 19:45 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Dus als je info plaatst die onbeantwoordbare vragen oproept kun je het maar beter niet plaatsen ?
Op de 1e vraag die het artikel opriep heb ik je dacht ik 'n antw gegeven dat je zelf ook in het artikel kon lezen, (geen dank trouwens) en ja ik gooi soms dingen in de groep om te zien welke vragen het bij anderen oproept, daarover sprak ik n.b. eerder mijn genoegen uit omdat dit nu bij jouw gebeurde.
Een van de imo belangrijkste vragen is trouwens of die Kurt zelf geen rougue element is, maar ook op die vraag zul je in dat artikel niet vinden.
Zoals ik al zei zullen die vragen pas te beantwoorden zijn als de footage vrijkomt en er meer info naar buiten komt.
Ik vind het een beetje raar om dingen te plaatsen waar geen discussie over te voeren valt en alleen maar meer vragen oproept. Wat heeft dat voor een zin? Het zaait alleen maar meer verwarring en twijfel.
Wacht dan gewoon tot de footage vrijkomt of andere info naar buiten komt. Het is zo tegenstrijdig van complotgelovers om om de zoveel tijd te klagen dat de overheid zo weinig vragen beantwoord heeft, terwijl de complotgelovers het ene na het andere vage verhaal vol met gaten ter sprake brengen.

Nog bedankt voor dat antwoord op die eerste vraag. Ik had echt niet zonder dat antwoord gekund.
pi_61519233
quote:
Op woensdag 10 september 2008 10:52 schreef Houtworm het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje raar om dingen te plaatsen waar geen discussie over te voeren valt en alleen maar meer vragen oproept. Wat heeft dat voor een zin? Het zaait alleen maar meer verwarring en twijfel.
Wacht dan gewoon tot de footage vrijkomt of andere info naar buiten komt. Het is zo tegenstrijdig van complotgelovers om om de zoveel tijd te klagen dat de overheid zo weinig vragen beantwoord heeft, terwijl de complotgelovers het ene na het andere vage verhaal vol met gaten ter sprake brengen.

Nog bedankt voor dat antwoord op die eerste vraag. Ik had echt niet zonder dat antwoord gekund.
Nogmaals, ik wil graag dat bepaalde info vragen oproept. De vragen die anderen stellen kunnen invalshoeken aan het licht brengen die ik zelf niet zag, soms kun je daar zinvol over discuseren en soms niet.
Mag voor jouw geen zin hebben, voor mij wel.

Als de officiele versie niet zo ontzettend veel aspecten onderbelicht liet zou het stellen van vragen niet in die mate gebeuren als dat dit nu gebeurt.
Eisenhower1961.
pi_61519388
quote:
Op woensdag 10 september 2008 11:04 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Nogmaals, ik wil graag dat bepaalde info vragen oproept. De vragen die anderen stellen kunnen invalshoeken aan het licht brengen die ik zelf niet zag, soms kun je daar zinvol over discuseren en soms niet.
Mag voor jouw geen zin hebben, voor mij wel.

Als de officiele versie niet zo ontzettend veel aspecten onderbelicht liet zou het stellen van vragen niet in die mate gebeuren als dat dit nu gebeurt.
De officiele versie laat helemaal niet ontzettend veel aspecten onderbelicht.
Jij en andere complotgelovers zijn alleen maar op zoek naar 'aspecten' die jullie ter sprake kunnen brengen om dan weer te gaan zeuren dat de overheid daar geen aandacht aan besteed.

Kom eens met wat concreets wat de overheid echt vergeet in plaats van een heroine verslaafde die zomaar stelt dat er wat documentatie is verdwenen.
pi_61520116
Bronnenkritiek is the magic word. Het verhaal van die Kurt Sonnefeld is raar, en gezien de omstandigheden waarin hij zit lijkt het erop alsof hij 9/11 geprobeerd heeft te gebruiken om asiel te verkrijgen in Argentinie.
pi_61520842
quote:
De officiele versie laat helemaal niet ontzettend veel aspecten onderbelicht.
Ojwel dat doet dat officiele rappport wel. De laatste zin van Resonancer vind ik wel een goede. Vind jij het plausibel Houtworm dat een groot vliegtuig maar een klein gat in het Pentagon achterlaat waar het vermoedelijk doorheen vloog? Waar zijn de wrakstukken gebleven kort na de voorval? En waarom hebben de vleugels de ramen om het vierkante gat heen niet beschadigd? Kijk die docu nou maar. Ik heb ook geen zin alles wat in die docu zit te moeten typen. Make up your own mind
Maar do watch or debunk not.

ZERO An investigation into 9/11:
http://www.youtube.com/results?search_query=zero+an+investigation+into+9+11+-+part&search_type=&aq=f

[ Bericht 14% gewijzigd door Man-E-Faces op 10-09-2008 12:31:26 ]
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_61521667
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

Ojwel dat doet dat officiele rappport wel. De laatste zin van Resonancer vind ik wel een goede. Vind jij het plausibel Houtworm dat een groot vliegtuig maar een klein gat in het Pentagon achterlaat waar het vermoedelijk doorheen vloog? Waar zijn de wrakstukken gebleven kort na de voorval? En waarom hebben de vleugels de ramen om het vierkante gat heen niet beschadigd? Kijk die docu nou maar. Ik heb ook geen zin alles wat in die docu zit te moeten typen. Make up your own mind

Dit hoort eigenlijk niet in dit topic, maar in het meningen en argumenten topique. Hier bespreken we voorkennis. Je bent trouwens slecht (eenzijdig) geinformeerd.

Als ik even mag spreken voor de debunkers die op FOK! rondhangen: je attitude van 'kijk die docu's nou maar en bekeer je je tot De Waarheid' kennen we uit duizenden. Wat jij je eens zou moeten afvragen is of je wel echt geinteresseerd bent in wat er op 9/11 is gebeurd, of toch vooral één kant van het verhaal wilt horen en je afsluit voor alles waaruit het tegendeel blijkt.
pi_61521927
quote:
Op woensdag 10 september 2008 12:14 schreef Man-E-Faces het volgende:

[..]

De antwoorden:
Ja. Dat is helemaal niet zo klein als de comploptgelovers willen doen geloven
De wrakstukken zijn vooral IN het Pentagon gekomen en maar deels erbuiten. Daar is niks bijzonders aan.
Er is meer dan genoeg schade aangericht in het Pentagon.

Kijk maar eens naar deze foto http://undicisettembre.bl(...)ed-by-composite.html

Nogmaals, de officielee vehalen behandelen voldoende en de meest terzake doende vragen. Dat complotgelovers overal gaan spitten om maar vreemde details op te rakelen doet daar niets aan af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')